Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvatanko mä omat lapseni ihan pumpulissa,

Vierailija
22.03.2012 |

kun en 10 vuotiaankaan anna katsoa Salkkareita ja pidän leffojen ikärajoista tosi tiukkaan kiinni. Tuntuu, että 2 vuotiaasta saakka tuijotetaan niitä salkkareita ja jo alakoulussa katsotaan ties mitä leffoja, jotka saavat mutkin näkemään painajaisia. Mitä te olette selittäneet niistä raiskauksista sun muista lapsillenne? Vaikka mä olen seksistä sun muista kertonut, niin mun mielestä siinä ohjelmassa tapahtuu niin paljon kaikkea sellaista mistä en halua lasteni kanssa puhua.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 10-vuotias, kun sarja alkoi. Enpä muista ikinä nähneeni painajaisia tai pelänneeni, olen pitänyt sarjaa vain viihteenä ja hömppänä, ehkä siksikin että kaikki huumeet sun muut ovat olleet niin kaukana omasta elämästäni. En mäkään kyllä antaisi jonkun 7-vuotiaan katsoa, kun ei sen ikäinen siitä sarjasta mitään ymmärräkään, mutta ap, kyllä se sun 10v tietää varmasti jo yllättävän paljon niistä huumeista ja seksistäkin. Jos ei tiedä, niin aika merkillistä.

Vierailija
22/26 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen miettinyt samaa, että kasvatanko näitä pumpulissa. Dvd:itä saavat katsoa, ja netissä saavat olla paljonkin. Siinä kuitenkin tietää, mitkä sivut on turvallisia ja ikätason mukaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä miten käy, kun lapsi on siinä iässä että alkaa jotain jostain tajutakin. En aio siirtyä mihinkään "meillä katsotaan telkkarista vain lastenohjelmat!", koska minullakin on omat halut ja salkkareiden töllötys on tapa jo vuosien takaa.

Vierailija
24/26 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä siitä kiinni. Ei kaikki lapsesi ikäiset todellakaan saa katsoa salkkareita, joten et ole ainoa. Pelien ja leffojen, kuten myös telkkariohjelmien ikärajat on siellä ihan tarkoituksella. Kyllä lapsesi ehtii nähdä ja kuulla niitä "elämän tosiasioita" vähän myöhemminkin. Ei tuo ole pumpulissa kasvattamista, vaan vastuullista vanhemmuutta, jota ikävä kyllä on aivan liian harvassa!!

Vierailija
25/26 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä varsinkaan lapset.

Meillä 4-vuotias katsoo Pikku Kakkosen ja isot koululaiset saavat katsoa Simpsonit, Myytinmurtajat ja luontodokumentteja tms. lapsille sopivia ohjelmia, mutta ei mitään salkkaripaskaa. Hei haloo! Jos telkkarista ei tule lapsille sopivaa ohjelmaa, se on kiinni.

Vierailija
26/26 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka niitä salkkareita oikeasti kyttää? Täydellistä ajanhaaskausta koko homma...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi