Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
161/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pari kertaa herännyt muna perseessä, kun en suostunut

Vierailija
162/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan saa itsestään irti, niin jättäkää ne sitten ihan kokonaan. Ainakin mun kohdalla se on ihan viimeistä että hellyyden ja rakkaudenosoitukset suunnataan vain ja ainoastaan esim. sen päivän aamuun kun toivotaan seksiä. Se on niin suunnattoman ärsyttävää ja läpinäkyvää. Sitä tuntee itsensä typeräksi ja merkityksettömäksi panopuuksi, jolle yritetään tehdä jotain kikkakolmosia että se suostuisi seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua veltolla elimellä naamaan niin olis kyllä exä ennen kuin ehtisi kissaa sanoa XD

Mikäs mies se kun VELTOLLA läiskii...?

Vierailija
164/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa aloinko? No en todellakaan.

Mikset alkanut? Ymmärrätkö vain pehmopuhetta vai mikä teitä naisia vaivaa? Jos mies haluaa suihinoton, niin mitä ihmeen lässyttelyjä siinä kaivataan. Kai parisuhde on yhteisyritys, jossa vuoroin saadaan vuoroin otetaan.

Vierailija
165/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ainut kui exsä pyysi, ei voinu sanoo suoraa, ku seksi,on kuulema rumasana :)onneks nykynen osaa käyttää mielikuvitusta.

Vierailija
166/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kakskymppinen tenava naiseni ehdotuksesta naureskelen näille :D eipä täsmää minuun, ehkä pojasta polvi paranee pikkuhiljaa?

Vierailija
167/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, tehkää oma ketju miten vaimot vonkaa ärsyttävästi :)

.

En keksi yhtään.... vaimo sais ihan mielellään työntää paljaan per..eensä taikka tuheron naamalleni ihan milloin vaan.

Vierailija
168/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vaan alkaa halaileen ja pussaileen ja joko itse kiipeen päälle tai toisinpäin, meillä menee luonnostaan! ah, saa mut syttymään pelkällä läsnäololla

Vierailija
169/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vaan alkaa halaileen ja pussaileen ja joko itse kiipeen päälle tai toisinpäin, meillä menee luonnostaan! ah, saa mut syttymään pelkällä läsnäololla

kaikilla ei ole yhtä hyvin asiat ja jutska vaatisi vähän niinsanotusti työtä.

Vierailija
170/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää vois välillä olla hyvinkin yksinkertaista, jos miehet joskus ymmärtäis olla painostamatta ja tekemättä siitä haluttomuudesta niin valtavaa juttua ja viitsisivät lähestyä naista niin kuin nainen haluaa (ja antaa hellyyttä ja huomionosoituksia muulloinkin kuin ennen seksiä).

Olen yrittänyt lukemattomia kertoja selittää tätä miehelle mutta ei mene perille.

Ei näin: Mies miettii että tekisipä illalla mieli seksiä. Menenpä halimaan vaimoa että se illalla antaisi. Ehkä vihjaan että illalla voisi panna. Vaimo huomaa läheisyyden tarkoitushakuisuuden eikä halua ärsyyntyä, mutta ärsyyntyy silti aivan helvetisti. Seksi-into laskee heti sata astetta.

Vaan näin: Mies suutelee päivänä x vaimoa kevyesti niskaan ja toteaa että kylläpä tuoksut hyvältä. Ja jatkaa matkaa. Mies kehuu päivänä y vaimon uutta paitaa seksikkääksi ja vaimoa nätiksi. Vaimo ajattelee että onpa minulla ihana mies! Mies tekee seksialoitteen päivänä z ja saa ihan eri vastaanototon kuin ykkösvaihtoehdossa.

Huomaa: vaan näin: mies tekee kaiken. Tämä naisissa on ongelma, josta siinä väestöliiton tutkimuksessa oli puhe. Osa naisista on lapsellisia valittajia, jotka kuvittelevat että miehet ovat täällä vain teitä varten ja haluavat sanella seksielämän kaikki säännöt. "Näin pitää tehdä, tämä on ainoa oikea tapa, vali vali". Onko joku ihme että saatte juuri sellaisia miehiä, jotka käyttäytyvät ihan kuin lystäävät? Tarviiko tosiaan kysyä, mihin se hellyys katoaa? Mitäs jos katsoisitte peiliin.

Vierailija
171/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika varteenotettava vaihtoehto näköjään. Me miehet ollaan aina syyllisiä,me emme tee juuri mitään oikein ja se bestiksen mies tekee sen kolme kertaa hienommin. Toivottavasti te hienohelmaiset täydelliset naiset voitte nauttia kuningattarena olostanne nyt,miehetkin osaa kyllästyä ja lähteä.

popeda - liian kiltti mies

Vierailija
172/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärjistetyksti ja yleistäen

Miehet kiihottuu silmien kautta

Naiset kiihottuu aivojen kautta ja juuri tuntiessaan itsensä rakastetuiksi

Tough luck. Munan heiluttelua naaman edessä voi kokeilla ja sitten valittaa että naisen syy kun suhteessa ei ole seksiä. Näin voi hankkia itselleen seksittömän ja valituksentäytteisen elämän. Jokaisen oma valinta.

Vierailija
173/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehtijutun. Siinä se sanoi samaa, että hyvin suuri osa parisuhteen seksiongelmista selittyy sillä mitä mies jättää tekemättä seksuaalisen vuorovaikutuksen suhteen. Toisin sanoen naiset suojaavat itseään miehen liian suoraviivaiselta toiminnalta. Mut eipä sekään vuosia asian parissa viettänyt mies varmaan mitään asiasta tiedä...

Vierailija
174/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se velton lerssin heiluttelu ja esittely. Ihan tosi, ei se muna oo esteettisesti kovin viehättävä vekotin.

Vierailija
175/1174 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan odotan naisilta eräänlaista julkista anteeksi pyyntöä. Olo on ollut sen verran huono lähiaikoina että. Mistähän se johtuu että suomalaiset naiset on niin haluttomia seksin suhteen? Kun tuntuisi menevän rajojen taaksi niin on niin kuumaa valuuttaa että. Että huumoriketjuhan tämä on. Tuskin te oikeasti olette niin haluttomia, kuin annatte meidän ymmärtää.

Tästä ketjusta on tehty valitus ylläpidolle. Sillä tämä ketju sisältää paljon miehiä loukkaavaa materiaalia.

- Viljo

Vierailija
176/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tiukkapipoja täällä. Halut ja huumorintaju tais kadota siinä naimisiin menon/synnytyksen yhteydessä. Tällaisissa asioissa ei kannata olla niin tosissaan ja joo, käykää vaikka joka ikinen mies läpi niin tulette huomaamaan, ettei jokainen pano tule olemaan aina kynttiläillallisen takana.

Vierailija
177/1174 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Laasasen Henkka lomalla kun ei ole linkittänyt tätä ketjua vielä blogiinsa. Tässähän on taas loistava esimerkki meidän naisten pirullisuudesta, kun emme kiihotu velton munan läpsyttelystä naamaan. Jokaisen naisen (myös ruman) on velvollisuus olla jalat levällään heti, kun mies esittelee tavalla tai toisella löysänä letkuna lörpöttävää vehjettään. Naisten kuuluu kiihottua, kun kalmankalpea olmi heiluttaa kopterina kikkeliään pitkin kotia, unohtamatta lyllyviä ja heiluvia perseposkia.

Henkka, ole mies ja tee jo uusi kirjoitus!

- mikä tämä Laasanen-pakkomielle kirjoittajalle on? Mikä laasanen?

Henry Laasanen, suomalaisen tasa-arvon ja erotiikan asiantuntija. Eläköön Henry!

Ok... mikä pakkomielle sinulla on tästä Laasasesta?

Vierailija
178/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavinta on se velton lerssin heiluttelu ja esittely. Ihan tosi, ei se muna oo esteettisesti kovin viehättävä vekotin.

Jos olisi jonkin nappi joka saisi kiihottumaan velton munan heiluttelusta, painaisin sitä. Mutkun ei ole.

Vierailija
179/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me susta tykätään.

Vierailija
180/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa nyt herranjestas niille miehillenne sen sijaan että avaudutte täällä kun tulee vääränlaista lähestymistapaa. Tekisi mieli sanoa ettette ole täydellisiä itsekään mutta se on naisten kanssa käydyssä keskustelussa huonohko valttikortti.

Olkaa vaikka suostumatta siihen seksiin sikälimikäli lähestymistapa vie halut. Ei se mies niin typerä ole, autatte sitä vähän. Jos seksielämä kyllästyttää, kukaan ei kiellä sitä itse laittamasta uusiksi. Itse ainakin miehenä olen aina pirun tyytyväinen kun nainen ehdottaa jotain uutta ja haluaa improvisoida.

Huonoa kommunikointia ja perussuomalaista junttikulttuuria, sanon minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä