Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähipiirissä nähnyt, että moni vain kaunistuu vanhetessaan

Vierailija
21.08.2025 |

Monet 30- vuotiaina kauniimpia ja hoikempia kuin parikymppisinä. Ihan tosielämässä nähtyä. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 30v ei mikään vanha muutenkaan kyllä ole. Mutta jos tässä nyt oli tarkoitus vertailla 20v ja 30v niin joo, itsevarmuus ja tyylitajun löytäminen kaunistaa ja nämä löytyy yleensä todennäköisemmin 30- vuotiaalta. Toisaalta 20v ja 30v välillä ei välttis edes ole juuri eroa ulkoisesti. 

Vierailija
2/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä viisikymppisinä? Suunta on jyrkästi toiseen suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten 40 jälkeen onkin aika harvassa ne, joita ikä kaunistaa.

Vierailija
4/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulle on tullut ikänäköä

Vierailija
5/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon nähtyäni mietin, että mitä kummaa, mutta olikin kyse KOLMIKYMPPISISTÄ.

Ei 30v ole mitenkään vanhentunut, vaan kuten joku mukavan oloinen eläkeläisrouva totesi kolmi-nelikymppisistä: tuon ikäisenä ei vielä vanhennuta, vaan täytetään vain vuosia. 

Vierailija
6/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinulle on tullut ikänäköä

noo ei kyllä ole :D 

Vierailija
7/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikää 49v ja mulle on muutama tuttu sanonut viime aikoina, että sinä se vaan kaunistut, etkä vanhene millään. Myönnän itsekin, että näytän tällä hetkellä paremmalta kuin 20-vuotiaana, enkä silloinkaan mikään ruma ollut. Äitini on 70v ja hänkin on ikäisekseen kaunis nainen

Vierailija
8/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v ja 30v voi muutenkin näyttää ihan samalta. 

Vierailija
9/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ihan vaikka Sanna Marinkin vain kaunistunut vuosi vuodelta. 

Vierailija
10/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten 40 jälkeen onkin aika harvassa ne, joita ikä kaunistaa.

Mutta monelle 40 on se ikä jolloin itse alkaa nähdä itsensä kauniimpana. Minullekin oli. En usko että muut välttämättä näkevät samoin, mutta tärkeämpi se oma kokemus on. Mieluummin olen omasta mielestä kaunis ja muiden mielestä ruma kuin päinvastoin, kuten nuorena oli asianlaita. 

Vierailija
11/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo toki jos vanheneminen tarkoittaa kolmikymppisyyttä :D Varsinkin suomalaiset, joilla on taipumusta lapsenpyöreään naamaan, alkaa usein kolmenkympin jälkeen vasta menettää vähän lapsenpyöreyttä ja kasvojen luusto tulee esiin. 

Vierailija
12/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makukysymys. 

Nuorempana hän oli sellainen juicy skin söpöliini (tyylistä en tykännyt) ja nykyään taas kuivakampi ja sexymmällä tavalla kaunis (ja tyylikkäämpi)

Ehkä hänessä näkyy kasvaminen pikkukaupungin nuorisopoliitikosta suuren maailman piireissä pyörivään business-naiseen. En ole seurannut mitä businesta hän tekee, mutta Teemu Selänne sanoi Ukkolan ohjelmassa, että arvostaa Sannaa kun Sanna on lähtenyt businekseen xD

Vierailija
13/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen 18-20 kesäisen äänikin on kuin lapsilla. Aivot kehittyvät 25v saakka. Voivat olla tavallaan kauneimmillaan, mutta oma tyyli usein löytymättä ja mennään massan mukana sekä olleen vielä todella lapsekkaita. Moni on parhaimmillaan lähempänä tai yli 30. 

Vierailija
14/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makukysymys. 

Nuorempana hän oli sellainen juicy skin söpöliini (tyylistä en tykännyt) ja nykyään taas kuivakampi ja sexymmällä tavalla kaunis (ja tyylikkäämpi)

Ehkä hänessä näkyy kasvaminen pikkukaupungin nuorisopoliitikosta suuren maailman piireissä pyörivään business-naiseen. En ole seurannut mitä businesta hän tekee, mutta Teemu Selänne sanoi Ukkolan ohjelmassa, että arvostaa Sannaa kun Sanna on lähtenyt businekseen xD

Sanna on muokannut kasvojaan. 

Vierailija
15/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makukysymys. 

Sanna on muokannut kasvojaan. 

En osaa sanoa siitä, mutta sehän on yleistä nykyään ja melkein kaikki suomalaiset vaikuttajat tekee sitä, eli en yllättyisi jos Marinkin. Justin Trudeau myös. 

Lisäksi huomattavasti matalammat rasvat laittaa piirteet vähän eri näköiseksi. 

Vierailija
16/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ikää 49v ja mulle on muutama tuttu sanonut viime aikoina, että sinä se vaan kaunistut, etkä vanhene millään. Myönnän itsekin, että näytän tällä hetkellä paremmalta kuin 20-vuotiaana, enkä silloinkaan mikään ruma ollut. Äitini on 70v ja hänkin on ikäisekseen kaunis nainen

Kukaan ei ole näyttänyt viisikymppisenä paremmalta kuin kaksikymppisenä. Elät utopiassa!

Vierailija
17/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole näyttänyt viisikymppisenä paremmalta kuin kaksikymppisenä. Elät utopiassa!

Makuja on monia. Ranskassa esimerkiksi kun iso lehti joka vuosi järjestää maan seksikkäimmän naisen äänestyksen, niin usein siellä on voittajina 40-60-vuotiaita naisia. Eikä ne välttämättä ole edes mitenkään ikäisekseen nuoren näköisiä. Sellaisia sensuelleja ja tyylikkäitä kyllä. Siellä päin arvostetaan kypsää kauneutta, toisin kuin täällä missä moni pitää esim. ryppyjä hirveän rumina.

Vierailija
18/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minulla päinvastoin. Moni nuorempana kaunis ja timmi mutta vanhetessaan vaan yllättäen plösööntyy ja alkaa leukaheltat roikkumaan.

Vierailija
19/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuja on monia. Ranskassa esimerkiksi kun iso lehti joka vuosi järjestää maan seksikkäimmän naisen äänestyksen, niin usein siellä on voittajina 40-60-vuotiaita naisia. Eikä ne välttämättä ole edes mitenkään ikäisekseen nuoren näköisiä. Sellaisia sensuelleja ja tyylikkäitä kyllä. Siellä päin arvostetaan kypsää kauneutta, toisin kuin täällä missä moni pitää esim. ryppyjä hirveän rumina.

Rypythän ovat kirjaimellisesti hirveän rumia!

Vierailija
20/22 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi? Mä olin kaksikymppisenä ylipainoinen, finninaamainen tyttö jolla oli kamala kampaus ja vaatteet. Nyt olen hoikka viisikymppinen jolla on pitkät, hoidetut hiukset. Jos musta laitettaisiin vierekkäin kaksi kuvaa näiltä ikäkausilta, niin varmasti moni niistä jotka näkee kauneutta vain ja nimenomaan nuoruudessa, valitsisi ekan. Mutta uskon että moni valitsisi myös tämän tokan. Mielipiteestähän se on kiinni.