Marjon lapsiparka. Katsokaa nyt :(
Minun mieleeni tulee afrikkalaiset, nälkäänäkevät lapset:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012032315360100_vi.shtml
Kommentit (51)
Toinen asia on, jos täysiaikainen vain näyttää keskoselta. :(
Toinen asia on, jos täysiaikainen vain näyttää keskoselta. :(
Sääli, ettei perhe istu 24/7 tietokoneella, kera energiajuoman ja sipsipussin. Tai, ettei jo perheen niinkin isot tytöt ole nortti suussa räkimässä ja kiroilemassa kioskin nurkilla päissään.
Harmi, että rouva lihonnut raskaudenaikana ja sairastunut raskausdiabetekseen.
Sääli, ettei perhe istu 24/7 tietokoneella, kera energiajuoman ja sipsipussin. Tai, ettei jo perheen niinkin isot tytöt ole nortti suussa räkimässä ja kiroilemassa kioskin nurkilla päissään.
Harmi, että rouva lihonnut raskaudenaikana ja sairastunut raskausdiabetekseen.
oletkos kuullut sellaisesta kuin kohtuus? Marjolla ei varmaan koskaan istuskella rennosti sipisiä syöden.
Sääli, ettei perhe istu 24/7 tietokoneella, kera energiajuoman ja sipsipussin. Tai, ettei jo perheen niinkin isot tytöt ole nortti suussa räkimässä ja kiroilemassa kioskin nurkilla päissään. Harmi, että rouva lihonnut raskaudenaikana ja sairastunut raskausdiabetekseen.
oletkos kuullut sellaisesta kuin kohtuus? Marjolla ei varmaan
koskaan istuskella rennosti sipisiä syöden.
Ei varmastikkaan sipiä syöden, mutta voisin kyllä lyödä vetoa, että istuskelevat rennosti perheen kesken. Tosin, kun es-perheissä.
Ei varmastikkaan sipiä syöden, mutta voisin kyllä lyödä vetoa, että istuskelevat rennosti perheen kesken. Tosin, kun es-perheissä.
olikos se Meidän Perhe -lehden jutussa että sohvalla istutaan max 30 min / päivä. En usko että heidän perheessään ruokailutilanteet ovat varsinaista rentoutumista.
Yhtä kärsineet ja ruskettuneet kasvot.
että isä menee kouluun kun lapsella eskarissa liikuntaa, ja vetävät sillä aikaa kun muut hiihtää niin "oikean hiihtotreenin" kun heille on siitä paljon enemmän hyötyä kuin hiihtää muiden mukana. Voi oksennus! Eikö sen lapsen voi välillä antaa harrastaa mukavaa liikuntaa ilman jatkuvaa painetta??
Mullakin on tyttö, joka harrastaa taitoluistelua ja ihan eri tasolla kuin esim. tämän perheen tyttö, mutta ei mulle ole ikinä tullut mieleenkään, että siitä voisi olla jotain haittaa että on käynyt eskarin ja koulun kanssa luistelemassa - koulussa mennään koulun ehdoilla kypärä päässä jne. ja treenit on sitten erikseen.
Sääli, ettei perhe istu 24/7 tietokoneella, kera energiajuoman ja sipsipussin. Tai, ettei jo perheen niinkin isot tytöt ole nortti suussa räkimässä ja kiroilemassa kioskin nurkilla päissään. Harmi, että rouva lihonnut raskaudenaikana ja sairastunut raskausdiabetekseen.
oletkos kuullut sellaisesta kuin kohtuus? Marjolla ei varmaan
koskaan istuskella rennosti sipisiä syöden.Ei varmastikkaan sipiä syöden, mutta voisin kyllä lyödä vetoa, että istuskelevat rennosti perheen kesken. Tosin, kun es-perheissä.
kaikessa on hyväksi,ja kaikkea pitäisi kerran elämässään ainakin maistaa.Eikä marjo ole luonnonlaiha vaan tekemällä tehty.Perfektionistit on yleensä ankaria myös muille,mutta siitä saamme lukea 10v. päästä seiskan sivuilta otsikolla kasvoin äitini varjossa.
tuskin sen mitään suurempaa vikaa on. Ei se perhe muutenkaan mitään kedon kukkeimpia kukkia ole, niin miksi olisi vauvakaan suloinen. Mutta se ei minun persettäni kaivele, ärsyttää sitäkin enemmän tämän Marjon dieettikuntoiluhyiraskauskilot-häslinki.. Siinä vain on sellainen ihminen jota en ikinä haluaisi tavata livenä, ja olen todella onnellinen ettei tarvitsekaan!
että isä menee kouluun kun lapsella eskarissa liikuntaa, ja vetävät sillä aikaa kun muut hiihtää niin "oikean hiihtotreenin" kun heille on siitä paljon enemmän hyötyä kuin hiihtää muiden mukana. Voi oksennus! Eikö sen lapsen voi välillä antaa harrastaa mukavaa liikuntaa ilman jatkuvaa painetta??
Mullakin on tyttö, joka harrastaa taitoluistelua ja ihan eri tasolla kuin esim. tämän perheen tyttö, mutta ei mulle ole ikinä tullut mieleenkään, että siitä voisi olla jotain haittaa että on käynyt eskarin ja koulun kanssa luistelemassa - koulussa mennään koulun ehdoilla kypärä päässä jne. ja treenit on sitten erikseen.
Mä tujusin tuon kohdan ohjelmasta väärin. Luulin, että isä vetää treeniä koko eskariporukalle. Tyhmyyteni pikkiin meneen myös kohta, jossa äiti kertoi, että talvella tehdään keikaa vähemmän hiihdon vuoksi, että jää vapaapäiviä. taisi jopa olla niin, että keikkoja 3 ja vapaapäiviä 4.
jos toiset tekevät ohjelman, jossa sitä esitellään. Eri asia sitten mikä menee mauttoman tai jopa kunnianloukkauksen puoleen.
Lapsen koon mukaan nälkäseksi tuomitseminen on tyhmää ja loukkaavaa. Eri asia jos Marjo itse paljastaa ohjelmassa että lapset ovat dieetillä jne. Mutta aika ala-arvoista päätellä pelkästään sen mukaan miltä lapsi näyttää, että kuinka paljon hän saa ruokaa. Pieniäkin lapsia kun on, ja ihan normaalisti syöviä sellaisia,
Ja minä kyllä arvostelen esim. sitä että lapset selvästi harrastavat liikaa, ja ei se isäkään kyllä mahdottoman paljon ajattele kun tyrkkää itsensä hiihtotreenejä vetämään eskarilaisen liikuntatunnille. Tai se että en käsitä missä vaiheessa lapset saavat vapaata leikkiä, tai vapaamuotoista liikuntaa, esim pihalla leikkimisen muodossa? Tai kuinka järkevää on ylipäätään pitää rankkoja urheilutreenejä alle kouluikäiselle? Ne ovat mielestäni huolustuttavia asioita, ja niitä on ihan järkevääkin arvostella ja puhua lapsien oikeuksista niiden suhteen.
Lapsillakin on nimittäin ylikunnon riski, jossa aikuinen tai kukaan muukaan ei enää pysty arvioimaan mikä on pienelle ruumiille liikaa. Ruumiin kestämättömyys ei aina näy väsymyksenä ja jaksamattomuutena, tietää jokainen kunnolla urheilua harrastanut. Minun mielestä nuo lapset harrastavat aiva liikaa urheilua, ihmistä ei todellakaan ole luotu 24/7 liikkuvaksi. Lepohetkiä tarvitaan, niin mielelle kuin keholle.
Veikkaanpa, että jo teini-iässä alkaa tulemaan vaikeuksia kun lapset eivät enää kiltisti istukaan siihen muottiin jonka vanhemmat ovat suunnitelleet.
ilkeä ja vittumainen ihminen. Sun on pakko olla jotenkin tosi onneton ja sairas, onnellinen ja tasapainoinen ei suolla ulos itsestään ulos noin ilkeämielistä paskaa kenestäkään.
En ikinä haketuisi vapaaehtoisesti julkisuuteen
koska siellä joutuu kaltaistesi haaskojen uhriksi.
tuskin sen mitään suurempaa vikaa on. Ei se perhe muutenkaan mitään kedon kukkeimpia kukkia ole, niin miksi olisi vauvakaan suloinen. Mutta se ei minun persettäni kaivele, ärsyttää sitäkin enemmän tämän Marjon dieettikuntoiluhyiraskauskilot-häslinki.. Siinä vain on sellainen ihminen jota en ikinä haluaisi tavata livenä, ja olen todella onnellinen ettei tarvitsekaan!
Mulla riitti maitoa vaikka muille jakaa ja painoin synnytyksen jälkeen 54kg 176cm). Söin paljon, mutta kaikki meni maitoon ja lapselle. Terve tyttö kasvoi +2 käyrällä. voi laihoillakin tulla hyvää ja ravitsevaa maitoa!
ilkeä ja vittumainen ihminen. Sun on pakko olla jotenkin tosi onneton ja sairas, onnellinen ja tasapainoinen ei suolla ulos itsestään ulos noin ilkeämielistä paskaa kenestäkään.
En ikinä haketuisi vapaaehtoisesti julkisuuteen
koska siellä joutuu kaltaistesi haaskojen uhriksi.tuskin sen mitään suurempaa vikaa on. Ei se perhe muutenkaan mitään kedon kukkeimpia kukkia ole, niin miksi olisi vauvakaan suloinen. Mutta se ei minun persettäni kaivele, ärsyttää sitäkin enemmän tämän Marjon dieettikuntoiluhyiraskauskilot-häslinki.. Siinä vain on sellainen ihminen jota en ikinä haluaisi tavata livenä, ja olen todella onnellinen ettei tarvitsekaan!
Marjo nyt vain on sellainen kenen jutuista tulen vain vihaiseksi, vaikka tiedänkin ettei pidä provosoitua turhaan. Sen takia tuo lainaamasi viesti onkin ainut jonka olen aiheesta kirjoittanut. Vai viittaatko kommenttiini lapsen ulkonäöstä? Tottahan minä puhuin, lapsi on oudon näköinen mutta ei niitä kauneusgeenejä kyllä vanhemmiltakaan löydy. Mikä siinä on niin väärin sanoa asia ääneen?
Anteeksi jos hermostuit sanoistani, minulla on kyllä paha tapa sano asiat joskus vähän liian suoraan. :)
suoraan ja siksi kirjoitin noin, koska toisten ulkonäön ja varsinkin vauvan on merkki siitä, että on jostain syystä jotenkin katkera jostain. Oletko noin suorasanainen oikeassa elämässäkin, surutta kritisoit toisten vauvoja rumiksi? Et taida olla kovin pidetty ihminen.
mutta en myöskään turhaan kehu jotain mitä ei ole olemassa. Useimmat kyllä tietävät, että olen sitä mieltä että vauvoissakin on sekä suloisia että ei ihan niin suloisia.
Kyllä minusta pidetään suorapuheisuudestani huolimatta, sillä eiköhän useimmat ajattele että parempi puhua suoraan kuin vääntää jotain väkinäistä liirumlaarumia. Toisten lapsia en turhaan kehu, mutta en myöskään sinisilmäisesti kuvittele kaikkien ihastelevan omia lapsiani vaikka minusta he nättejä ovatkin.
Ainakaan tuota lasta ei viedä päivähoitoon. Äiti ja isä tekee kotoan käsintöitä, että saa olla läsnä lasten arjessa. Isöäitikin on vielä apuan.
Uteliaisuudesta haluaisin tietää, että onko poika juurikin keskonen. Kaikki ymmärtävät, että keskoset näyttävät vauva-ajan vähän erilaiselta uin täysiaikaiset eikä siinä ole todellakaan mitään haukkumisen arvoista tai syyllistämistä. Toinen asia on, jos täysiaikainen vain näyttää keskoselta. :(