Miehen tekstari mulle eilen
Taustana on se, että mies petti mua, annoin anteeksi ja päätimme jatkaa yhdessä. Nyt mies on kavereitten kanssa lomalla viikon ja mä hoidan koko kotirumban, oman työni ja 3 lasta ihan yksin.
Olen koko viikon laittanut miehelle tekstareita joissa olen toivotellut hyvää yötä, hyvää säätä, mukavia hetkiä kavereiden kanssa ja niin edelleen. Hän ei ole kertaakaan soittanut tai kysynyt miten pärjään lasten kanssa tai muuten. Eilen laitoin sitten viestin, että väsyttää ja ahdistaa, mutta toivotin kuitenkin hauskaa päivää kavereiden kanssa.
Mitä sain vastaukseksi? Että mies huolehtii asioista sitten kun tulee takaisin ja että haluaisi nyt olla lomalla kaikesta paskasta eikä kuunnella rutinoita.
Itselle jäi vähän hölmö olo. Minua on petetty, mutta mies lomailee asian vuoksi ja mä hoidan kotona ipanat. Toivotin hyvää loppulomaa ja sanoin, että en ota yhteyttä enää loman aikana.
Kommentit (56)
kynnysmatto olet. Jos mies on noin kylmä ja itsekäs, ei siitä ole kyllä sun kanssa suhteeseen. Jätä se niiden kolmen kanssa yksin ja lähde viikon humputtelulomalle ja katso sitten, tuleeko tosta hommasta enää mitään.
Mä en kyllä tollasta katselisi. Toivottavasti et ole taloudellisesti riippuvainen "miehestä".
Meillä olis lukot vaihdettu kun mies palaa.
Oma tekonsa ja sun jatkuva tekstittely.
"Kaikesta paskasta lomalle.."
Ensin pettää ja sitten kehtaa sanoa pääsevänsä lomalle kaikesta paskasta!
Mieti nyt hyvä nainen tarkkaan, olisiko keskustelun paikka kun mies tuloo kotia.
Meillä ei olis onnistunu tuo, ei millään.
Paitsi jos pettämisestä 5-v aikaa niin ehkä sitte se olis päässy kavereiden kanssa viikoksi... ei, ei sittenkään. Viikonloppureissut riittää.
Kamalalta kuulostaa. Taidat olla aika riippuvainen miehestä ja mies kävelee ylitsesi miten tahtoo..
Nyt vähän selkärankaa nainen! Mitä hittoa se MIES lomailee pettämisen takia? Ja sä lähettelet rakastavia viestejä? WTF???
No en minäkään tykkäisi jos olisin lomalla ja minua rassattaisiin arjella.
Tosin meillä lomalla olisi koko perhe. En kyllä viesteile tai soittele miehelle vaikka olisi saunaillassa kavereidensa kanssa. Usein hän itse toivottelee hyvät yöt sieltä.
Toki jos olisi lomalla soittaisin varmaan kerran kaksi viikossa, mutta loppujen lopuksi pieni "ero" tekisi vain hyvää.
Vaikuttaa siltä että et ole päässyt pettämisestä yli vaan tahdot varmistella että mies ajattelee sinua 24/7.
halua lomalla kuunnella kotimurheita, sen aika on sitten loman jälkeen.
Mutta en tajua, siis pettämisen vuoksi mies on nyt lomalla kavereiden kanssa? Outoa...
Taustana on se, että mies petti mua, annoin anteeksi ja päätimme jatkaa yhdessä. Nyt mies on kavereitten kanssa lomalla viikon ja mä hoidan koko kotirumban, oman työni ja 3 lasta ihan yksin. Olen koko viikon laittanut miehelle tekstareita joissa olen toivotellut hyvää yötä, hyvää säätä, mukavia hetkiä kavereiden kanssa ja niin edelleen. Hän ei ole kertaakaan soittanut tai kysynyt miten pärjään lasten kanssa tai muuten. Eilen laitoin sitten viestin, että väsyttää ja ahdistaa, mutta toivotin kuitenkin hauskaa päivää kavereiden kanssa. Mitä sain vastaukseksi? Että mies huolehtii asioista sitten kun tulee takaisin ja että haluaisi nyt olla lomalla kaikesta paskasta eikä kuunnella rutinoita. Itselle jäi vähän hölmö olo. Minua on petetty, mutta mies lomailee asian vuoksi ja mä hoidan kotona ipanat. Toivotin hyvää loppulomaa ja sanoin, että en ota yhteyttä enää loman aikana.
jos olet päättänyt jatkaa miehen kanssa, tee sitten niin. Ei asioita tietysti unohtaa voi, mutta ei sellainen jatkuva niissä vellominenkaan onnistu pitemmän päälle (en tiedä, onko teillä näin, mutta noin yleisesti)
Jos olette sopineet, että mies voi mennä lomalle, sitten mies menee. Meillä ei olisi lähtenyt tuossa tilanteessa, ei varmaan olisi tullut miehelle mieleenkään edes ehdottaa tuollaista. Normaalioloissa molemmat kyllä tekee työmatkoja ja lomamatkojakin itsekseen(kin).
Mutta jos mies on lomalla, ei häntä rasiteta asioilla, joille hän ei voi mitään sillä hetkellä. Sama tietysti naisenkin kohdalla. Tuollainen viesti on lähinnä ärsyttävää marttyyriutta (mulla on tylsää ja kurjaa, mutta nauti sinä vaan). Mikä pointti tuolla viestillä oli?
Tietysti jos tilanne on aivan hirveä (oma pää leviää, lapsi sairastuu vakvavasti tms) ja miehen pitää vaikka tulla kotiin sen takia, asia on eri.
Toivotin hyvää loppulomaa ja sanoin, että en ota yhteyttä enää loman aikana.
mies on varmaan ollut ihan raivona kun puhelin on piipannut koko ajan. Kusipäähän tuo on ja sietäisi kadota lopullisesti, mutta ei tuo jatkuva viestiminenkään hääppöistä ole.
Ei siltä näytä, että olisit antanut pettämisen anteeksi. Se antaa sinulle tilaisuuden olla pahin marttyyri sitten jeesuksen, joka vitun kerta, kun asiat ei mene pikkuprinsessan mielen mukaan.
Mies on lomalla, nauttisit omasta ajastasi lastenne kanssa.
Eikö mies siis ole vastannut tekstiviesteihisi ollenkaan? Kuinka kauan pettämisestä on?
Itse olen aikoinaan pettänyt puolisoani, eikä olisi kyllä tullut mieleenikään ehdottaa mitään reissua kavereiden kanssa piiiitkiin aikoihin tämän jälkeen. Ja kun sitten saimme suhteemme sellaiseen kuntoon, että aloitin taas "omat menoni", niin olen kyllä aina lähetellyt viestejä kotiin ja kertonut ikävöiväni miestäni yms.
Oi sitä ihanaa marttyyriasennetta ja itsesääliä, jossa saa rypeä vaikka kaulaa myöten! Siitä sitä nauttii sekä itse että läheiset!
hyvänyön toivotukset ok.
Jos ok lähteä lomalle, älä ruikuta.
3 lasta ja työ hoituu kyl yksinkin.
Mutta mitä ihmettä mies lomailee viikon miesporukalla sen vuoksi että petti sua? En ymmärrä.
Tää on just tätä AV-meininkiä.
Mies on itse lähettänyt mulle hehkutusviesteja jatkuvasti, miten ovat just lounaalla drinksut edessä ja miten hyvä sää on ja miten mahtavaa heillä on ollut. Mä oon ollut hengessä mukana, vaikka mies ei ole kertaakaan kysynyt, että miten meillä menee. Yhteen hehkutusviestiin vastasin aika laimeasti että "Täällä sataa vettä, ahdistaa ja väsyttää. Ruokana makaronilaatikkoa ja lapset tappelee." Tästä mies sitten veti kilarit.
Siinä mielessä perusAV-meininkiä, että just tuohon marttyyriasenteeseen törmää täällä tosi usein. "Sataa ja syön makaronilaatikkoa..." Snif.
Tää on just tätä AV-meininkiä. Mies on itse lähettänyt mulle hehkutusviesteja jatkuvasti, miten ovat just lounaalla drinksut edessä ja miten hyvä sää on ja miten mahtavaa heillä on ollut. Mä oon ollut hengessä mukana, vaikka mies ei ole kertaakaan kysynyt, että miten meillä menee. Yhteen hehkutusviestiin vastasin aika laimeasti että "Täällä sataa vettä, ahdistaa ja väsyttää. Ruokana makaronilaatikkoa ja lapset tappelee." Tästä mies sitten veti kilarit.
Itse et kertonut mm. sitä, että mies on viestitellyt aktiivisesti. Kuulosti lähinnä, että laitoit tiedotusluonteisesti viestin, että täällä on paskaa, mutta nauti sinä vaan.
Tämän kuvauksen perusteella miehesi joko on täysin tilannetajuton (ei sille kotona olevalle hehkuteta tuollaisia jatkuvasti) tai sitten vittumainen.
Miten kauan tuosta pettämisestä on?
Mies on LOMALLA! Tuskin mies kuintenkaan siellä on juhlistaakseen pettämistä. Se on muutenkin pelkkä sivujuoni, jos olette asian jo käsitelleet. On lähinnä sinun ongelmasi, jos olet tuohon petetyn rooliin jäänyt velvomaan.
Voisin vaikka lyödä vetoa, että suhteenne ei enää kauaa kestä, joten ota tämä aika totutteluna yksinhuoltajuuteen.
Meillä tolla taustalla mä lähtisin lomalle eikä mies..