Halusitko Sinä tehdä parannuksen ja katua syntejäsi?
Kommentit (37)
Jeesus otti kantaakseen sinulle kuuluvan rangaistuksen. Se tarkoittaa, että Hän kuoli sijaisuhrina Golgatan ristillä suurten kärsimysten keskellä. Ristillä on ansaittu vapautus synnistä. Rakkaus oli se, joka toi Kristuksen Taivaasta joka sai Hänet astumaan valtaistuimelta ja kärsimään ristillä meidän edestämme.
Saat pyytää Jeesukselta syntisi anteeksi. "Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan." Matteus 7:7.
mun jumala ei tee tommosta, mä olen semmonen kuin hän on luonut, synteineen päivineen, antaa siis olla, en kadu
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se maksaa? Olen köyhä ja voisin haluta, mutta luulen, että en silti voita lotossa.
Rahaa ei tarvita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se maksaa? Olen köyhä ja voisin haluta, mutta luulen, että en silti voita lotossa.
Rahaa ei tarvita
Eka annos on ilmainen, sen jälkeen rahaa tarvitaan ja paljon
Armoa on hyvä anoa vaikka joka päivä jos tarvitsee. Siitä sitten parannusten ja armon tiellä kohti parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa ei tarvita
Mutta minä tarvitsen!! 😡
Vierailija kirjoitti:
mun jumala ei tee tommosta, mä olen semmonen kuin hän on luonut, synteineen päivineen, antaa siis olla, en kadu
Jos ei tee parannusta ei pääse Taivaaseen.
Riippuu siitä lasketaanko huumeiden käyttö synniksi? Käsittääkseni raamatussa ei ole mitään mainintaa huumeista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tee parannusta ei pääse Taivaaseen.
Ei se mitään. Ei muutkaan pääse sinne soittelemaan pimpparautaa pilven reunalle.
Usko Jeesukseen pelastaa eikä sun teot. Hyvä jos kääntyy uskomaan Jeesukseen . Sitten on helpompi ikäänkuin tehdä hyvääkin kuten autella toisia.
Minun jumalani ei ole kostonhimoinen vaan armollinen. Mikä uskovainen uhkailee toista perikadolla ja helvetin tulella? Mikä oikeus tällä uskovalla on määritellä toisen uskoa? Minä tule autuaaksi omalla uskollani.
Ja mikä siunattu tietoisuus, kun ihminen tietää, että hän on Jeesuksen oma. Illalla kun menee levolle tietää, minä painan pääni tyynylle ja nukahdan Jeesuksen omana.
Entä sä?
Aiotko kilvoitella vai vaan katumalla anteeksi ja taas sitä mennään?
Voisin kyllä mielelläni tehdä syntiä juuri nyt ja katua sitten myöhemmin.
Huumeista noin yleisesti on että älkää juoko liikaa tulee irstas olo. Kokonaan juomatta ei tarvi olla muttei saa juoda liikaa. Ja raitis uskossa Jeesukseen tervettä uskoa . Ei muita oppeja.
Vierailija kirjoitti:
Entä sä?
Aiotko kilvoitella vai vaan katumalla anteeksi ja taas sitä mennään?
Jos ei luovu synnistä ei ole kovin hyvää parannusta tehnyt.
Tarkenna oppisi. Kuin sana SIJAIS . KETÄ JEESUS SIJAISTI ???
Jopa on täällä aivopestyjä ihmisiä. Jeesus on todellinen- mutta raamattu ei ole.