Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävin lääkärikokemuksesi?

Vierailija
25.03.2012 |

Minulla se kun vanhempi naislääkäri Tampereelta soitti, että mulla on muutoksia papa:ssa eikä suostunut kertomaan, mitä se tarkoittaa. Sanoi: en voi puhelimessa tällaista selvittää.



Tietysti uskoin sairastavani syöpää! Toivotti vain tervetulleeksi 6 kk kuluttua takaisin kokeisiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se kun vanhempi naislääkäri Tampereelta soitti, että mulla on muutoksia papa:ssa eikä suostunut kertomaan, mitä se tarkoittaa. Sanoi: en voi puhelimessa tällaista selvittää.

Tietysti uskoin sairastavani syöpää! Toivotti vain tervetulleeksi 6 kk kuluttua takaisin kokeisiin.

Minulla on saman tyylinen kokemus ja myös Tampereelta. Tosin varasin ajan lääkärille ja vaadin selittämään paikan päällä. Joo ja ei ollut syöpää. :)

Vierailija
2/7 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen lääkäri halusi tutkia vuotaako peräsuoli. Kamalampaa kuin kolmen lapsen alatiesynnytykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitoista kuukautta ennen laskettua aikaa.

Vierailija
4/7 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytämään uusintaa ahdistuslääkkeelle. Siitä oltiin sovittu oman terapeuttini kanssa silloin. Hän kehotti todellakin tulemaan rohkeasti ja pyytämään apua, jos en pärjää kotona. Mietin ja mietin, oli iso kynnys uskaltautua sinne...



Vastassa olikin minulle tuntematon psykiatri, joka katseli todella tympiintyneen näköisenä vitriinin takaa ja tokaisi todella töykeästi: En minä sinulle mitään kirjoita, sulla on ihan tarpeeksi noita bentsoja jo (nukahduslääke)! ja lompsi pois sanomatta muuta.



Hän kohteli minua kuin maanavaivaa, jotakin pillerinarkkaria! Elämässäni toista kertaa olisin tarvinnut ahdistukseen lääkeapua.



Lähdin pois itkien. En uskaltanut mennä koko toimistoon viikkokausiin enkä ole ikinä sen jälkeen pyytänyt enää mitään lääkettä, hän loukkasi minua niin pahasti.



Vierailija
5/7 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sormi peräaukkoon voi sattua enemmän kuin synnytys????

Vierailija
6/7 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukemaan potilaskertomustani ja puhui päälle kun yritin kertoa asiaani. Kirjoitti minulle lääkereseptin eikä suostunut kertomaan mikä lääke on kyseessä. Ei kuunnellut kun sanoin että minua normaalisti hoitava lääkäri nimenomaan painotti että tässä vaiheessa liian aikaista aloittaa lääkitys. Kotona sitten googlasin, että kysymys on mielialalääkkeestä ja minulla ei ole todettu masennusta tms. En sitten aloittanut lääkitystä enkä todellakaan halua samalle lääkärille uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta murtui vasemmasta kädestä kaikki sormet.

Lääkäri joka tutki käteni oli kännissä (yksityinen lääkäriasema Helsingissä) ja satutti minua aivan sairaasti.

Sanoi että ei käteni ole murtunut jne, vanhempani vei mut toiselle lääkärille saman tien joka totesi kaikkien sormien murtuneen.



Kysyin myöhemmin miksei vanhempani tehneet lääkäristä ilmoitusta tms. äiti sanoi että sattuuhan noita kämmäyksiä kaikille...!



Nimetön sormi jäi vinksalleen lopullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme