Lue keskustelun säännöt.
Epäilen masennusta itselläni.
24.03.2012 |
Olen ylenmäärin väsynyt ja mikään ei kiinnosta. En halua hakea apua tk.sta. Mistä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
EN kuitenkaan suosittelel lääkkeitä heti jos esim vasta muutamia viikkoja tuo olotila kestänyt koska voihan se johtua vain keväästä.
Mikä sua piristäisi? Jos olet masentunut ja saat lääkkeet niin ei ne poista sitä ongelmaa vaan lievittää oireita.
Sun pitää itse haluta parantua ja miettiä mikä siihen auttaa, mitä sun tarvii sun elämässä muuttaa että oikeesti paranet.