Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset miltä tuntuu kun mies laukeaa suuhun tai kasvoille?

Vierailija
26.03.2012 |

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset hyvin harva nainen ottaa suihin loppuun asti saati nielee. Täällä palstalla liikkuu selvästi melkoisia naisia

Vierailija
42/48 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä oikeastaan miltään tunnu. Vähän kun räkää pyyhkisi poskelta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu alistetulta, jos mies ruikkii naamalle. Nielen kyllä satsin eikä se tunnu ollenkaan pahalta. Mulkkua on ihan mukava imeä ja katella, kun mies kiemurtelee nautinnosta. Edellytän et mieskin nuolee mut, jos mä kerran imen sitä.

Vierailija
44/48 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hemmetti, nyt alkoi tehdä mieli suuseksiä, siis molemminpuolista...

M49

Vierailija
45/48 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielemisestä en oo ikinä välittänyt kauheesti, mutta se on kiihottavaa kun mies laukeaa seksin lopuksi naamalle. Siinä tavallaan näkee ja tuntee oikein kunnolla miten kumppani nauttii ja laukeaa. Paljon intensiivisempää mulle kuin sisään tuleminen. En tiedä oonko jotenkin poikkeava yksilö sitten.

Vierailija
46/48 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt noin, koska en ole ikinä seurustellut eli ei ole tullut tarpeeksi läheisiä/avoimia välejä kenenkään kanssa.

Nyt alkaa jo kyllästyttään kun on tollaset jutut kokematta, niin ajattelin viikonloppuna rakastajan kanssa toteuttaa.

Alunperin ajattelin, että teen tollasia juttuja vain Oman Miehen kanssa mutta kun ei ole tullut mitään ”omaa miestä” niin en jaksa enää odottaa.

Voin sitten tulla kertomaan miltä tuntui!

Vierailija
47/48 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nielen aina ja tykkään myös kasvoille tulemisesta. Mmm.

Vierailija
48/48 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi todella mielellään ruikkia useammin naamalle, koska en niin välittäis ottaa lastia suuhunkaan.Molemmat ajatuksena kiihottavia, mutta lastin saaminen kitalaen perukoille sen tökkimisen jälkeen on vähän liikaa mun oksennusrefleksille. Alistunkin ihan mielellään, joten ehkä se auttaa asiaa, vaikka ei mikään yksittäinen juttu minusta vielä ihan alistamiseksi riitä. N27

Naiseni ottaa aina suihin loppuun asti, mutta pitää ens kerralla kysyä haluaako että mielummin laukeaisin muualle. Mutta taitaa kyllä tykätä suuhun laukeamisesta kun niin usein oma-aloitteisesti niin tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi