Iholla-sarjan Saaran mies!!?
Miten tuolla Saaralla on niin upea mies?? Miten on saanut tuollaisen?? Anteeksi nyt vaan. Onko muistakin todella komea!!?? Ja taitaa olla vielä mukava, fiksu ja varakaskin. Onko kukaan muu ihmetellyt uoeaa miestä? Tai ei kai siinä pitäis ihmettelemistä olla, onhan tuo saarakin varmasti fiksu ja mukava ja ihan ok.näköinenkin. Kommentteja!!
Ja kyllä, olen kateellinen.
Kommentit (90)
Saara on kyllä minusta kaunis, paremman näköinen se noista kahdesta on.
Kuten joku jo mainitsi, heillä näyttää synkkaavan hyvin yhteen ja viihtyvät toistensa seurassa, mikä on kyllä ihan mielettömän hienoa.
Minulta on jäänyt toi Italian-reissu jakso väliin, osaako joku sanoa monesko jakso se on ja onko vielä katsottavissa katsomossa?
Ja Saara on kaunis, sanokaa mitä haluatte! :)
Mielestäni SAara ja hänen miehensä ovat samantyylisiä ihmisiä ulkonäöltään..sopivat hyvin yhteen....minunkin mielestäni on typerää arvioida että ollaanko samaa "tasoa"..ei se ulkonäkö aina kaikkea merkitse..!!
Jos lapsuutensa on asunut hyvin yhteisöllisessä kulttuurissa, missä perhe (siis ei pelkästään ydinperhe) pitää yhtä, kylään tullaan kun huvittaa, naapureiden kanssa kommunikoidaan jne, niin varmasti se ahdistaa olla kotiäitinä lähiössä, missä naapuritkaan ei tervehdi.
Rooma-jaksossa Saara oli selvästi onnellinen. Hänen silmänsä oikein sädehtivät kun hän tapasi lapsuuden ajan tuttuja.
Kieltääkö joku Saaraa hankkimasta ystäviä lähiössä? Ehkä sosiaalisissa taidoissa on jotain vikaa. Roomassa tietenkin erilaista kun kaikki palvovat ja saa olla keskipisteenä.
En ihmettele ettei kukaan halua olla Saaran kanssa, hänestä kun huokuu sellainen minä olen muita parempi -asenne.
Se nyt vain sattuu olemaan fakta, että Suomessa sosiaalinen elämä on kovin toisenlaista kuin Italiassa. Ja yksinäisyys ei todellakaan aina ole kiinni sosiaalisista taidoista..
Italiassa sosiaalisesti yksinkertainenkin pääsee juttuun mukaan. Tosin vastapainona on sitten että aika tasapaksua junnaamistahan semmoinen pidemmän päälle.
samoin miehensä ja lapsensa. Ovat kaikki tosi kauniita ihmisiä.
Joku tuolla aiemmin tiesi kertoa että asuvat Espoossa..? Onko tietoa missä päin Espoota? Mun mielestä se mies oli jotenkin liian kukkakeppimäinen, ei tosiaankaan herättäny mussa mitään fiiliksiä. Liekö joku IT-nörtti, muutamassa jaksossa on ollut vähän sellaista tyyliä. Ylirentoa ja repsahtanutta, hiukset sekaisin, lökäpöksyt ja flanellipaita.
Koko ajan valittaa ja valittaa ja valittaa, miten HÄNEN elämänsä on kurjaa ja tylsää (hienossa uudessa asunnossa pk-seudulla, saa olla kotiäitinä jne), lasten kanssa ollessaan pyörittelee silmiään kameralle kyllästyneesti kuin sanoen, että "v*ttu kun on kamalaa olla omien lasten kanssa".
Minusta oikea kermaperseiden kermaperse, luultavasti saanut aina kaiken helpolla, ja nyt ei osaa olla tyytyväinen mihinkään. Nyt sitten kuvittelee, että muuttamalla Italiaan elämä muuttuu paremmaksi kuin taikaiskusta.
Musta Saara ja Tuomas? sopivat tosi hyvin yhteen. Ovat samanhenkisiä. Miestä en tosin ottaisi mistään hinnasta. Ei yhtään mun makuuni. En pidä myöskään noin laihoista miehistä.
Jos on hyvätuloinen mies pitäisi naisen olla joku tosi laitettu ja kulkevan kotona täydet meikit ja seksikkäät vaatteet päällä?! Ja tottakai silarit? Yleensä puoliso valitaan ulkonäön lisäksi luonteen mukaan ja valitaan ihminen jonka kanssa eletään loppuelämä ja saadaan mahdollisesti lapsia. Saara on sitäpaitsi kaunis kolmikymppinen äiti.
Luulisin tällä palstalla liikkuvan enemmän naisia. Ihannoivatko naisetkin nykyään sitä, että nainen on seksiobjekti? Olen myös äiti, pidän huolta itsestäni, olen hoikka, pidän itseäni kauniina, mutta tosiaan en ole ajatellut, että joku nainen voisi ajatella että minä olen liian ruma tai mies liian ruma mulle. Mun silmissä olen kuitenkin kaunis ja mies komea.
Itse ihannoin elämäntapaa, jossa eletään onnellisina, voidaan pukeutua kotona verkkaireihin jos halutaan, ei tarvitse itkeä jokaista ryppyä, tai sitä ettei tänään jaksakaan meikata. Rakastan tosin pukeutua seksikkäästi myös kotona, en viihdy vaatteissa, joissa en näytä omasta mielestäni hyvältä.
Aion ottaa tosin silikonit, kun kaikki lapset on hankittu (ihan itseni takia (vihaan rintojani), en miehen). Jos mies mulle ehdottaisi silikoneja, botoxia, muuta vastaavaa, laittaisin miehen kiertoon. En voi sietää miehiä, jotka ajattelevat vain sukuelimillään.
Mun mies on kyllä maailman komein mies mun silmissä. Toivottavasti ei ole muiden mielestä.
mutta Saarakin on kauni, ainakin ikäisekseen. Katsoppa vaikka iholla-sarjan kotisivuja.