Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystävä puukotti pahemman kerran selkään

Vierailija
24.03.2012 |

on niin paha olo, etten saanut viime yönä oikein nukutuksi ja nyt olen jo hereillä.

Ystävyytemme on pilalla.

Samalla hän puukotti selkään toistakin ystäväänsä.

Toinen sanoi, että annetaan asian olla.

Mulla on vaan niin PAHA mieli.

Miksi pitää tehdä toisen ihmisen elämästä niin hankalaa? Miksei voida olla sovinnossa?

Ystävyys on niin tärkeää. Ja tällä selkään puukottajalla on ystävät jo NIIN vähissä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pitää ketään ns. ystävää niin läheisenä että sitten tulee tällaisia kolhuja. Onko sulla perhettä?

Vierailija
2/8 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuiko????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hän teki teille.

Vierailija
4/8 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutun kannalta oleellinen jätetty pois eli mitä se ystävä teki. Vaikuttaa siihen miten asiaa käsitellä.

Vierailija
5/8 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kommentoida ilman tuota tietoa.

Vierailija
6/8 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yrittää..

Vierailija
7/8 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä, mitä teki. Turha muutenkaan kertoa yksityiskohtaisesti sillä kyseinen kaveri (tai joku muu tuttu) saattaa lukea palstaa.

asiahan oli vaan tuo ystävän selkäänpuukottaminen. Tiedän, miltä tuntuu.

Mulle sen teki työkaveri -se ns.luottotyyppi työpaikalla, jonka varaan laskin kun oli joulun aikaan vähän kriisiä ilmassa. Hän itsekin uskoutui mulle aikanaan perheongelmistaan, joten oletin että kyseessä on kaksisuuntainen tie.

No ei ollut vaan mustamaalasi mut esimiehelle muka tekemättömästä työstä -edistääkseen omaa asemaansa esimiehen silmissä. Suutuin tästä niin etten tiedä, miten päin olisin. En ole ottanut asiaa esiin, en kertakaikkiaan tiedä miten sen ottaisin. Koko juttu tuntuu niin lapselliselta etten oikein jaksaisi ottaa osaa. Mutta olen nyt sitten "jäädyttänyt välimme" eli en enää jaa yksityiskohtaisia juttujani ja viikonlopun kuulumisia kun tämä henkilö on läsnä. Keskityn vain työasioihin ja heitän läpät muiden kanssa.

Sama ohje sullekin. Nyt sitten vaan leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Ihminen, nainen, ei ole perusluonteeltaan luotettava olento. Meidän luonteeseen kuuluu juoruaminen ja kaikista mehukkaista jutuista kerrotaan -ei aina nimellä vaan "mun yhdelle kaverille..." ja sitten vuotaa ne mehukkaimmatkin jutut ulos.

Luotettavin juorukaveri on oma mieheni. Hän on ainoa, johon luotan 100% muut ystävät ovat seurustelua varten, mutta tässä iässsä (37v) en enää uskoudu kellekään kaverilleni vaan miehelleni.

Tsemppiä. Aika parantaa. Anteeksi voi ehkä antaa, unohtaa ei koskaan.

Vierailija
8/8 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisiasia siis ja vankilaanhan tuollaisesta joutuu. Ap, saat varmaan korvaukiakin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi