Juttelin juuri ex-anopin kanssa puhelimessa melkein tunnin!
On erittäin ihanaa, että pystytään olemaan tekemisissä ja hyvissä väleissä lapsen sukulaisten kanssa erosta huolimatta.
Meillä on myös (myrskyisän eron jälkeen) hyvät ystävälliset välit exänkin kanssa, muutamia "kinoja" lukuunottamatta :)
Kommentit (11)
lapsille varmaan mukavaa, että sinäkin tulet mummun kanssa yhä toimeen.
juuri sovittiin treffejä mummulaan ja reissua vähän kauemmaksi katsomaan anopin vanhinta tytärtä ja hänen tuoretta vauvaansa :)
Ap
P.s. Minulla ei ole tapana olla tähän aikaan pahanteossa, kun lapsi on nukkumassa. Ehkä sitten, kun lapsi viettää viikonloppua isällään ;)
Hän itse soitti minulle ja pyysi anteeksi sitä, että ei ollut ymmärtänyt ajoissa minua oikein. Pyysi anteeksi kaikkia sanomisiaan. Olemme sen jälkeen jutelleet paljon ja meistä on tullut hyvät ystävät! Hän on tullut uudelleen myös lastenlasten elämään mukaan. Tästä tuli vielä merkityksellisempää sen jälkeen, kun exäni -hänen poikansa ja lasteni isä siis- kuoli viime vuonna.
2
juuri sovittiin treffejä mummulaan ja reissua vähän kauemmaksi katsomaan anopin vanhinta tytärtä ja hänen tuoretta vauvaansa :)
ApP.s. Minulla ei ole tapana olla tähän aikaan pahanteossa, kun lapsi on nukkumassa. Ehkä sitten, kun lapsi viettää viikonloppua isällään ;)
Mukavaa lapselle. Hoitelen myös exän pienempiä lapsia toisinaan - omalle murrosikäiselle kivaa, kun kaikki ovat väleissä. Mutta onhan se alussa vaatinut paljon hyvää tahtoa ja pitkämielisyyttä :)
kiva lukea tällaista. Kuka vaan meistä voi olla joskus tuo anoppi, joka on onnellinen että suhteet kuitenkin säilyy erosta huolimatta.
jotain iloista tänne ainaisen valituksen tyyssijaan.
Tuli itsellekkin hyvä mieli.
Ap
edelleen. Soitellaan viikottain, käydään lapsen kanssa kylässä, hän käy meillä.
Mummo hakee lapsen tarhasta välillä ja tuo illalla kotiin.
Lapsen isän uusi avovaimo ei tätä asiaa sulata mitenkään, kuten ei myöskään minun ja exän hyviä ja ASIALLISIA välejä.
Onneksi ei sitä kuitenkaan lapselle näytä ja voimme olla samassa tilassa ilman ongelmia.
Mielestäni kaikki on paljon helpompaa ja mukavampaa kun ei tarvitse kinata mistään.
lyhtypylväitä potkimasta...