Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti kirkkain silmin, että ottaisi toisen naisen seksikumppaniksi.

Vierailija
22.03.2012 |

Pahinta on tuo, ettei se vissiin ajatellut siinä olevan mitään väärää. Meillä kun ei seksi suju, niin jospa se sujuisi toisen kanssa. Voiko itsekkyyden määrää mitata! Olen niin kiukkuinen, ettei ajatus enää kulje. Ollaan oltu naimisissa 13 vuotta, enkä ajattele eroa, vaan sitä miten tästä pääsee eteenpäin. Mitä teen?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin määrää saattaisi lisätä ja laatua parantaa, jos mies tekisi osansa kotitöistä. Ilahdun niinkin pienistä asioista, että mies siirtää kattilan ruokapöydästä tiskipöydälle sinä aikana kun olen illan poissa. Kertonee tilanteesta paljon.

Vierailija
42/45 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on tuo, ettei se vissiin ajatellut siinä olevan mitään väärää. Meillä kun ei seksi suju, niin jospa se sujuisi toisen kanssa. Voiko itsekkyyden määrää mitata! Olen niin kiukkuinen, ettei ajatus enää kulje. Ollaan oltu naimisissa 13 vuotta, enkä ajattele eroa, vaan sitä miten tästä pääsee eteenpäin. Mitä teen?

Siinä vaiheessa kun asiasta puhutaan, sitä on todennäköisesti jo kokeiltu. Ei tavismies ota seksipartneria (varsinkaan pelkkää sellaista) tuosta vaan. Naiselta se onnistuu paljon helpommin.

Jos haluaa jatkaa suhdetta, niin sitten pitää alkaa antamaan miehelle sellaista seksiä kuin mitä tämä oikeasti haluaa (ellei se nyt sitten jotain ääripervoa ole).

Ja samalla pitää kertoa miehelle selvästi mitä aiempaa parempaa haluaa itse saada suhteesta ja alkaa myös saamaan sitä!

Tilanne ei ole mitenkään harvinainen, vaan se tulee eteen useimmissa pitkissä suhteissa jossain vaiheessa ja jossain muodossa. Kriisien kautta huonolle tolalle päässeet asiat paranevat, vaikka se raskaalta tuntuu kun tilanne on päällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli juttua aiheesta.

Vierailija
44/45 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tajua mitä ap valittaa. Oot varmaan kuullut polyamorisista elämäntavoista?

Vierailija
45/45 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miehen pelko johtuu lähinnä siitä että jos kyseessä on joku tuttu, niin se saa tietää miten huono eukko on seksissä...

että vaimo tajuaa toisen miehen makuun päästyään, miten surkea oma mies on seksipuuhissa ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi