Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla-sarjan Saaran mies!!?

Vierailija
26.03.2012 |

Miten tuolla Saaralla on niin upea mies?? Miten on saanut tuollaisen?? Anteeksi nyt vaan. Onko muistakin todella komea!!?? Ja taitaa olla vielä mukava, fiksu ja varakaskin. Onko kukaan muu ihmetellyt uoeaa miestä? Tai ei kai siinä pitäis ihmettelemistä olla, onhan tuo saarakin varmasti fiksu ja mukava ja ihan ok.näköinenkin. Kommentteja!!

Ja kyllä, olen kateellinen.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli muut eivät näe mitään epäsuhtaa...tätä tietoa hain

Mutta onko teistäkin mies todella komea? Vai ihanperuskomea?

Ihan ok mies se on, ei mikään ihmenamu mun mielestä. Saara on mielestäni luonnonkaunis nainen ja sopivat yhteen miehensä kanssa :) ei mitään "epätasapainoa" siinä mielessä.

Ymmärrän kyllä ap:n ihastuksen siinä mielessä, että välillä itsellekin vain tulee ahaa-elämys sellaisesta miehestä, mitä muut eivät välttämättä noteeraa niinkään..ja itse on ihan "AAAAAH,MIKÄ MIEESSS, TUOKAA SE MULLE JA HETI! Miksette tajua mikä Luojan Lahja hän on!!" :DD

Vierailija
42/90 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuvaatteissa kiehnäävä silikonitissikö vrt Viidakon tähtöset.

No viidakon tähtöset eivät ihan kuulu ohjelmistooni :D joten en ota kantaa.

Mutta tarkoitin nyt lähinnä että jos mies on oikeastikin ihan fiksu ja mukava, niin tuolla ulkonäöllä ja tuloilla saisi varmaan myös kauniin ja ehkä vähän elämäänsä tyytyväisemmän naisen, vrt. alati valittava taviksen näköinen tylsimys.

(jo pelkästään tuossa ohjelmassa oikeastaan kaikki naiset ovat Saaraa kauniimpia, Heliä ehkä lukuunottamatta tosin hänkin olisi ehkä kaunis jos olisi vähän tyylitajua)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarkoitin nyt lähinnä että jos mies on oikeastikin ihan fiksu ja mukava, niin tuolla ulkonäöllä ja tuloilla saisi varmaan myös kauniin ja ehkä vähän elämäänsä tyytyväisemmän naisen, vrt. alati valittava taviksen näköinen tylsimys.

Ei kai niistä tuloista yleensä jutella kun tutustutaan?

Vierailija
44/90 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuvaatteissa kiehnäävä silikonitissikö vrt Viidakon tähtöset.

No viidakon tähtöset eivät ihan kuulu ohjelmistooni :D joten en ota kantaa. Mutta tarkoitin nyt lähinnä että jos mies on oikeastikin ihan fiksu ja mukava, niin tuolla ulkonäöllä ja tuloilla saisi varmaan myös kauniin ja ehkä vähän elämäänsä tyytyväisemmän naisen, vrt. alati valittava taviksen näköinen tylsimys. (jo pelkästään tuossa ohjelmassa oikeastaan kaikki naiset ovat Saaraa kauniimpia, Heliä ehkä lukuunottamatta tosin hänkin olisi ehkä kaunis jos olisi vähän tyylitajua)

kyllä näistä Iholla-sarjan naisista Saara on parhaimman näköinen eikä tyylitajussakaan ole mitään vikaa, kun vertaa muihin. Tosin hieman outoa verrata 16 vuotiaaseen teinityttöön ja alle kolmikymppisiin naisiin. Tietty Pia on vanhempi, mutta eipä hänenkään tyyli tai ulkonäkö oli ylivertainen.

Vierailija
45/90 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tosi komea, miten kans et epäsuhtapari

Vierailija
46/90 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä pistänyt silmään kyseinen tyyppi. Enneminkin varsin tavis. Saara on itse todella upea.

Vierailija
47/90 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita mielipiteitä? Vai saako tällaisesta edes keskustella. Harvoin kukaan mies tekee tuollaisen vaikutuksen.

Vierailija
48/90 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui naapurinsa suoraas lähetyksessä. Itse varmaan niin erinomainen ettei mitään haukuttavaa Käykö se missään töissä koskaan?

Vierailija
49/90 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sen puhetyyli on vähän outo? Vai tuollei ko ne ihmiset nykyään siellä Espoossa puhuu?

Vierailija
50/90 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kylläkään suora lähetys...

Vierailija
51/90 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et sen naapurit ei oikeesti tunnista sitä. Jos ne vaik käy töissä ja kulkee laput silmillä kodista ulos ja sisään. Tuollasella kotiäidillä on päivät pitkät aikaa mietiskellä ja tavoitella ohi kulkevien naapureiden katseita. Tervehtiiköhän ite edes ensin?

Jotenki vähän ylhälistössä elää. Tyyliin, mun elämäni oli ennen niin ja niin jännittävää ja oli juhlia ja kaikkee mut nyt mä asun täällä näiden kehareiden eskellä.

Vierailija
52/90 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu varmaan siitä, että asui lähes koko lapsuutensa ja nuoruutensa Italiassa ja aksentti jäi päälle. Tai voi olla tietty jotain erikoisuuden tavoittelua tai huomionhakuisuuttakin, ettei pyri eroon aksentista. Mutta mitä mieltä olette hänen miehestään. Onko teistäkin todella HOT!? IHmettelettekö miten Saara on saanut hänet, kun on ehkä vähän outokin?

Vierailija
53/90 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on tosi kaunis! Hänellä ei ole edes yhtään meikkiä ja silti on nätti. Ap ei edes uskoisi silmiään, jos näkisi naisen meikattuna. :)

Itse en ainakaan ole noin nätti meikittömänä..

Vierailija
54/90 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu varmaan siitä, että asui lähes koko lapsuutensa ja nuoruutensa Italiassa ja aksentti jäi päälle. Tai voi olla tietty jotain erikoisuuden tavoittelua tai huomionhakuisuuttakin, ettei pyri eroon aksentista. Mutta mitä mieltä olette hänen miehestään. Onko teistäkin todella HOT!? IHmettelettekö miten Saara on saanut hänet, kun on ehkä vähän outokin?

HUUTAVA VÄÄRYYS!

Miksi "ehkä vähän outokin" päätyy yhteen miehen kanssa joka on sun mielest niinku tosi HOT?

Maailma on epäreilu.

Vierailija
55/90 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko kiinnittäneet huomiota mieheen! Onko siis muistakin poikkeuksellinen mies? Vai onko kaikilla av-mammoilla tuon tasoiset komistukset?

Minkä luulette olleen saaran salaisuuden miehen nappaamiseen?

Vierailija
56/90 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli muut eivät näe mitään epäsuhtaa...tätä tietoa hain

Mutta onko teistäkin mies todella komea? Vai ihanperuskomea?

Vierailija
57/90 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin, että viesteistäni saa ihan hullun kuva. ei hätää, toivon heille kaikkea hyvää. Ajattelin vain löytyisikö vertaistukea miehen etäihailuun. Pitkästä aikaa joku mies tehnyt todellisen vaikutuksen

T. teini-ikään palannut ap

Vierailija
58/90 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihan hyvän näköinen, ei unelmieni mies, mutta keskiverto jamppaa paremman näköinen.

Niillä on mun mielestä ihana suhde ja oikeasti viihtyvät toisensa seurassa.

Saara on kaunis omalla persoonallisella tavallaan.

Ja ei ole ihme, että on vaikea olla monokronisessa kulttuurissa, jos oma on enemmänkin polykroninen.

Vierailija
59/90 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on kyllä tosi symppiksen oloinen. Juuri kaverin kanssa kommentoitiin, että tosi hyvän kuvan on siitä miehestä saanut. Aika välitön ja hyväntuulinen kotosalla. Ellei sitten esitä kameralle?

Vierailija
60/90 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko kiinnittäneet huomiota mieheen! Onko siis muistakin poikkeuksellinen mies? Vai onko kaikilla av-mammoilla tuon tasoiset komistukset?

Minkä luulette olleen saaran salaisuuden miehen nappaamiseen?

Ehkä sunkin kannattaisi hankkia sellainen. Vihje!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan