Onko kaverini ihan normaali?
Eli meillä molemmilla on samanrotuiset koirat. Mulla uros ja kaverilla narttu. Hän pyysi maanantaina, että voisi käyttää meidän koiraa astutukseen nartullaan. En suostunut, koska hänen narttunsa ei ole käynyt missään näyttelyissä, eikä oman rodun kokeissa. Se on pelkkä kotikoira, lisäksi värivirheellinen. Syy oli pentujen tekoon se, että heillä on vähän rahasta tiukkaa, että saisi vähäsen rahaa :O Nyt se on suutuksissa mulle ja ei vastaa viesteihin eikä soittoihin. Huoh, ton käytöksestä tulee mulla mieleen joku 5v.
Kommentit (55)
sun koiran mälli on niin arvokasta, ettei sitä sovi antaa mille tahansa "kotikoiralle"? :D voi hyvä luoja...
ei voi olla mitnekään eläinrakkaita. sen kertoo tämä viesti. Muutenkin kotieläimen pitäminen on kaikkee muuta kuin hyväksi eläimelle. Mieti nyt. Joku rajoittaa sun naimista, ulkoilua ja sitä millon saat tavata lajitovereita.
Sairasta. Eläimet kuuluu luontoon ja koirat ja kissat on vaan jalostettu ihmisten itsekkyyden takia.
sun koiran mälli on niin arvokasta, ettei sitä sovi antaa mille tahansa "kotikoiralle"? :D voi hyvä luoja...
No en todellakaan laita koiraani astutettavaksi jollekin värivirheelliselle koiralle, joka ei ole harrastanut mitään, eikä käy näyttelyissä!!! Ja kun perusteet ovat kaiken lisäksi pelkkä raha.
-ap
ei voi olla mitnekään eläinrakkaita. sen kertoo tämä viesti. Muutenkin kotieläimen pitäminen on kaikkee muuta kuin hyväksi eläimelle. Mieti nyt. Joku rajoittaa sun naimista, ulkoilua ja sitä millon saat tavata lajitovereita.
Sairasta. Eläimet kuuluu luontoon ja koirat ja kissat on vaan jalostettu ihmisten itsekkyyden takia.
teiän laisia ihmisiä vaan riittää... Mun koirani nauttii täysin rinnoin koiranelämästään!
No en todellakaan laita koiraani astutettavaksi jollekin värivirheelliselle koiralle, joka ei ole harrastanut mitään, eikä käy näyttelyissä!!! Ja kun perusteet ovat kaiken lisäksi pelkkä raha.
-ap
kelpaisko sit jos se kaveris koira harrastais vaik jääkiekkoo? vai pitäskö olla joku elitistisempi harrastus? purjehtii? golffata?
en vieläkään tajua MITEN se että koirasi astuisi "kotikoiraa" olisi väärin?
kaverisi on varmaan ihan normaali, sinä sensijaan vaikutat itsekkäältä ja fanaattiselta ääliöltä.
ei millään pahalla, itsepä kysyit.
-ap
kelpaisko sit jos se kaveris koira harrastais vaik jääkiekkoo? vai pitäskö olla joku elitistisempi harrastus? purjehtii? golffata?
Tarkoitan ihan tälläsiä nomea, tokoa, agilitya ym.
teiän laisia ihmisiä vaan riittää... Mun koirani nauttii täysin rinnoin koiranelämästään!
hah hah ja sä tiedät sen mistä? Ihmiset on keksinyt tavan "tulkita" koiraa ja luuleevat, että koira nauttii. Kannattas lukee koiran historiasta. Ja tekin lisäännytätte niitä koirianne vaan siinä toivossa että saatte rahaa!! Sairasta.
Ymmärrän tavallaan kaveriasi, mutta tuolla tavoin teet palveluksen rodullesi. Turha tehdä maailmaan lisää rekisteröimättömiä ja mahdollisesti sairaita geenejä kantavia "rotukoiria". Tutkimattomalla koiralla pentujen teettäminen on aina riski. Ja toiset rodut vielä riskialttiimpia kuin toiset.
en vieläkään tajua MITEN se että koirasi astuisi "kotikoiraa" olisi väärin?
kaverisi on varmaan ihan normaali, sinä sensijaan vaikutat itsekkäältä ja fanaattiselta ääliöltä.
ei millään pahalla, itsepä kysyit.
Se ei ollut se pointti, vaan se, että kaveri ei ole ollenkaan käyttänyt näyttelyissä, eikä tehnyt mitään terveystuloksia koirallaan. Lisäksi aivan järjettömät perusteet pentujen tekemiselle.
-ap
teiän laisia ihmisiä vaan riittää... Mun koirani nauttii täysin rinnoin koiranelämästään!hah hah ja sä tiedät sen mistä? Ihmiset on keksinyt tavan "tulkita" koiraa ja luuleevat, että koira nauttii. Kannattas lukee koiran historiasta. Ja tekin lisäännytätte niitä koirianne vaan siinä toivossa että saatte rahaa!! Sairasta.
kyllä sen elämän ilosta sen huomaa. Miksi se tulisi kerta toisensa jälkeen luokseni pihalla, jos se ei haluaisi elää kanssani??
mitä olen aina sanonut: koiraihmiset ( kuten myös kissaihmiset ) ovat vajaamielistä ja hullua porukkaa.
mitä olen aina sanonut: koiraihmiset ( kuten myös kissaihmiset ) ovat vajaamielistä ja hullua porukkaa.
spermaa minä kyllä pistäisin kristallipulloon ja pitäisin kirjahyllyssä näytillä
ja jos kaverini yrittäisi vilkaistakaan hyllyyn päin, ohjaisin hänet jämäkästi ulko-ovelle
ei voi olla mitnekään eläinrakkaita. sen kertoo tämä viesti. Muutenkin kotieläimen pitäminen on kaikkee muuta kuin hyväksi eläimelle. Mieti nyt. Joku rajoittaa sun naimista, ulkoilua ja sitä millon saat tavata lajitovereita. Sairasta. Eläimet kuuluu luontoon ja koirat ja kissat on vaan jalostettu ihmisten itsekkyyden takia.
Voisitko hieman perustella mielipidettäsi? =)
-ap
teiän laisia ihmisiä vaan riittää... Mun koirani nauttii täysin rinnoin koiranelämästään!hah hah ja sä tiedät sen mistä? Ihmiset on keksinyt tavan "tulkita" koiraa ja luuleevat, että koira nauttii. Kannattas lukee koiran historiasta. Ja tekin lisäännytätte niitä koirianne vaan siinä toivossa että saatte rahaa!! Sairasta.
kyllä sen elämän ilosta sen huomaa. Miksi se tulisi kerta toisensa jälkeen luokseni pihalla, jos se ei haluaisi elää kanssani??
BUAHAA! No miks DDR:ssä ihmiset tyytyi kohtaloonsa vaikka tiesivät että parempaakin on tarjolla? mietippä sitä seuraavan kerran kun "pidät hauskaa" koirasi kanssa
spermaa minä kyllä pistäisin kristallipulloon ja pitäisin kirjahyllyssä näytillä
ja jos kaverini yrittäisi vilkaistakaan hyllyyn päin, ohjaisin hänet jämäkästi ulko-ovelle
Koirani on monen maan muotovalio, suomen ja ruotsin jälkivalio, kisaa tokossa avoimessa luokassa ja on suorittanut taipparit. Miksi helvetissä antaisin sitä jalostukseen rumalle ja kaikinpuolin epärodunomaiselle koiralle????
Koirani on monen maan muotovalio, suomen ja ruotsin jälkivalio, kisaa tokossa avoimessa luokassa ja on suorittanut taipparit. Miksi helvetissä antaisin sitä jalostukseen rumalle ja kaikinpuolin epärodunomaiselle koiralle????
ootko ite? mitä luulet?