Käyttäisitkö tällaisia kenkiä ja ikäsi?
http://www.rantapallo.fi/mungolife/files/2012/03/DSC_0926-630x512.jpg
Minusta ne ovat hyvin kauniit. t.30v nainen
Kommentit (135)
Liian korkeat ja mielestäni malliltaan jotenkin tätimäiset... Ikää 30v.
Kuinkahan leveä lesti noissa on? Mulla kun on aika leveä jalka.
En osaa varmaan kävellä noin muhkeissa korkkareissa mutta eikö naisen kuulu kärsiä, jotta näyttää itsestäänhuolehtivalta ja hyvältä muiden naisten silmissä?
Ikä 27
enkä muutenkaan tarvitse korkkareita juurikaan. Olen 46 ja kävelen lähinnä Converseissa.
ikää 36v
Mutta toisaalta, en olis käyttänyt 2-kymppisenäkään. Ei oikein istu tyyliini :D
Pitäisin kyllä. Upea väri, matsku. Mietin vain korkojen korkeutta, 10 cm on jo niin rajoilla. Mutta upeat ja kauniin on! =)
En ole koskaan laittanut korkokenkiä jalkoihini enkä laita vastaisuudessakaan.
terv. 42v
En pidä myöskään väristä, joulunpunainen ei ole koskaan ollut mun juttu. Pidän enemmän sellaisesta 50-lukulaisesta korosta, ne on söpöjä.
T. N35
En ole koskaan laittanut korkokenkiä jalkoihini enkä laita vastaisuudessakaan.
terv. 42v
Viittaan viestisi otsikkoon. Korkokenkiä käyttää hyvin pieni murto-osa maailman naisista, ja takuulla tämä ryhmä on vähemmän alistettu kuin korkokenkiä käyttämättömät/niitä koskaan näkemättömät kanssasisarensa.
Korot ovat kuuluneet niin miesten kuin naistenkin pukeutumiseen eri aikoina ja eri tyyleissä.
Ja itse kysymykseen: kyllä käyttäisin jos nuo kengät saisin, mutten varmaan maksaisi niistä vaadittua summaa, kun muutenkaan ei kamalasti rahaa laitettavana omiin juttuihin tässä elämäntilanteessa ole:) Ikää 21.
ikää 40-v. Miu miut oli mielestäni rumat, niitä en huolisi. Enkä mitään peep toe-kenkiä, en vaan tykkää. Kunnon korot olla pitää mutta ei noi mitään arkikenkiä itselleni ole.
niin kasarikengät ku olla voi.
27v
Olen 175cm ja en ole todellakaan liian pitkä noihin korkkareihin. En tosiaan tajua näitä viestejä "olen 172cm ja liian pitkä". Heh heh.
Ja jos sinä et tajua sitä niin se nyt on sinun ongelmasi.
Itse olen miltei aina porukan pisin ja se on todella ärsyttävää. Tulee sellainen olo että on jättiläinen. Hyvä jos itse olet sujut pituutesi kanssa ja voit huoletta olla 184cm, mutta itse en sinun pituisena käyttäisi noin korkeita korkkareita. Hyvin harva pitkä nainen näyttää hyvältä yli 10cm koroissa, enkä nyt tarkoita jalan kokoa vaan ihan muuten vain.
mutta mulle liian korkeat, en osais kävellä :-)
nainen 39v.
Kaunis tän kevään väri ja malli.
jos on noin korkea korko kavelen toihin/tai baariin muissa kengissa ja vaihdan sitten. minulla on monet tuolla korolla, mutta vain yhden punaiset ja niissa on hieman neliomainen karki.
pitäisin. esim perusfarkkujen kanssa kauppareissulla. Koron korkeus ei ongelma jos lesti olis hyvä. Mulla on korkkareita about 50 paria, arvatkaa moniako olen kenkäkaupoissa kokeillut. Jos lesti on hyvä, ei korotkaan ole ongelma. Normitöissä kuljen sandaaleissa ja lenkkareissa mutta jos lähen vähänkään "ulos, laitan korkkarit. Ilman meikkiäkin miesten päät kääntyy. Rengasliikkeeseen tai autokorjaamolle ei ole mitään asiaa lättäkengissä jos haluaa hyvää ja nopeaa palvelua.
Olen 175cm ja en ole todellakaan liian pitkä noihin korkkareihin. En tosiaan tajua näitä viestejä "olen 172cm ja liian pitkä". Heh heh.