Oletko koskaan katsonut tv7?
Jos olet masentunut tai elämäsi tuntuu tyhjältä, suosittelen.
Kommentit (6)
Mutta Jeesus=rakkaus ja sen huomaa kun seuraa ohjelmia ja tarttuu raamattuun. Löytyy elämän tarkoitus, joka on mielestäni löytää se rakkaus, vaikka keppikerjäläisenä mieluummin kuin olla rikas ja olla löytämättä.
Meitä ei tästä elämästä palkita sen mukaan, mikä auto tai millainen talo meille on, vaan siitä, olemmeko rakastaneet!!!!
Miettikääpäs!
siunausta sinulle ja kaikille muillekin
Rakkaus ei liity uskontoon, mutta tekee toki henkilökohtaisen elämän mielekkääksi (en tarkoita vain romanttista rakkautta).
mutta nyt parin vuoden sisällä usko on ollut ajoittain kateissa, joten olen lopettanut kokouksissa ja kirkossa käynnin, eikä tv 7 -ohjelmatarjonta tuota enää sitä lämmintä rakkauden tunnetta niin kuin aiemmin. En tiedä olenko hylännyt Jumalan vai Jumala minut. Kärsin tilanteesta, mutta ei uskovaiseksi voi vain alkaa, vaan Jumala kutsuu... Yhteys Jeesukseen on nyt kai jotenkin katkennut, ahdistavaa...
jolla ei ole mitään tekemistä pariutumiseen liittyvien hormoonimyrskyjen kanssa.
Itse olen sydämessäni kristitty, vaikka harva sitä tietää....mies sammui juuri tuohon ja kuorsaa.
Uhhuh