Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla-sarjan Saaran mies!!?

Vierailija
26.03.2012 |

Miten tuolla Saaralla on niin upea mies?? Miten on saanut tuollaisen?? Anteeksi nyt vaan. Onko muistakin todella komea!!?? Ja taitaa olla vielä mukava, fiksu ja varakaskin. Onko kukaan muu ihmetellyt uoeaa miestä? Tai ei kai siinä pitäis ihmettelemistä olla, onhan tuo saarakin varmasti fiksu ja mukava ja ihan ok.näköinenkin. Kommentteja!!

Ja kyllä, olen kateellinen.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun mielestä sen puhetyyli on vähän outo? Vai tuollei ko ne ihmiset nykyään siellä Espoossa puhuu?"

Saara on ruotsinkielinen

Siksi "outo" puhetyyli. Ihanalta ihmiseltä vaikuttaa niinkuin muutkin sarjan naiset.

Saarahan asui lapsuutensa ainakin parikymppiseksi Italiassa, vaikuttanut varmasti puherytmiin. Eihän siinä puheessa muuta outoa ole. Tämä Italiassa vaikuttanut juontaja-Ella (Kanninen) puhuu vähän samalla tavalla, ja hän ei käsittääkseni asunut Italiassa kuin muutaman vuoden ja muutti sinne aikuisena.

Vierailija
22/90 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on komea ja Saara on kaunis.

Yksi juttu mitä en ole ymmärtänyt on se, että onko sen miehen jutut "läppää" kun se antaa ymmärtää ettei todellakaan hoida mitään kotitöitä tai hoida lapsia vai oikeastiko ajattelee, että Saaran tehtävä on hoitaa kaikki kotityöt kun ei käy töissä.

Onko se teistä vitsiä vai onko se tosissaan?

Mä epäilen, että jos ei ole läppää, niin mun ja sen miehen suhde kestäis ehkä 2 min.

se oli läppää. Siis ensin se mies sanoi että mähän en kotitöitä tee ja sen jälkeen oli kuvaa kun mies viikkasi pyykkejä ja Saara nauroi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just uusittavassa jaksossa puhuivat Kaitalahdesta.

Vierailija
24/90 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara näyttää kyllä aika vanhalta ikäisekseen. Mutta muuten kyllä ihan nätti. Mies näyttää tavalliselta ulkomaalaiselta mieheltä. Mikäs siinä jos niiden perään on.

Vierailija
25/90 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajaa autoa ja puhuu kiinteistövälittäjän kanssa puhelimessa. Miksei Saara puhu kun istuu vieressä?

Vierailija
26/90 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuolla Saaralla on niin upea mies?? Miten on saanut tuollaisen?? Anteeksi nyt vaan. Onko muistakin todella komea!!?? Ja taitaa olla vielä mukava, fiksu ja varakaskin. Onko kukaan muu ihmetellyt uoeaa miestä? Tai ei kai siinä pitäis ihmettelemistä olla, onhan tuo saarakin varmasti fiksu ja mukava ja ihan ok.näköinenkin. Kommentteja!!

Ja kyllä, olen kateellinen.

Vierailija
27/90 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara näyttää kyllä aika vanhalta ikäisekseen. Mutta muuten kyllä ihan nätti. Mies näyttää tavalliselta ulkomaalaiselta mieheltä. Mikäs siinä jos niiden perään on.

Vierailija
28/90 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rätti päähän niin menis terrorististä. Yök!!

Oikeen puistattaa, olematon persekin.

Vierailija
29/90 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi ehkä kestää valittavaa Saaraa. Onko muuten talo miehen ostama vai onko muka Saaralla mitään muuta koulutusta tai työtä kuin olla valittavana kotiäitinä?

Vierailija
30/90 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ihan komea, vaikuttaa hiljaiselta mutta rennolta ja hyväntuuliselta. Joka tasolla noin tuhat kertaa hotimpi kuin wannabee-ikiteini uhmaiköisen tasolla kitisevä Reino...

Saara ei ole mielestäni oikein minkään näköinen, ei toki ruma vaan kertakaikkisen tavis. Sellainen harmaa hiirulainen ja todella ärsyttävä jatkuvine valituksineen. Varmaan ihan mukava jos ei valita. Luulisi että ok:n näköinen oletettavasti varsin hyvätuloinen mies saisi vähän kuumemmankin naisen, mutta kiva jos viihtyvät yhdessä.

Vierailija
31/90 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen harmaa hiirulainen ja todella ärsyttävä jatkuvine valituksineen. Luulisi että ok:n näköinen oletettavasti varsin hyvätuloinen mies saisi vähän kuumemmankin naisen, mutta kiva jos viihtyvät yhdessä.

pikkuvaatteissa kiehnäävä silikonitissikö vrt Viidakon tähtöset.

Vierailija
32/90 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi juttu mitä en ole ymmärtänyt on se, että onko sen miehen jutut "läppää" kun se antaa ymmärtää ettei todellakaan hoida mitään kotitöitä tai hoida lapsia vai oikeastiko ajattelee, että Saaran tehtävä on hoitaa kaikki kotityöt kun ei käy töissä.

Mä epäilen, että jos ei ole läppää, niin mun ja sen miehen suhde kestäis ehkä 2 min.

Vierailija
33/90 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen saa asua ilmaiseksi 500 000 talossa niin kai sitä vähän joutaa vitsiä kestään. Saarahanm voi ostaa keskustasta omilla rahoilla 15 neliön yksiön ja kokeilla yhärin elämää jos mies ei kelpaa

Vierailija
34/90 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ohjelmaidea on vähän outo mielestäni, mutta kun se kerran on niin on aika rohkeaa ja shokeeraavaa siihen lähteä. Onkohan mussa jotain vikana kun en ensin yritä löytää ihmisestä kaikkea mahdollista huonoa ja ärsyttävää?? Tästäkin parista olen ajatellut että ihan viehättävä pari, ja selkeästi hyvin toimeentulevia... Ja jotenkin arki hallussa... Ja ihailen tuossa saarassa sitä että ajattelee miten voi; jos se lukaali saa voimaan huonosti, niin sitten pois- että se materia ei ole tärkeintä. mÄ en ymmärrä ihmisiä jotka voi ärsyyntyä tällaisista...

Vierailija
35/90 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaralla on perintönä tontti ja varmaan jotain muutakin.

Todella hyvännäköinen ikäisekseen.

Vierailija
36/90 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiä, menestyjän oloisia. Saarasta sai jossain alkujaksossa vähän valittajan kuvan, mutta jutut oli selvästi leikattu siten. Kenellä tahansa pienten lasten kotiäidillä on joskus sellaisia fiiliksiä.

Vierailija
37/90 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaralla on perintönä tontti ja varmaan jotain muutakin. Todella hyvännäköinen ikäisekseen.

Vierailija
38/90 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on tontti mutta se on ITALIASSA. Tuskin minkään arvoinen tosin

Vierailija
39/90 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testamentillahan niitä perintöjä saadaan, jotkut jo ihan lapsena.

Vierailija
40/90 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on tontti mutta se on ITALIASSA. Tuskin minkään arvoinen tosin

Joo Roomassa ei varmaan maa ole just minkään arvoista :D Ja Italia on muutenkin niin harvaanasuttua, että siellä joutomaata riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän