Käyttäisitkö tällaisia kenkiä ja ikäsi?
http://www.rantapallo.fi/mungolife/files/2012/03/DSC_0926-630x512.jpg
Minusta ne ovat hyvin kauniit. t.30v nainen
Kommentit (135)
sillä en käytä punaisia vaatteita enkä pysty käyttämään korkkareita vanhan jalkamurtuman vuoksi. Kauniit ja laadukkaan oloiset kengät kyllä ovat. Ja olen 34 vee.
Liian korkeat korot: en osaa kävellä eikä sovi lyhytselkäiselle.
Väri: punainen ei ole koskaan ollut mun väri.
Tyyli: tuollainen perusavokas ei sovi mihinkään käyttämääni vaatteeseen.
N35
Käyttäisin todellakin! Ikää 32v.
Saanko kysyä, mitä vaatemerkkejä suosit? Minkälaisia vaatteita käytät tänä keväänä?
pitäisin. esim perusfarkkujen kanssa kauppareissulla. Koron korkeus ei ongelma jos lesti olis hyvä. Mulla on korkkareita about 50 paria, arvatkaa moniako olen kenkäkaupoissa kokeillut. Jos lesti on hyvä, ei korotkaan ole ongelma. Normitöissä kuljen sandaaleissa ja lenkkareissa mutta jos lähen vähänkään "ulos, laitan korkkarit. Ilman meikkiäkin miesten päät kääntyy. Rengasliikkeeseen tai autokorjaamolle ei ole mitään asiaa lättäkengissä jos haluaa hyvää ja nopeaa palvelua.
Palvelun taso tosiaan paranee korkokengissä, myös esim. Stokkalla.
Itse myös käyttäisin ns. parempina arkikenkinä. Punaisen sävy näissä on juuri sopiva suosikki"jumpsuittini" kanssa (kirkas laivastonsininen) Tosin pitäisin myös lähes kaikkia linkattuja korkkareita. Ainakin jos ilmaiseksi saisi. ^-^Ikä ~25
ihanaa, kun kevät tulee ja voi siirtyä saapikkaista avokkaisiin ja sandaletteihin :)
t. 31-vuotias asiantuntijatehtävissä toimiva Helsingistä
jos sopisivat asuun ja tilaisuuteen. Kauniit kengät.
31-v nainen.
Itse himoitsen näitä: <a href="http://huesofblack.blogspot.com/2012/03/miu-miu-loyto-ninasilta.html" alt="http://huesofblack.blogspot.com/2012/03/miu-miu-loyto-ninasilta.html">http://huesofblack.blogspot.com/2012/03/miu-miu-loyto-ninasilta.html</a…;
- heti kun on varaa... Eli kunhan jostakin löytyy kolmisen sataa ylimääräistä, suuntaan minäkin samaan kauppaan!
pienijalkaiselle ja lyhyelle ihmiselle liian korkea korko.
Ikää 41 v.
Vaikkakin ovat aika tylsän näköiset, vaikka ovatkin punaiset. Jotain piristäviä yksityiskohtia kaipaisin.
Ikä 33
kauniit, mutta hiukan tätimäiset. Sellaiset "olen 45 ja kirjanpitäjä, mutta oikeasti olen villikissa", mistä tulee vähän huvitava vaikutelma.
Voisin käyttää tosin, jos pysyisivät jalassa. Luultavasti eivät pysyisi, mulla on kantapää sen muotoinen, että kengät karkaavat astuessa pois.
olen 33v. Minulle liian erottuvat ja liian korkea korko. Kauniit ja tyylikkäät mielestäni kyllä.
Mutta noi korot. Mulla olis kyllä välittömästi nilkat paskana jos tuollaisilla luonnottomilla koroilla lähtisin temppuilemaan. Kyllä korkeat saa olla, mutta ei noin korkeat. Ja jos on korkeat, niin sitten pitäisi olla leveyttä riittävästi ettei nilkat keiku miten sattuu.
upeat sellaiselle, jolle sopii.
En käyttäisi, koska minulla ei ole sellaisia asuja, joiden kanssa sopivat. Ja ei ole nyt varaa investoida sellaisiin asuihin, joita käytetään kerran vuodessa.
Toisekseen olen vanhemmiten tykästynyt vähän mukavampiin kenkiin, en siis hankkisi noin korkeita korkoja ja tiedän, että noilla en jaksaisi olla liikkeellä kuin pari tuntia.
N33
En käyttäisi, koska minulla ei ole sellaisia asuja, joiden kanssa sopivat. Ja ei ole nyt varaa investoida sellaisiin asuihin, joita käytetään kerran vuodessa.
Toisekseen olen vanhemmiten tykästynyt vähän mukavampiin kenkiin, en siis hankkisi noin korkeita korkoja ja tiedän, että noilla en jaksaisi olla liikkeellä kuin pari tuntia.N33
Mä lähtisin noissa ja farkuissa esim. lähikauppaan..
pitäisin. esim perusfarkkujen kanssa kauppareissulla. Koron korkeus ei ongelma jos lesti olis hyvä. Mulla on korkkareita about 50 paria, arvatkaa moniako olen kenkäkaupoissa kokeillut. Jos lesti on hyvä, ei korotkaan ole ongelma. Normitöissä kuljen sandaaleissa ja lenkkareissa mutta jos lähen vähänkään "ulos, laitan korkkarit. Ilman meikkiäkin miesten päät kääntyy. Rengasliikkeeseen tai autokorjaamolle ei ole mitään asiaa lättäkengissä jos haluaa hyvää ja nopeaa palvelua.
Minä en todellakaan halua miesten päiden kääntyvän kun olen kaupassa enkä ole koskaan eläissäni asioinut rengasliikkeessä tai autokorjaamolla. Ikää 42v.
Noita kenkiä kyllä käyttöisin, jos osaisin niillä kävellä.
Toisekseen olen vanhemmiten tykästynyt vähän mukavampiin kenkiin, en siis hankkisi noin korkeita korkoja ja tiedän, että noilla en jaksaisi olla liikkeellä kuin pari tuntia.N33
Mä lähtisin noissa ja farkuissa esim. lähikauppaan..
upealta vaan joltain ihan muulta..Mun siis kannattaisi panostaa hyvänmalliseen hameeseen tai sitten capripituisiin housuihin, jos tuollaisia harkitsisin. Jos siis hankkisin noinkin näyttävät kengät, en myöskään haluaisi käyttää niitä niin pitkien lahkeiden kanssa, että vain vilahtelee kengät sieltä alta. Toki jos olisi 100 paria kaapissa tuon tyyppisiä kenkiä ja hyviä asuja niiden kanssa niin ei ehkä silloin haittais mutta jos oletetaan, että noi on 70-80 e korkkarit niin en haluaisi käyttää niitä kauppakenkinä. Juu ja köyhä olen.:)
N33
kenkien pohja. Tuo punainen on liian oranssi.