Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti kirkkain silmin, että ottaisi toisen naisen seksikumppaniksi.

Vierailija
22.03.2012 |

Pahinta on tuo, ettei se vissiin ajatellut siinä olevan mitään väärää. Meillä kun ei seksi suju, niin jospa se sujuisi toisen kanssa. Voiko itsekkyyden määrää mitata! Olen niin kiukkuinen, ettei ajatus enää kulje. Ollaan oltu naimisissa 13 vuotta, enkä ajattele eroa, vaan sitä miten tästä pääsee eteenpäin. Mitä teen?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin sama tilanne! Ei tulisi mieleenkään alkaa ehdotella miehelle, että kävisin vieraissa. Onneksi rakkautta ja läheisyyttä sentään riittää. Kämppikseksi en suostuisi, mutta vielä ollaan siitä kaukana.

Meillä ei käytännössä ole minkäänlaista seksielämää mieheni kanssa, mutta rakkautta ja hellyyttä on todella paljon.

Mut jos mies joutuu hakemaan seksinsä muualta, niin kalliiksi se sellainen käy: Se maksaa vähintää yhden perheen yhteisen etelänmatkan verran vuodessa...

Katsos kun seksittömyys johtuu täysin miehestäni. Mä haluaisin, vuosien yrittämisen jälkeen en vaan jaksa enää. Tuskinpa mies mistään muualtakaan seksiä hakee. Kotoa saisi milloin tahansa. Järkyttävää, eikö, että asiat voi olla näinkin päin?

riittää vain "rakkaus ja hellyys". Mulla on tällainen ystävä ja voin sanoa että kärsii ihan tajuttomasti vaimon pihtaamisesta tuosta läheisyydestä huolimatta. Haluaisi vaimoaan mielummin kuin etsisi helpotuksen muualta, mutta kun toinen ei tarvitse fyysistä kontaktia. Usko vaan - miehesi sietää muttei kestä loputtomiin!! Vaikka rakastaisi kuinka paljon miehelle fyysinen kontakti on tärkeämpi rakkauden todiste kuin mitkään sanat.

Meillä mies on se halija ja pussaaja joka lähettelee rakkausviestejä ja muutenkin saa mut tuntemaan itseni hänen maailmansa tärkeimmäksi asiaksi, mutta seksiä ei vain ole. Aivan miehestä johtuen. Mä tässä olen se jolle pelkkä läheisyys ei riitä! Eikä ole mitään sairautta taustalla kuten joku aiemmin arvuutteli.

miehiä jotka ei halua ja naisia jotka ei halua - olisi pitänyt kirjoittaa "kuinka kauan luulette että puoliso kestää pihtausta" . Sori

Vaikkei meillä olekaan haluttomuutta kumminkaan päin juttelimme juuri miehen kanssa "haluttomuudesta", hän kertoi miten joskus tekisi mieli kieltäytyä vain koska ei ole varma saako täyttä stondista vai ei. Sillä ei ole mitään tekemistä halun kanssa (himoitsee hulluna) mutta pelon kierre fysiikan pettämisestä vainoaa usein. Tuollaisessa tilanteessa mies helposti vetäytyy "haluttomuuteen" mutta mikä on naisen selitys? Paikat toimii vaikkei olisi heti 100% mukana - miehellä ei toimi aina vaikka olisi 150% halukas.

Vierailija
22/45 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok. Hieno idea. Sinäkin hankit seksisuhteen miehen kanssa. Kato mitä siihen sanoo. Miehet on yllättäbän mustasukkaisia omaisuudestaan, ajatus siitä, että joku muu jyystäisi omaa vaimoa voi ollakin ylivoimainen :)

Se miehen pelko johtuu lähinnä siitä että jos kyseessä on joku tuttu, niin se saa tietää miten huono eukko on seksissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne siis sellainen, että mies haluaisi seksiä joka päivä, minulle riittäisi kerran viikossa. Meillä on ihan aktiivinen seksielämä sen takia, että minä tulen haluissani vastaan puolitiehen, 2-3 kertaa viikossa. Mutta kun miehelle se ei riitä niin ei riitä! Yhtään ei ole valmis joustamaan tarpeistaan, ja kun sitten en enää jaksanut tilannetta, hän alkaa uhkailla ottavansa toisen seksiä varten. Perhettä ja arkea varten minä kyllä kelpaisin... Olen tosi surullinen tilanteesta. Ja ihmeissäni siitä, että kun vihdoinkin kuuntelen itseäni ja vaadin tilaa myös omille tunteilleni, mies osoittaa tämmöistä sydämettömyyttä. Tässä olisi pitkän keskustelun paikka, mutta en enää jaksa pöyhiä samaa paskakasaa. :(

teillähän rakastellaan useammin kuin keskiverto AV parit koskaan. Jos ei pari kertaa viikossa riitä kompromissiksi ongelmat on kyllä muualla.

Vierailija
24/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä saisin seksiä edes kerran kuussa niin olisin onnellinen! Mutta kerta puoleen vuoteen on lähempänä totuutta... Mun mielestä miehesi on kohtuuton, jos kuitenkin sen 2-3 kertaa viikossa teillä on seksiä.

Uskon että on loukkaavaa kuulla tuollaisia ehdotuksia ulkopuolisista. Siksi mäkin kärvistelen kun halua miestäni satuttaa edes puhumalla vakavasti siitä, että etsisin seksiä jostain muualta.

Vierailija
25/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin sama tilanne! Ei tulisi mieleenkään alkaa ehdotella miehelle, että kävisin vieraissa. Onneksi rakkautta ja läheisyyttä sentään riittää. Kämppikseksi en suostuisi, mutta vielä ollaan siitä kaukana.

Meillä ei käytännössä ole minkäänlaista seksielämää mieheni kanssa, mutta rakkautta ja hellyyttä on todella paljon.

Mut jos mies joutuu hakemaan seksinsä muualta, niin kalliiksi se sellainen käy: Se maksaa vähintää yhden perheen yhteisen etelänmatkan verran vuodessa...

Katsos kun seksittömyys johtuu täysin miehestäni. Mä haluaisin, vuosien yrittämisen jälkeen en vaan jaksa enää. Tuskinpa mies mistään muualtakaan seksiä hakee. Kotoa saisi milloin tahansa. Järkyttävää, eikö, että asiat voi olla näinkin päin?

riittää vain "rakkaus ja hellyys". Mulla on tällainen ystävä ja voin sanoa että kärsii ihan tajuttomasti vaimon pihtaamisesta tuosta läheisyydestä huolimatta. Haluaisi vaimoaan mielummin kuin etsisi helpotuksen muualta, mutta kun toinen ei tarvitse fyysistä kontaktia. Usko vaan - miehesi sietää muttei kestä loputtomiin!! Vaikka rakastaisi kuinka paljon miehelle fyysinen kontakti on tärkeämpi rakkauden todiste kuin mitkään sanat.

Meillä mies on se halija ja pussaaja joka lähettelee rakkausviestejä ja muutenkin saa mut tuntemaan itseni hänen maailmansa tärkeimmäksi asiaksi, mutta seksiä ei vain ole. Aivan miehestä johtuen. Mä tässä olen se jolle pelkkä läheisyys ei riitä! Eikä ole mitään sairautta taustalla kuten joku aiemmin arvuutteli.

miehiä jotka ei halua ja naisia jotka ei halua - olisi pitänyt kirjoittaa "kuinka kauan luulette että puoliso kestää pihtausta" . Sori

Vaikkei meillä olekaan haluttomuutta kumminkaan päin juttelimme juuri miehen kanssa "haluttomuudesta", hän kertoi miten joskus tekisi mieli kieltäytyä vain koska ei ole varma saako täyttä stondista vai ei. Sillä ei ole mitään tekemistä halun kanssa (himoitsee hulluna) mutta pelon kierre fysiikan pettämisestä vainoaa usein. Tuollaisessa tilanteessa mies helposti vetäytyy "haluttomuuteen" mutta mikä on naisen selitys? Paikat toimii vaikkei olisi heti 100% mukana - miehellä ei toimi aina vaikka olisi 150% halukas.

Joku siihen väliin vain änkesi inttämään, että mies tarvitsee fyysisyyttä vaikka tarkemmin lukemalla olisi selvinnyt että asia on aivan päinvastainen.

Meillä ei ole kyse siitä, ettäkö mies pelkäisi ettei kykene suoriutumaan, esittelee nimittäin stondistaan hali- ja pusuhetken päätteeksi. Joskus harvoin saan kliimaksina paijata sitä. Olin vuosia niin surullinen ja katkera tästä, että ajan mittaan nekin tunteet laimenivat. Enää en jaksa yrittää.

Että repikää siitä, yleistäjät.

Vierailija
26/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon halut alkoivat vähetä lapsemme syntymän jälkeen ja loppui kokonan 3 vuotta sen jälkeen, ja siitä on jo 8 vuotta. Löysin tavan harrastaa "korvikeseksiä" jota olin joskus nuoruudessani harrastanut eli pukeuduin naisten hameisiin ja mekkoihin. Joskus vaimon omia jos olin yksin kotona, mutta sitten ostin niitä kanssa kirppareilta. Parasta niissä oli jos ne tuoksuivat naiselta tai hajuvedelle. Kuljeskelin niissä yksinäni metsissä tai jollain kalliolla, muiden katseilta piilossa.

Valitettavasti se korvikeseksi alkaa tympiä. Lisäksi on aina vaara että esim joku nuorisojengi hyökkää kimppuuni ja pieksee. Vaimo tiesi että harrastin sitä nuoruudessani ennenkuin mentiin naimisiin mutta en ole kertonut hänelle että harrastan sitä yhä. Ongelma on siinä että hän kuvittelee että olen homo, vaikka en ole. Ihailen vain naisia niin paljon että jo niiden vaatteiden tunteminen ihollani saa viboja minussa.

Pelkään että jos kerron siitä tulee avioero, huoltajuusriitoja jne. Yksi syy meidän kummankin seksihaluttomuuteen on myös jatkuva riiteleminen. Emme voi sopia tärkeistä asioista ja vaimo ei taivu kompromisseihin. Vaimo haluaisi muokata minut sellaiseksi rehdiksi nöyräksi maalaisukkeliksi kuin hänen isänsä on, tai en tiedä. Joka tapauksessa hän valittaa kaikesta mitä teen. Itse hän ei ole lapsemme syntymän jälkeen edes halunnut mennä oikeisiin töihin, joten minä elätän koko perheen. Hän haluaisi että en kävisi missään juhlissa tai ravintolassa esim ilman häntä enkä tapaisi muita naisia. Tilaisuuksia missä juhlia tosin minulla on nykyään aika vähän. Olen osanut olla pidättyväinen vaikka on tarjottu syrjähyppymahdollisuutta. Jos vielä kerran tulisi eteen tehdä syrjähyppy niin taidan tartua tilaisuuteen. Valitettavasti olen jo täyttänyt 50, mutta eiköhän mun ikäisiä ukkoihinsa kyllästyneitä löydy. Ei ole edes kaljamahaa koska joudun käytännössä tekemään kaikki kotityöt.

Toinen mahdollisuus on että etsin salaa vaimoni tietämättä toisen naisen johon vaihdan kokonaan. Hän saisi mielellään olla 35-55 v itsenäinen nainen, kotoisin pk-seudulta tai uudeltamaalta. Tänään on työpaikallamme juhlat ja olen jo vähän iloisemmalla tuulella, aion laulaa karaokea oikein antaumuksella. Ehkö joku kuulee lauluni....

Vierailija
27/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrän luulisi kyllä riittävän miehelle ilman mitään muita naisia, ei ihme että ap:ta vituttaa.

Vierailija
28/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon halut alkoivat vähetä lapsemme syntymän jälkeen ja loppui kokonan 3 vuotta sen jälkeen, ja siitä on jo 8 vuotta. Löysin tavan harrastaa "korvikeseksiä" jota olin joskus nuoruudessani harrastanut eli pukeuduin naisten hameisiin ja mekkoihin. Joskus vaimon omia jos olin yksin kotona, mutta sitten ostin niitä kanssa kirppareilta. Parasta niissä oli jos ne tuoksuivat naiselta tai hajuvedelle. Kuljeskelin niissä yksinäni metsissä tai jollain kalliolla, muiden katseilta piilossa.

Valitettavasti se korvikeseksi alkaa tympiä. Lisäksi on aina vaara että esim joku nuorisojengi hyökkää kimppuuni ja pieksee. Vaimo tiesi että harrastin sitä nuoruudessani ennenkuin mentiin naimisiin mutta en ole kertonut hänelle että harrastan sitä yhä. Ongelma on siinä että hän kuvittelee että olen homo, vaikka en ole. Ihailen vain naisia niin paljon että jo niiden vaatteiden tunteminen ihollani saa viboja minussa.

Pelkään että jos kerron siitä tulee avioero, huoltajuusriitoja jne. Yksi syy meidän kummankin seksihaluttomuuteen on myös jatkuva riiteleminen. Emme voi sopia tärkeistä asioista ja vaimo ei taivu kompromisseihin. Vaimo haluaisi muokata minut sellaiseksi rehdiksi nöyräksi maalaisukkeliksi kuin hänen isänsä on, tai en tiedä. Joka tapauksessa hän valittaa kaikesta mitä teen. Itse hän ei ole lapsemme syntymän jälkeen edes halunnut mennä oikeisiin töihin, joten minä elätän koko perheen. Hän haluaisi että en kävisi missään juhlissa tai ravintolassa esim ilman häntä enkä tapaisi muita naisia. Tilaisuuksia missä juhlia tosin minulla on nykyään aika vähän. Olen osanut olla pidättyväinen vaikka on tarjottu syrjähyppymahdollisuutta. Jos vielä kerran tulisi eteen tehdä syrjähyppy niin taidan tartua tilaisuuteen. Valitettavasti olen jo täyttänyt 50, mutta eiköhän mun ikäisiä ukkoihinsa kyllästyneitä löydy. Ei ole edes kaljamahaa koska joudun käytännössä tekemään kaikki kotityöt.

Toinen mahdollisuus on että etsin salaa vaimoni tietämättä toisen naisen johon vaihdan kokonaan. Hän saisi mielellään olla 35-55 v itsenäinen nainen, kotoisin pk-seudulta tai uudeltamaalta. Tänään on työpaikallamme juhlat ja olen jo vähän iloisemmalla tuulella, aion laulaa karaokea oikein antaumuksella. Ehkö joku kuulee lauluni....

Sieluni silmin voin nähdä oman haluttoman mieheni tekemässä samaa :D

Vierailija
29/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..laulamassa karaokea vai?

Vierailija
30/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..laulamassa karaokea vai?

Vierailija
31/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi olisi kuin minä?

Vierailija
32/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi olisi kuin minä?

Jos jäisi kiinni tuosta niin kai sitä pitäisi sitten katsoa miten kävisi. Nyt on helppo sanoa että lähtisin saman tien, mutta paljon kaikenlaista on meidän suhteeseen mahtunut ilman että rakkaus olisi kuollut joten en uskalla sanoa varmasti.

Silti toi sun tarina kuulostaa juuri tarinalta.

Vierailija
33/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäisi kiinni tuosta niin kai sitä pitäisi sitten katsoa miten kävisi. Nyt on helppo sanoa että lähtisin saman tien, mutta paljon kaikenlaista on meidän suhteeseen mahtunut ilman että rakkaus olisi kuollut joten en uskalla sanoa varmasti. Silti toi sun tarina kuulostaa juuri tarinalta.

Siis jos miehesi "mekkoilisi" niin senkö takia antaisit kenkää? Jos miehesi kertosi siitä itse ja jos hän kertoo syyksi sen että on joutunut harrastamaan sitä kun et halua seksiä?

Olen itse siinä tilanteessa että minun pitäisi kertoa.

Vierailija
34/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet yli 178cm, olisin kiinnostunut tutustumaan.

Vierailija
35/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet yli 178cm, olisin kiinnostunut tutustumaan.

Ja mikä olisi homman nimi siinä tapauksessa?

Vierailija
36/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäisi kiinni tuosta niin kai sitä pitäisi sitten katsoa miten kävisi. Nyt on helppo sanoa että lähtisin saman tien, mutta paljon kaikenlaista on meidän suhteeseen mahtunut ilman että rakkaus olisi kuollut joten en uskalla sanoa varmasti. Silti toi sun tarina kuulostaa juuri tarinalta.

Siis jos miehesi "mekkoilisi" niin senkö takia antaisit kenkää? Jos miehesi kertosi siitä itse ja jos hän kertoo syyksi sen että on joutunut harrastamaan sitä kun et halua seksiä?

Olen itse siinä tilanteessa että minun pitäisi kertoa.

Mähän kirjoitin, että kun tätä ei ole tapahtunut, on helppo sanoa että lähtisin. Tositilanteesta en kuitenkaan osaa sanoa.

Ja kymmenennen kerran: meillä MIES ei halua seksiä. Hänen ei seksin puutteen takia tarvitse pukeutua mekkoon ja mennä keikistelemään kalliolle.

Sä muuten kuulostat ihan tulevalta Jame Gumbilta.

Vierailija
37/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuollainen joka päivä naiminen edes normaalia?

Vierailija
39/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä muuten kuulostat ihan tulevalta Jame Gumbilta.

heh, heh, jotain rajaa sentään! Mistä tietsit muuten että säilytän kellarissa nyljettyjä teinityttöjä? :D

Vierailija
40/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä se tilanne, että itse haluaisin ainakin lyhytaikaisen seksisuhteen toiseen mieheen. Meillä on todella vähäinen seksielämä mieheni kanssa erinäisistä syistä ja koen, että ongelmat saattaisivat korjaantua mieheni ja minun välillä jos pääsisin tutkimaan itseäni uudessa seurassa. Uskon myös, että miehelle uusi väliaikainen kumppani voisi tehdä hyvää.

Rakastamme toisiamme, mutta emme kuitenkaan omista toista. Ei kaikkea kannata ottaa niin kauhean vakavasti elämässä, sillä meillä on vain se yksi elettävänämme.

Ap:n tilanne on hieman eri, sillä mies ilmeisesti haluaisi pidempiaikaisen toisen naisen suhteenne rinnalle. Mutta arvostaisin kyllä miehen avoimuutta asiassa ja miettisin tarkkaan, voisinko kuitenkin tuollaisessa tilanteessa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän