Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteeni on varmaan loppumassa kun mies ei halua perhe-elämää

Vierailija
23.03.2012 |

Minulla yksi lapsi aikaisemmasta liitosta (nyt avoliitossa) Luulin, että tämän miehen kanssa onnistuisimme, mutta on lasten kanssa niin onneton kuin olla vain voi. Kahden lapsen isä kyseessä, joten olisi ollut mahdollisuus opetella. En halua omalle lapselleni tuollaista esikuvaa ja mies tuskin on valmis kehittymään. Tämä totaalinen "kädettömyys" tuli esille vasta kun olimme muuttaneet yhteen, sitä ennen oli onnistunut sinnittelemään lapseni kanssa.

Olen kuitenkin varma, että haluan toisen lapsen ja ajattelin hengailla tuon miehen kanssa niin kauan, että tulen raskaaksi. Minulla on hyvät tukiverkostot. Mieheltä en vaadi mitään, jos haluaa osallistua lapsen elämään, niin sen sallin, mutta en pakota.

Just shoot me.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei, niin sekin olis ajoissa jo kertonut jotain

Vierailija
2/3 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei, niin sekin olis ajoissa jo kertonut jotain

mutta yleensä vain yhden illan tai yhden päivän kerrallaan. Nuorempi ei ole koskaan ollut isällään luotan koska "äiti ei halunnut lapselle kahta kotia".

Joo, hälytyskellojen olisi pitänyt soida jo aiemmin, mutta mulla on paha tapa uskoa ihmisistä hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi ei ole koskaan ollut isällään luotan koska "äiti ei halunnut lapselle kahta kotia".

isällään luotan = isänsä luona

Ei ole siis koskaan käynyt isänsä kodissa. Vanhempi lapsi oli viimeisen vuoden aikana siellä kerran yötä. Nyt tuo vanhempi on ollut meidän kodissamme viikonloppuja n. kerran kk:ssa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme