Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo antaa kädellä

Vierailija
17.11.2005 |

Joskus, kun seksi ei vaimoa huvita niin hän poistaa paineeni käsin jynsäämällä veitikkaani. Onko muillakin tällainen tapa hoitaa miehen seksuaaliset paineet? Eikös tämä pitäisi olla jäänne poikamies vuosilta?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siis toivottavasti tajuaa, kuinka hyvä puoliso hänellä onkaan ...

Vierailija
22/62 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä muinaisjäänne vaan paremminkin joka viikoinen piristys seksiin ja oikein mieluinen molemmille. Ukon tarvitsee vain hiloilla kiimasta ja vaimo katselee tehdessään sitä oikein mielellään ,pitkään ja hartaasti. Tekee tosi hyvää kun mukana on paljon liukastetta ja nännien nipistelyä siinä ohessa. Suosittelen !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä muinaisjäänne vaan paremminkin joka viikoinen piristys seksiin ja oikein mieluinen molemmille. Ukon tarvitsee vain hiloilla kiimasta ja vaimo katselee tehdessään sitä oikein mielellään ,pitkään ja hartaasti. Tekee tosi hyvää kun mukana on paljon liukastetta ja nännien nipistelyä siinä ohessa. Suosittelen !

Vierailija
24/62 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös näin, saan käsihoidon, jos vaimoa ei kiinnosta, ja kyllä se oman käden voittaa 100-0.

ja noihiin kommentteihin että "levitän reidet" että pääsen helpommalla - olen jäänyt tästä täysin paitsi, vaimo ei tosiaan päästä piparille jos omia haluja ei ole.

Vierailija
25/62 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös näin, saan käsihoidon, jos vaimoa ei kiinnosta, ja kyllä se oman käden voittaa 100-0.

ja noihiin kommentteihin että "levitän reidet" että pääsen helpommalla - olen jäänyt tästä täysin paitsi, vaimo ei tosiaan päästä piparille jos omia haluja ei ole.

keskinkertaisen (sääli)piparin voittaa.

Itse asiassa pidän paljon siitä, jos saan kunnon tunteella ja "herkkyydellä" annettua käsihoitoa ja siinä kokee myös seksin henkisen puolen, jos vaimon antamasta käsihoidosta huokuu hyvän tekeminen puolisolle.

Kyllä se tunteettomuus ja leipääntyminen pätee myös tähän seksin osaan.

Käsihoitokin voi olla tunteetonta jyystämistä, kovakourainen käsittely ja "eikös se jo laukea että päästään nukkumaan" -tyyliset kommentit kyllä latistavat tunnelman.

Peruslähtökohta on yleensä myös huono. Jos on itse aloitteen tehnyt ja sitten käsihoitoa saa sen johdosta, ettei toista seksi huvita, niin kyllä se fiilis itselläkin on varautunut ja herkkä latistumaan.

Ja jos on niin paineissa, että realistina kunnon naimisen sijaan pyytää käsihoitoa, niin ei seksin kerjääminen itsetuntoa kasvata eikä välttämättä parisuhdetta lujita.

Vierailija
26/62 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskinkertaisen (sääli)piparin voittaa.

Itse asiassa pidän paljon siitä, jos saan kunnon tunteella ja "herkkyydellä" annettua käsihoitoa ja siinä kokee myös seksin henkisen puolen, jos vaimon antamasta käsihoidosta huokuu hyvän tekeminen puolisolle.

Kyllä se tunteettomuus ja leipääntyminen pätee myös tähän seksin osaan.

Käsihoitokin voi olla tunteetonta jyystämistä, kovakourainen käsittely ja "eikös se jo laukea että päästään nukkumaan" -tyyliset kommentit kyllä latistavat tunnelman.

Peruslähtökohta on yleensä myös huono. Jos on itse aloitteen tehnyt ja sitten käsihoitoa saa sen johdosta, ettei toista seksi huvita, niin kyllä se fiilis itselläkin on varautunut ja herkkä latistumaan.

Ja jos on niin paineissa, että realistina kunnon naimisen sijaan pyytää käsihoitoa, niin ei seksin kerjääminen itsetuntoa kasvata eikä välttämättä parisuhdetta lujita.

juuri näin !

Vierailija
27/62 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän se haluttoman antama käsihoito sitten on jotenkin halukasta ja kiimaista? Tuskin sitä muijaa todella kiinnostaa kepitellä miestä jos seksihaluja ei ole!

Vierailija
28/62 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran viikossa halutti tai ei. Ihan vaan virkistyk....seksi.

Mutta joo, joskus ei vaan huvita ja silloin teen miehelle oraalisen palveluksen- tunteella.

Vierailija
29/62 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pimperolla. Musta on ihanaa öljytä miehen veitikka ja hyväillä sitä käsin ja suulla. Usein tuosta kyllä jatketaan sisäpuolelle, mutta kuukautiset on sikäli sottaista puuhaa, ettei oikein muu mene kuin tassupano.

Vierailija
30/62 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutko kuinka monen vuoden ajalta ja millon nää haavat ? kyllähän se vaihtelee mutta kyllä 30-40 välilä vähäiten naisesta irtoaa

Vierailija
31/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä Käsiseksi on ihan tekokkainta kun kumpikin haluaa vain käsiseksiä !

Vierailija
32/62 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisten aikaan vaimo tyydyttää minut kädellä tai suulla. Tai seksiä suihkussa. Muuten antaakin kun vain kysyy. Itse tosin tekee yleensä aloitteen. 3- 4krt/vko.

Vierailija
33/62 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelua pitää olla. Kädet, suu ja pimpsa ovat yleisimmät tavat. Harvoin meillä käytetään vain yhtä tapaa. Käsien kanssa kannattaa käyttää liukastetta. Jos tuntuu tylsältä, niin voi ottaa leluja käyttöön.

Vierailija
34/62 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä jos minua huvita, usein tyydytän mieheni käsin. Ja ei siihen kovin kauaa mene = ). Ja toisaalta mun mies saattaa tarjoilla minulle suuseksiä jos joskus sitä haluan, siis ilman että hänelle tarjoillaan mitään

Vierailija
35/62 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä laitan nahkarukkaset käteen (kun loma ällöttää). Mies mahalleen sit otan kalusta kiinni ja hän lykkii nyrkkiini patjaa vasten. Ei väsy käsi kun on hyvät sormi lihakset. Pieni pyyhe alle , ei sotkee nu lakanat. Yö pöydän laatikossa aina valmiina rukkaset ja pyyhe. N41

Vierailija
36/62 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä täällä jo muutkin ovat todenneet.

Mutta sitä en kyllä ymmärrä, että käteenveto olisi jotenkin helpompaa ja vaivattomampaa kuin reisien levittäminen (omituinen ilmaus seksille), kyllä minun mielestäni käteen vetäminen vaatii paljon enemmän viitseliäisyyttä ja energiaa (tahtotilaa, käsiliikuntaa jne.) kuin peruslahnana makaaminen (mitä tietenkään itse en KOSKAAN harrasta ;)

Helppo homma kun laittaa käden nyrkkiin patjaa vasten ja mies lykkii siihen

Vierailija
37/62 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana se on joskus toista auttaa ja runkkailla - yhdessäkin sitä tehdään. Kiihotun siitä, kun näen sperman pulppuavan, joskus saan sen nännien päälle, joskus vatsalle tai pepulle. Mutta runkkaus voi muuttua myös tavalliseksi naimiseksi. Riippuu tilanteesta ja kiihkosta. On meillä kulliputki ja jellypimppikin käytössä. Hyvin toimii kaikki. 

Vierailija
38/62 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tyttöystävä runkkaa, naimisen päätteeksi tai muuten vaan paineiden purkamiseksi. Joskus saan nuolla pillua samalla kun saan käsihoitoa ja se jos joku nostaa fiilikset kattoon! En tiedä miten hän onnistuu siinä, mut saan parhaimmat orkut käsillä :o

Vierailija
39/62 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä täällä jo muutkin ovat todenneet.

Mutta sitä en kyllä ymmärrä, että käteenveto olisi jotenkin helpompaa ja vaivattomampaa kuin reisien levittäminen (omituinen ilmaus seksille), kyllä minun mielestäni käteen vetäminen vaatii paljon enemmän viitseliäisyyttä ja energiaa (tahtotilaa, käsiliikuntaa jne.) kuin peruslahnana makaaminen (mitä tietenkään itse en KOSKAAN harrasta ;)

Helppo homma kun laittaa käden nyrkkiin patjaa vasten ja mies lykkii siihen

Helpottaa hommaa vielä kun ottaa reilusti rasvaa käteen

Vierailija
40/62 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei plääh.

Mä oon jässe ja tajuan ton. Muijaa ei kiinnosta, 66 v., loppu kuin seinään joku vuosi sitten. Itse komea kankeni pystyssä päivittäin, samoja aatellen kuin sinäkin. Ei jaksa kapakoihinkaan lähteä pöljäilemään. Ehkäpä maksulliset pikaiset ammattilaisten kanssa on tulevaisuuden kannalta ainoa hyvä vaihtoehto. Kauniinpaa rakkauden täyttymystä odotellessa.