Onko kaverini ihan normaali?
Eli meillä molemmilla on samanrotuiset koirat. Mulla uros ja kaverilla narttu. Hän pyysi maanantaina, että voisi käyttää meidän koiraa astutukseen nartullaan. En suostunut, koska hänen narttunsa ei ole käynyt missään näyttelyissä, eikä oman rodun kokeissa. Se on pelkkä kotikoira, lisäksi värivirheellinen. Syy oli pentujen tekoon se, että heillä on vähän rahasta tiukkaa, että saisi vähäsen rahaa :O Nyt se on suutuksissa mulle ja ei vastaa viesteihin eikä soittoihin. Huoh, ton käytöksestä tulee mulla mieleen joku 5v.
Kommentit (55)
spermaa minä kyllä pistäisin kristallipulloon ja pitäisin kirjahyllyssä näytillä
ja jos kaverini yrittäisi vilkaistakaan hyllyyn päin, ohjaisin hänet jämäkästi ulko-ovelle
Koirani on monen maan muotovalio, suomen ja ruotsin jälkivalio, kisaa tokossa avoimessa luokassa ja on suorittanut taipparit. Miksi helvetissä antaisin sitä jalostukseen rumalle ja kaikinpuolin epärodunomaiselle koiralle????
mä just koitin sanoo
kunhan se narttu käytettäisiin lääkärintarkastuksessa, ja jos tulos on terve, niin asia ok.
Huoh teitä... Jos nyt antaisin koiran astua, niin pentuja ei hyväksyttäisi edes rekisteröitäviksi. Nartun pitäisi saada väh. EH, ja voin sanoa, että se saa karvanlaatunsa ja värinsä ansiosta korkeintaan T:n.
Miks te ette puhu naimisesta. Onko teidän parempi hyväksyä että toinen koira astuu väkisin kuin että uros raiskaa naaraan. Sitähän se oikeesti on
spermaa minä kyllä pistäisin kristallipulloon ja pitäisin kirjahyllyssä näytillä
ja jos kaverini yrittäisi vilkaistakaan hyllyyn päin, ohjaisin hänet jämäkästi ulko-ovelle
Koirani on monen maan muotovalio, suomen ja ruotsin jälkivalio, kisaa tokossa avoimessa luokassa ja on suorittanut taipparit. Miksi helvetissä antaisin sitä jalostukseen rumalle ja kaikinpuolin epärodunomaiselle koiralle????
mä just koitin sanoo
Otetaas sitte ihan esimerkki: sulla on kaks miestä nokkas edessä, toinen on ruma, huijari ja vaikka mitä, toinen on komea ja ihana ihminen, kumman otat? Onneks oon rotuni piirissä sen verran arvostettu, että tulee paljon astutuskyselyitä.
kunhan se narttu käytettäisiin lääkärintarkastuksessa, ja jos tulos on terve, niin asia ok.
Huoh teitä... Jos nyt antaisin koiran astua, niin pentuja ei hyväksyttäisi edes rekisteröitäviksi. Nartun pitäisi saada väh. EH, ja voin sanoa, että se saa karvanlaatunsa ja värinsä ansiosta korkeintaan T:n.
Tartteisko kerto, kuka on pentujen isukki, jos ne jälkeläiset menevät vain kotikäyttöön myös?
Miks te ette puhu naimisesta. Onko teidän parempi hyväksyä että toinen koira astuu väkisin kuin että uros raiskaa naaraan. Sitähän se oikeesti on
sitä sanaa nyt vaan tulee käyttää koirien kanssa.
Miksi ihmeessä antaisin apua siinä, että maailmaan tuotetaan rahan takia harrastelijamaisesti lisää koiria ilman minkäänlaisia jalostuksellisia tarkoituksia.
Itse en saisi mitään korvausta, pennut voisivat päätyä ihan minkälaisiin koteihin tahansa (kunhan vain rahaa tulee), niitä ei ehkä tarkastettaisi, sirutettaisi tai hoidettaisi pentuaikana asianmukaisesti.
Lisäksi minun koirani rodulla on pentumäärää per uros rajoitettu, joten tämä vähentää mahdollisuuksia antaa koiran astua muita laadukkaita narttuja ja siten jatkaa nimeään ja mainettaan eteenpäin.
Miksi minä olisin maksanut siitä, että olen kiertänyt ympäri Suomea ja Eurooppaa saaden koiralleni näyttelymenestystä - jotta vain "lainaisin" sitä kaverilleni?
Huoh teitä... Jos nyt antaisin koiran astua, niin pentuja ei hyväksyttäisi edes rekisteröitäviksi. Nartun pitäisi saada väh. EH, ja voin sanoa, että se saa karvanlaatunsa ja värinsä ansiosta korkeintaan T:n.Tartteisko kerto, kuka on pentujen isukki, jos ne jälkeläiset menevät vain kotikäyttöön myös?
Kuule, jos joku kennelliiton jäsen saisi vihiä asiasta, koirani laitettaisiim varmaan ikuiseen astutuskieltoon
-ap
vaan lusikallinen siemennestettä. Tuskin ne sun Mustis polvet siinä liiemmin kuluu.
Taidat olla salaa vähän mustasukkainen koirastasi?
Miksi ihmeessä antaisin apua siinä, että maailmaan tuotetaan rahan takia harrastelijamaisesti lisää koiria ilman minkäänlaisia jalostuksellisia tarkoituksia.
Itse en saisi mitään korvausta, pennut voisivat päätyä ihan minkälaisiin koteihin tahansa (kunhan vain rahaa tulee), niitä ei ehkä tarkastettaisi, sirutettaisi tai hoidettaisi pentuaikana asianmukaisesti.
Lisäksi minun koirani rodulla on pentumäärää per uros rajoitettu, joten tämä vähentää mahdollisuuksia antaa koiran astua muita laadukkaita narttuja ja siten jatkaa nimeään ja mainettaan eteenpäin.
Miksi minä olisin maksanut siitä, että olen kiertänyt ympäri Suomea ja Eurooppaa saaden koiralleni näyttelymenestystä - jotta vain "lainaisin" sitä kaverilleni?
Tätä ajoin takaa!
-ap
Onko kovin eläinrakasta että antaa uroksen raiskata naaraan?? Astuminehna tarkoittaa raiskausta
vaan lusikallinen siemennestettä. Tuskin ne sun Mustis polvet siinä liiemmin kuluu.
Taidat olla salaa vähän mustasukkainen koirastasi?
En halua pilata koirani rodun terveyttä.
-ap
Huoh teitä... Jos nyt antaisin koiran astua, niin pentuja ei hyväksyttäisi edes rekisteröitäviksi. Nartun pitäisi saada väh. EH, ja voin sanoa, että se saa karvanlaatunsa ja värinsä ansiosta korkeintaan T:n.Tartteisko kerto, kuka on pentujen isukki, jos ne jälkeläiset menevät vain kotikäyttöön myös?
Kuule, jos joku kennelliiton jäsen saisi vihiä asiasta, koirani laitettaisiim varmaan ikuiseen astutuskieltoon
-ap
jos tiedät oikean vastaquksen?????
-ap
olen yrittänyt kertoa, mutta tyyppi ei vastaa soittoihin
-ap
halusit keskustella tässä aloittamassasi aiheessa? Ihan vaan siitä onko ystäväsi normaali? Toivoitko rivitolkulla vakuutteluita siitä, että me muutkin ajattelemme samoin kuin sinä ja paheksumme kanssasi kelvotonta ystävääsi?
Eikö sinulle riitä se, että olet hänelle kantasi sanonut? Miksi haluat muita yhtymään kanssaparjaajien kuoroon?
Ystävä? Ehkä entinen sellainen. Lienettekö koskaan sellaisia olleetkaan?
mikä tämä niin ihmeellinen rotu on, kerrotko? en tunne koira-asioita ja jos mielipidettä kysytään niin pentutehtailua sekin kai on että pennutetaan rahan takia eikä voi edes rekisteröidä jne...
mikä tämä niin ihmeellinen rotu on, kerrotko? en tunne koira-asioita ja jos mielipidettä kysytään niin pentutehtailua sekin kai on että pennutetaan rahan takia eikä voi edes rekisteröidä jne...
labradori
En tiedä mitään koirien jalostuksesta tai näyttelyistä tai muusta sellaisesta, meillä on ollut vain kotikoira.
Eräs sukulaiseni tehtaili näitä pentuja rahantekotarkoituksessa ja huomautuksia tuli pentujen hoidosta ja olosuhteista.
On ilman muuta vain järkevää kieltäytyä tuottamasta pentuja sellaiselle, joka hommaa ei edes osaa.
Ihan maalaisjärjellä täysin hyväksyttävää.
Miksi ap:n pitäisi suostua kerryttämään kaverinsa rahavaroja oman koiransa kustannuksella? Oikeasti vähän sama asia kuin naapurit haluaisivat lisää lapsilisiä ja pyytäisivät ap:n miehen spermaa. Lupailisivat kaikkea mutta seurauksia siitäkin tulisi ja varmasti.