Mieheni haluais rajavartijakouluun koska olen niin iso naiseksi.
Olen 168cm ja 68kg:o Jankuttaa aina siitä miten hurjan pitkä olen naiseksi. Itse olen tottunut olemaan ihan keskikokoinen. Kaveripiirissä naiset on pätkiä vaikkakin monta mua painavampaa löytyy. Mutta aina saan kuulla "isokokoisuudestani naiseksi" mieheltäni "no onhan se ja se ja se sua paljon pienempiä (on joo lyhyempiä mutta läskempiä myös...)mikä mua aikalailla nyrppii.
No olenko tosi iso?
Kommentit (4)
Mä olen 177cm ja vajaat 70kg painoa. Tuntuu että kaikki miehetkin on mua päätä lyhyempiä ja niin kovin hinteliä. Toisaalta on kyllä hemmetin kiva olla muita pidempi ja vahvempi, mutta joskus olis kiva olla sellanen siro ja pieni 160cm nainen jolla olis kengätkin kokoa 36 =)
kehon koostumuksesta. Itse olen 164cm ja mieheni 178cm pituudeltaan mutta koska treenaan määrätietoisesti ja nostan punttia niin hauikseni on isompi ja olen vahvempi miestäni lihas-suorituskyvyltäni. Olen myös harrastanut vuosia kamppailulajeja joten keskivertomiehen saan selätettyä helposti (en tietenkään mitään mustan vyön karatekaa, koska jos tekniset taidot ovat samat niin koko ja lihasmassa ratkaisee lopputuloksen).
Meillä tämä ei haittaa kumpaakaan, ainoastaan sellainen asia on sovittu että jos teoriassa joku murtautuisi tai hyökkäisi kotiimme, niin se on mies joka pelastaa ja evakuoi lapset ja minä jään ottamaan sitten ne iskut vastaan :)
Miehelläsi voi olla huono itsetunto, mutta sinuna ap kääntäisin asian hyväksi siten, että voit sanoa miehellesi että hänen kannattaisi olla ylpeä sinusta. Ylpeä "isosta koostasi" siinä mieleessä että et tarvitse kaikkeen apua, pärjäät yksinkin, osaat puolustautua, miehesi ei tarvitse pelätä että sinua ahdistellaan tms.
Joillain miehillä (ja yllättäen myös naisilla) on jostain kauniista ja rohkeista tai herttasarjoista omaksuttu näennäisromanttinen ideologia että miehen pitäisi olla jotenkin ritarillisen vahva sankari ja suojella naista.
Nykymaailmassa tämä nyt ei enää ihan ole näin, ja miehen pituus tai paino tai koko ei ole missään yhteydessä puolustautumistaitoihin, oma puolisoni ei ole esim. ikinä lyönyt ketään (josta olen ylpeä!) eli ei miehisyys takaa mitään taistelutaitoa, samoin ei naiseus takaa mitään "avuttomuustaitoa" vaan nämä kaikki ovat yksilövaihteluita.
Ihan keskimääräinen nykyään. Olen itse 170 cm ja vähän yli keskiverron. En todellakaan pidä itseäni pitkänä.
Herää kysymys, kuinka pitkä miehesi on? Jos hän on vielä kukkakeppimallia, niin ongelma lienee hänen päässään, tuntee itsensä pieneksi, ei sinun vartalossasi.
mieheni haluaisit MINUT rajavartiokouluun..
ap