Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen tekstari mulle eilen

Vierailija
22.03.2012 |

Taustana on se, että mies petti mua, annoin anteeksi ja päätimme jatkaa yhdessä. Nyt mies on kavereitten kanssa lomalla viikon ja mä hoidan koko kotirumban, oman työni ja 3 lasta ihan yksin.

Olen koko viikon laittanut miehelle tekstareita joissa olen toivotellut hyvää yötä, hyvää säätä, mukavia hetkiä kavereiden kanssa ja niin edelleen. Hän ei ole kertaakaan soittanut tai kysynyt miten pärjään lasten kanssa tai muuten. Eilen laitoin sitten viestin, että väsyttää ja ahdistaa, mutta toivotin kuitenkin hauskaa päivää kavereiden kanssa.

Mitä sain vastaukseksi? Että mies huolehtii asioista sitten kun tulee takaisin ja että haluaisi nyt olla lomalla kaikesta paskasta eikä kuunnella rutinoita.

Itselle jäi vähän hölmö olo. Minua on petetty, mutta mies lomailee asian vuoksi ja mä hoidan kotona ipanat. Toivotin hyvää loppulomaa ja sanoin, että en ota yhteyttä enää loman aikana.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys saadaa riitaa aikaiseksi.

Mies on LOMALLA! Tuskin mies kuintenkaan siellä on juhlistaakseen pettämistä. Se on muutenkin pelkkä sivujuoni, jos olette asian jo käsitelleet. On lähinnä sinun ongelmasi, jos olet tuohon petetyn rooliin jäänyt velvomaan.

Voisin vaikka lyödä vetoa, että suhteenne ei enää kauaa kestä, joten ota tämä aika totutteluna yksinhuoltajuuteen.

Vierailija
22/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että ap pystyy olemaan rehellinen itselleen ja myöntää olevansa ihan perus av-mamma.

Pettäminen on käsitelty ja annettu anteeksi, mies on lähtenyt lomalle, yhteisellä päätöksellä?!

Nykyään parisuhteethan perustuu individualismiin, joka antaa jokaiselle on yksilönvapauden lähteä sinne lomamatkalle ja ketään ei voi vangita ydinperheen muurien sisään jatkuvalla muistuttamisella, kuinka kurjaa perheen pyörittäminen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys saadaa riitaa aikaiseksi.

Mies on LOMALLA! Tuskin mies kuintenkaan siellä on juhlistaakseen pettämistä. Se on muutenkin pelkkä sivujuoni, jos olette asian jo käsitelleet. On lähinnä sinun ongelmasi, jos olet tuohon petetyn rooliin jäänyt velvomaan. Voisin vaikka lyödä vetoa, että suhteenne ei enää kauaa kestä, joten ota tämä aika totutteluna yksinhuoltajuuteen.

Voin helpostikkin kuvitella, miten ap vetää marttyyriroolin päälle, kun tulee riitaa pikkuasioistakin. Hänellähän on ässä hihassa, pettäminen. Sitkeä mies saa olla, jos kestää toistuvan muistuttamisen virheestä, joka piti olla jo annettu anteeksi ja käsitelty.

Vierailija
24/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just tätä AV-meininkiä. Mies on itse lähettänyt mulle hehkutusviesteja jatkuvasti, miten ovat just lounaalla drinksut edessä ja miten hyvä sää on ja miten mahtavaa heillä on ollut. Mä oon ollut hengessä mukana, vaikka mies ei ole kertaakaan kysynyt, että miten meillä menee.......

No, sitä sanotaan, että vakka kantensa valitsee mutta pitäisi sitä kyllä vähän punnita mihin haksahtaa. En usko, että näin itsekästä miestä ja kloppitasolle jäänyttä kannattaa tukea ´´hengessä mukana olemisella´´!!! Varmasti näitä MINÄ-merkkejä on ollut runsaasti näkyvissä jo aikoinaan.

Naiset ne venyy kuin kuminauha pitääkseen vaikka millaisen ääliön miehenään kun eivät osaa arvostaa itseään. Pyysikö miehesi edes anteeksi pettämistään ja hoivailiko sua mitenkään tunneperäisesti? Arvaan EI!

Vierailija
25/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin helpostikkin kuvitella, miten ap vetää marttyyriroolin päälle, kun tulee riitaa pikkuasioistakin. Hänellähän on ässä hihassa, pettäminen. Sitkeä mies saa olla, jos kestää toistuvan muistuttamisen virheestä, joka piti olla jo annettu anteeksi ja käsitelty.

Voi kuvitella, että pettämisen jälkeen luottamus ei synny uudelleen kovin helposti. Luottamuksen rakentaminen on ennen kaikkea pettäjän vastuulla, ja se tarkoittaa, että hänen pitäisi panostaa voimakkaasti suhteeseen, tehdä luottamusta vahvistavia tekoja.

Ap:n miehen tekstiviestit eivät tällaisesta asenteesta kerro, ja ap on aivan aiheesta loukkaantunut. Taitaa olla syvällisen keskustelun paikka kun mies kotiutuu.

En tajua tätä av-mammojen kylmyyttä, en jaksa enää uskoa että kaikki täällä olisivat provojakaan.

Vierailija
26/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoihin ainakaan kaveriporukassa pettämisen jälkeen...

Meillä joutuu mies raasu kärsimään paljon pieneiimistäkin typeryyksistä =)

Vierailija
27/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustana on se, että mies petti mua, annoin anteeksi ja päätimme jatkaa yhdessä. Nyt mies on kavereitten kanssa lomalla viikon ja mä hoidan koko kotirumban, oman työni ja 3 lasta ihan yksin.

Olen koko viikon laittanut miehelle tekstareita joissa olen toivotellut hyvää yötä, hyvää säätä, mukavia hetkiä kavereiden kanssa ja niin edelleen. Hän ei ole kertaakaan soittanut tai kysynyt miten pärjään lasten kanssa tai muuten. Eilen laitoin sitten viestin, että väsyttää ja ahdistaa, mutta toivotin kuitenkin hauskaa päivää kavereiden kanssa.

Mitä sain vastaukseksi? Että mies huolehtii asioista sitten kun tulee takaisin ja että haluaisi nyt olla lomalla kaikesta paskasta eikä kuunnella rutinoita.

Itselle jäi vähän hölmö olo. Minua on petetty, mutta mies lomailee asian vuoksi ja mä hoidan kotona ipanat. Toivotin hyvää loppulomaa ja sanoin, että en ota yhteyttä enää loman aikana.

Vierailija
28/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihminen, kuten varmaan itsekin tunnistat, elät elämääsi nyt miehesi ehdoilla! Mietit jatkuvasti mitä hän tekee tai toimii ja luottamuksesta ei ole puhettakaan ja siitä on syyttäminen miestäsi! Sinun on nyt otettava vastuu omasta elämästäsi ja ala seistä omilla jaloillasi! Miehesi käyttäytyy todella tökerösti ja käyttää sinun epävarmuuttasi hyväkseen eli toisinsanoen ei kunnioita mielipiteitäsi tai tunteitasi! sen teon jälkeen minkä hän sinulle teki, hänellä ei todellakaan pitäisi olla enää vara viestittää sinulle tuohon sävyyn!!! (jos tuommoisen teon jälkeen edes voi enää anteeksi antaakaan?!?). Hyvä ihminen, VAADI MIEHELTÄSI KUNNIOITTAVAA KÄYTÖSTÄ SINUA KOHTAAN, kukaan muu sitä ei voi tehdä puolestasi!!!! Tsemppiä nainen, ole vahva!!!

Vierailija
29/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ansaitset parempaa!

Ei voi muuta sanoa! Huhhuh!

Taas yksi itsekäs narsistimies, jolla liian kiltti ja vähään tyytyvä vaimo. Eikä lapsetkaan tuollaisessa kuviossa kovin onnellisia voi olla. Epätasapainossa koko elämä.

Parempaa voisi sullekin löytyä, hyvä nainen!

Vierailija
30/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herää!

Vierailija
31/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te muut olette eri paikoissa miestenne kanssa, niin ettekö tekstaile ollenkaan? Kai sitä saa väsyneenä kerran viikossa sanoa että väsyttää ja vituttaa, ja oman aviomiehen ja lasten isän pitää se pystyä vastaanottamaan. Yhdestä viestistä ei kenenkään loma mene pilalle. Oikea vastaus olisi ollut että "kurja kuulla ja kiitos kumminkin että pääsin lomalle, sinun vuorosi tulee seuraavaksi".

Pettäminen ja tyly lomaviesteily kuitenkin nyt eri asioita, eli älä sotke pettämistä tähän olemalla turhan tyly kun palaa lomaltaan. Aiheesta voi kuitenkin sanoa että olipas erikoinen viesti sulta.

