Toukokuussa kahdet häät. Mitä päälle - apua mammat
En ole ihan spring chicken enää, joten naruolkainmekot etc. ovat out of q.
En ole tanttamainen, vaikka olenkin 40+. Mitä hittoa päälle keväthäihin? Kesäisiä vaatteita ehken olisikin kaapissa, mutta mikään ei oikein näytä hyvältä, kun iho on kalpea.
Olen tiimalasivartaloinen, about normaalipainoinen, mutta minulla on lyhyehköt sääret ) :
Anna oma vinkkisi!
p.s. En ole ihan aloitteilija pukeutumisessa - esim. 10 valkoista paitapuseroa, 10 jakkua, 15 "suorat" housut, 10 mekkoa jnejnejne. Mutta keväthäävaatetta ei.
Kommentit (3)
jotain vaaleaa, eli en välttämättä tummaa kynähametta laittaisi. Onko sinulla vaaleaa housupukua/kotelomekkoa? Tai toukokuussa voi jo käyttää pellavaakin, eli joku pellavainen housuasu/mekko olisi myös hyvä ja varma valinta.
no mulle tuli mielikuva tummasta kynähameesta ja kiiltävästä, löysästä paitapuserosta. Miten ois? Ainakin olis asiallinen :D
Mulle on ainaki opetettii koulussa että jos tiukka alaosa niin löysä yläosa ja toisin päin.
Toisaalta, bleiserit olis taas tulossa muotiin, jos suorat housut ja bleiseri ? ;)
no mulle tuli mielikuva tummasta kynähameesta ja kiiltävästä, löysästä paitapuserosta. Miten ois? Ainakin olis asiallinen :D
Mulle on ainaki opetettii koulussa että jos tiukka alaosa niin löysä yläosa ja toisin päin.
Toisaalta, bleiserit olis taas tulossa muotiin, jos suorat housut ja bleiseri ? ;)