Iholla-sarjan Saaran mies!!?
Miten tuolla Saaralla on niin upea mies?? Miten on saanut tuollaisen?? Anteeksi nyt vaan. Onko muistakin todella komea!!?? Ja taitaa olla vielä mukava, fiksu ja varakaskin. Onko kukaan muu ihmetellyt uoeaa miestä? Tai ei kai siinä pitäis ihmettelemistä olla, onhan tuo saarakin varmasti fiksu ja mukava ja ihan ok.näköinenkin. Kommentteja!!
Ja kyllä, olen kateellinen.
Kommentit (90)
mutta on kyllä tosi symppiksen oloinen. Juuri kaverin kanssa kommentoitiin, että tosi hyvän kuvan on siitä miehestä saanut. Aika välitön ja hyväntuulinen kotosalla. Ellei sitten esitä kameralle?
Mieshän ei ole sanonut MITÄÄN! Ainiin, paitsi:
- No mutku mä en tee kotiöitä...
- Onks toi sun työpöytä..hehehe
Tässä on kyllä mies arvosteltu varsin sokeasti kivaksi vain siksi, että sattuu olemaan komea.
Eihän sitä edes kunnolla näe minkä näköinen on kun sillä on se kauhea reuhka naamassa. Toisekseen mun mielestä se on ollut ihan sellainen perus mörökölli, ei kauheesti ole puhunut ja kun puhuu niin aika epäselvästi tai hiljaa.
No, tänään en tosin jaksoa katsonut. Onko ajanut partansa? onko ollut siis jotain kunnon keskustelua sillä miehellä ja saaralla?
Mitään muuta asiantynkää siinä ei ollut kuin infota naapureille että hei mulla on muuten tontti Roomassa.
Kun mietti näitä hamoja niin pakko miettiä että miks nää ylipäätään on lähteny tuohon ohjelmaan. Tuskin saavat mitään julkisuutta kummempaa palkaa tuosta.
Ihan tavallinen.
Kai mulla on sitten ihan kummallinen maku, ei mua vaan sytytä tommoset perusmiehet. Omani on mielestäni tosi komea, semmonen vaalea viikinki :)
ekana mieleen, et mies on kyllä paljon komeempi, kuin toi nainen. :) Tosin sillä on aika timmi kroppa, joten voi kyllä näyttää tosi hyvältä meikattuna.
Joku on kanssani samaa mieltä! En ole täysin harhainen. Ja varmasti saara meikattuna upea myös.
Mitään muuta asiantynkää siinä ei ollut kuin infota naapureille että hei mulla on muuten tontti Roomassa.
Kun mietti näitä hamoja niin pakko miettiä että miks nää ylipäätään on lähteny tuohon ohjelmaan. Tuskin saavat mitään julkisuutta kummempaa palkaa tuosta.
Ärsyttävä tyyppi. Minäminä-luonne.
tähänastisista jaksoista koskettavin. Minua jäi mietityttämään pitkäksi aikaa sen Saaran "varaperheen" kohtalo, olivat menettäneet lyhyen ajan sisällä molemmat ainoat lapsensa traagisella tavalla. Saaran pohdiskelevuutta seuraa aivan toisenlaisella mielenkiinnolla kuin esim. Sinin tai Esinin teinimäisiä miessekoiluja.
Mutta voi olla että tiettyyn Salkkari- & BB-henkiseen porukkaan vetoavat juurikin nuo viimeksimainitut tyypit.
huomasin, että viesteistäni saa ihan hullun kuva. ei hätää, toivon heille kaikkea hyvää. Ajattelin vain löytyisikö vertaistukea miehen etäihailuun. Pitkästä aikaa joku mies tehnyt todellisen vaikutuksen
T. teini-ikään palannut ap
myös huomiota viime viikon jaksossa missä kävi siellä italiassa,enkä nähnyt kuin vilauksen siitä miehestä mutta olihan se ihan WOU! Siis saaraan verrattuna ja ihmettelin ihan samaa...:)
Saara on kyllä minusta hyvin viehättävä. En näe mitään "tasoeroa" tässä pariskunnassa. Ylipäätään luulen että me naiset emme osaa arvottaa toisia naisia miesten silmin, tai ainakin itse olen monesti luullut että joku nainen olisi miesten mielestä tosi hot, ja taas yllättynyt. Miehetkin sitä paitsi ovat yksilöitä ja tykkäävät keskenään erilaisista. :)
Minun mielestäni Saara on todella kaunis, kuin myös miehensäkin komea.
Ihmetyttää, kun tulee näitä viestejä lukiessa hirmuisen ulkonäkökeskeinen kuva kirjoittelijoista. Miten jostain voi edes sanoa, ovatko samaa tasoa? Tai mikä kriteeri se on hyvälle parisuhteelle.
Oma mieheni myös on todella komea, minä sen sijaan kaikkea muuta kuin kaunis.
Uhkaili siinä kokoajan että muuttaa Roomaan kun Suomessa ei tapahdu mitään. Ei näyttänyt kyllä sielläkään tapahtuvan yhtään mitään muuta kuin että Saara sai huomiota, passattiin ja paapottiin.
samaa mieltä, vaikkakin katon salkkareita ja seurasin bbtä myös :) kyseinen rooman matka antoi ihan erilaisen lähtökohdan kuunnella ja ymmärtää saaraa.
kyseinen rooman matka antoi ihan erilaisen lähtökohdan kuunnella ja ymmärtää saaraa.
Millasia daijuja te oikein olette. Alussa Saara kovasti kritisoi sitä kuinka elää eristetysti, naapuritkaan eivät tervehdi, on yksinäinen. Ennen Rooma-jaksoa mietin, että mitä se valittaa, menis vaikka töihin. Mutta se Rooma-jakso avasi aika reippaastikin taustoja ja rupesin ymmärtämään sen syyn miksi Saara on ahdistunut lähiössään.
Jos lapsuutensa on asunut hyvin yhteisöllisessä kulttuurissa, missä perhe (siis ei pelkästään ydinperhe) pitää yhtä, kylään tullaan kun huvittaa, naapureiden kanssa kommunikoidaan jne, niin varmasti se ahdistaa olla kotiäitinä lähiössä, missä naapuritkaan ei tervehdi.
Rooma-jaksossa Saara oli selvästi onnellinen. Hänen silmänsä oikein sädehtivät kun hän tapasi lapsuuden ajan tuttuja.
Ihan ok näköinen kuten myös Saara mielestäni. En siis puhuisi mistään "tasoerosta."
Jos lapsuutensa on asunut hyvin yhteisöllisessä kulttuurissa, missä perhe (siis ei pelkästään ydinperhe) pitää yhtä, kylään tullaan kun huvittaa, naapureiden kanssa kommunikoidaan jne, niin varmasti se ahdistaa olla kotiäitinä lähiössä, missä naapuritkaan ei tervehdi.
Rooma-jaksossa Saara oli selvästi onnellinen. Hänen silmänsä oikein sädehtivät kun hän tapasi lapsuuden ajan tuttuja.
Kieltääkö joku Saaraa hankkimasta ystäviä lähiössä? Ehkä sosiaalisissa taidoissa on jotain vikaa. Roomassa tietenkin erilaista kun kaikki palvovat ja saa olla keskipisteenä.
En ihmettele ettei kukaan halua olla Saaran kanssa, hänestä kun huokuu sellainen minä olen muita parempi -asenne.
ehkä johtuu siitä, etten pidä yhtään parrasta enkä viiksistä. Saara on kyllä nätti, ja ei kai se mieskään mikään ruma ole, ei vain ole minun makuuni.
On ihan tavallisen näköinen. Ehkä keskivertoa ujompi vain. Hyvin sopivat yhteen ja näyttävät täydentävän toisiansa:)
luonnollisen kaunis ja jotenkin tosi viehättävä. Ei mikään pissis eikä ärsyttävä millään tavalla vaan aito.