Vaimo antaa kädellä
Joskus, kun seksi ei vaimoa huvita niin hän poistaa paineeni käsin jynsäämällä veitikkaani. Onko muillakin tällainen tapa hoitaa miehen seksuaaliset paineet? Eikös tämä pitäisi olla jäänne poikamies vuosilta?
Kommentit (62)
Käsi yks parhaista, kivaa vaihtelua suulle ja ite emättimelle, parasta siinä on kun toinen määrää tahdin ja vaan istuu paikallaan ja nauttii :)
Vierailija kirjoitti:
Kun vaimo vetää kädellä niin mihin laskette spermat?
milloin mihinkin - vaihtelevasti.
- omalle vatsalle, josta sitten pyyhin paperilla
- vaimon vatsalle
- vaimon kummulle ja häppäreille, josta sitten nuolen hänet puhtaaksi
- joskus jopa laitetaan kortsu
näin meillä
Mies selällään jalat koukussa toisella kädellä runkkaan kalua ja toisen käden peukku hänen anukseen, ei kestä kauaa kun sperma lentää kauas
Käsihoitohan se on monesti sitä kiihottavinta. Itsellä ei ainakaan kauan mene kun alkaa syöksyttää. Nainen hyväilee ja mies sekä muna nauttii 100%. Mitään ei tarvitse tehdä, vain nauttia. Oma käsi ei ole sama kuin naisen hyväily.
kyllä vaimon tarjoilema käsihoito hyvää on. Tosin siinäkin asenne ratkaisee, jos mieli on mukana, se on kokonaisvaltaisesti tyydyttävää kyllä. Ei silti ettenkö vaihtaisi sitä hänen pilluun, kyllä =)
On aivan parasta kun vaimo tarjoilee kaunista pilluuaan takaapäin naitavaksi. Se on visuaalisesti kaunista ja se tuntuu taivaalliselta =)
Käsirunkkuja nykyään harvemmin mutta on se erilaista ja kiihottavaa.
Edelleen kiihottaa kun muistelen ekoja seksikokemuksia silloisen tyttöystäväni kanssa ja se tahtui juurikin käsitöiden kautta. Minä olisin halunnut jo seksiä mutta tyttöystävä halusi vielä säästää itseään.
Makoiltiin kerran yhdessä sohvella ja pussailtiin. Olin ihan kiihotuksesta kovana. Tyttöni alkoi hieroa farkkujeni kovaa etumusta. Hän alkoi työntämään kättänsä housuihin ja kysyi "saanko". Nyökkäsin ja ajattelin, että totta vitussa.
Hän tunnusteli ensin munaani housuissa. Olin jo varmaan touhutippoja housut täynnä. Sitten hän avasi vyön ja farkun napit ja ottin kyrpäni esiin. Ensin hitaasti sitä runkkaillen ja vähitellen tahtia kiihdyttäen. Helvetin kiihottavaa kun kukaan tyttö ei ollut ennen munaani pidellyt.
Kohta lähestyin orkkua ja oli mahtava hetki kun spermaa alkoi ruiskuta ja sitä oikeesti lensi ympäriinsä vaatteille ja tytönkin päälle kun hän runkkasi sen verran ripeää tahtia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä laitan nahkarukkaset käteen (kun loma ällöttää). Mies mahalleen sit otan kalusta kiinni ja hän lykkii nyrkkiini patjaa vasten. Ei väsy käsi kun on hyvät sormi lihakset. Pieni pyyhe alle , ei sotkee nu lakanat. Yö pöydän laatikossa aina valmiina rukkaset ja pyyhe. N41
Meillä on kanssa käytössä nahkarukkaset, yksi rukkanen käännetään nurjapuoli ulospäin ja työnnetään toisen rukkasen sisään, mies menee mahalleen kun laitan liukkaria rukkasen sisään ja sitten ohjaan munan sisään. mies lykkii siihen aikansa ja tulee sitten antamaan minulle kielihoidon.
Olisin onnellinen jos edes saisin käsihoitoa. Ei vaan halua koskea munaani. :(
Karvoitus on siistitty ja huolehdin hygieniasta. M51
Eilen kalu nousi 'puoliväkisin' täyteen seisokkiin vaimon kanssa saunoessa. Vaimolla menkat ja panoa ei tehnyt mieli. Aluksi sain kättä pitkitellen hellästi ja laukeamisen lähestyessä rouva otti kaluni huuliensä väliin ja hoiti kuumalla suullaan loppuun asti kasseja puristellen. Hemmetin voimakas orkku ja sperma valui suupielistä ( ei tykkää nieleskellä sitä töhnää) Kiihottavan näköistäkin, kun paljat rinnat heiluvat suihinoton tahdissa.
Vierailija kirjoitti:
no harrastin tuota samaa aikoinani myös mutta käsi väsyy kyllä aika nopeesti kun pitää vatkata sitä kauan niin selviän helpommalla kun levitän jalat ja annan mennä.
miten yhdyntä onnistuu, jos et ole kiihottunut eikä klitoris saanut erektiota?
Vierailija kirjoitti:
mitä täällä jo muutkin ovat todenneet.
Mutta sitä en kyllä ymmärrä, että käteenveto olisi jotenkin helpompaa ja vaivattomampaa kuin reisien levittäminen (omituinen ilmaus seksille), kyllä minun mielestäni käteen vetäminen vaatii paljon enemmän viitseliäisyyttä ja energiaa (tahtotilaa, käsiliikuntaa jne.) kuin peruslahnana makaaminen (mitä tietenkään itse en KOSKAAN harrasta ;)
Yhdyntä vaan tuntuu aika pahalta ilman omaa kiihottumista. Ei se emätin ole mikään aina valmis reikä.
Kyllä me välillä runkataan ristiin, jos ei jaksa pidemmän kaavan mukaan. Oikein hyvä unilääke
N51M40
Meilläkin tehdään ristiin käsitöitä, mutta sitten kyllä aina siirrytään panemiseen. Mies laukeaa huonosti kädellä tai suullakaan,vaikka nauttiikin ihan hirveesti.
Meillä myös rouva hoitaa välillä paineenpoistot käsipelillä, ja lasti lopuksi suuhun niin ei tarvi käydä pesulla ja voi käydä suoraan nukkumaan. Näin tehty varmaan satoja kertoja.
Kyllä vaimon käsi tuntuu paljon paremmalta kuin oma. Lopuksi ottaa aina suuhun ja nielee. Sanoo että mun sperma on todella mautonta.
Hyvä tapa tuo, samoin jaloilla runkkaaminen.
Eilen juuri katselin Elsa Jeanin pätkää ja vaimo runkkasi minut. Aika yleistä hommaa menkkojen aikaan.
Meillä vaimo antaa usein naida peppuun jos esim. menkat. Hän itsekin saa kunnon orgasmit pelkästä perseeseen nainnista. On ollut jo 17 v alkaen perseeseen antaja. Ekalle poikaystävälleen antoi kerrostalon parvekkeella perseeseen, kun ei ollut ehkäisyä eikä halunnut pilluun spermoja. Käsivoidetta liukkariksi kuulemma ja seisaaltaan kaveri pani sitä anaaliin. On kuulemma siitä lähtien tykännyt persepanoista ja antanut käytännössä kaikille poikaystävilleen myös persettä. Nykyisin harrastamme kimppaa jossa vaimo saa olla useiden miesten hyvänäpidettävänä. Näissäkin hän antaa aina useammlle persettään.
onko vaimollasi paskaa valunut perseestä kuten täällä annetaan ymmärtää jos anaalia harrastaa.
Kun vaimo vetää kädellä niin mihin laskette spermat?