Vierailija
32/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te muut olette eri paikoissa miestenne kanssa, niin ettekö tekstaile ollenkaan? Kai sitä saa väsyneenä kerran viikossa sanoa että väsyttää ja vituttaa, ja oman aviomiehen ja lasten isän pitää se pystyä vastaanottamaan. Yhdestä viestistä ei kenenkään loma mene pilalle. Oikea vastaus olisi ollut että "kurja kuulla ja kiitos kumminkin että pääsin lomalle, sinun vuorosi tulee seuraavaksi".

Pettäminen ja tyly lomaviesteily kuitenkin nyt eri asioita, eli älä sotke pettämistä tähän olemalla turhan tyly kun palaa lomaltaan. Aiheesta voi kuitenkin sanoa että olipas erikoinen viesti sulta.

Vierailija
33/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te muut olette eri paikoissa miestenne kanssa, niin ettekö tekstaile ollenkaan? Kai sitä saa väsyneenä kerran viikossa sanoa että väsyttää ja vituttaa, ja oman aviomiehen ja lasten isän pitää se pystyä vastaanottamaan. Yhdestä viestistä ei kenenkään loma mene pilalle. Oikea vastaus olisi ollut että "kurja kuulla ja kiitos kumminkin että pääsin lomalle, sinun vuorosi tulee seuraavaksi". Pettäminen ja tyly lomaviesteily kuitenkin nyt eri asioita, eli älä sotke pettämistä tähän olemalla turhan tyly kun palaa lomaltaan. Aiheesta voi kuitenkin sanoa että olipas erikoinen viesti sulta.

Juuri näin.

n40

Vierailija
34/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa. Tosi törkeä.

Vierailija
35/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on käsitelty eikä sitä vedetä enää riitoihin mukaan, joten sori sille joka sai kiksinsä tästä mahdollisuudesta. Ja vaikka mies petti, tästä lomasta en sitä usko. Ehkä sitten taas täällä kotipuolessa, mutta nyt on sellaisessa seurassa että homma ei ihan hirveän helposti onnistu, joten minkäänlaisesta kontrollistakaan ei ole kyse.

Olen tällä hetkellä tosi väsynyt erinäisistä syistä johtuen ja vähän ahdistunutkin. Jos itse olisin pettänyt, jaksaisin kyllä ottaa miehen ahdistuksen vastaan yhdessä, kohtuullisen miedossa tekstiviestissä, vaikka sitten kuinka olisin lomalla. Siksi miehen vastaus tuntui epäreilulta.

Vierailija
36/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on käsitelty eikä sitä vedetä enää riitoihin mukaan, joten sori sille joka sai kiksinsä tästä mahdollisuudesta. Ja vaikka mies petti, tästä lomasta en sitä usko. Ehkä sitten taas täällä kotipuolessa, mutta nyt on sellaisessa seurassa että homma ei ihan hirveän helposti onnistu, joten minkäänlaisesta kontrollistakaan ei ole kyse. Olen tällä hetkellä tosi väsynyt erinäisistä syistä johtuen ja vähän ahdistunutkin. Jos itse olisin pettänyt, jaksaisin kyllä ottaa miehen ahdistuksen vastaan yhdessä, kohtuullisen miedossa tekstiviestissä, vaikka sitten kuinka olisin lomalla. Siksi miehen vastaus tuntui epäreilulta.

Ensin sanot että pettäminen on käsitelty jne. ja heti perään vedät sen pettämisen juttuun mukaan. Selvästikään se ei nyt ole ihan käsitelty.

Vierailija
37/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on käsitelty mun ja miehen välillä, eli ollaan päätetty että sitä ei vedetä enää riitoihin mukaan eikä sitä vatvota enää. Mun päässä ja muistoissa se kulkee vielä vaikka kuinka kauan, en edes usko että se koskaan häviää. Ajatuksiaan kun ei voi kontrolloida, tekojaan voi.

Sori.

Vierailija
38/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa mies sellaselle et tekee mitä tykkää mut ap ei pääse irti velvollisuuksista. Eikös ap olekkin niin et jos sinä lähdet matkalle saat ottaa lapset mukaan?

Vierailija
39/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitelty, niin minusta sen mainitseminen koko tässä ketjussa ei ole tarpeellista. Se on käsitelty ja unohdettu, niin ei se liity mitenkään itse asiaan. Kuitenkin ap mainitsi sen heti ensimmäisessä viestissä, niin se antaa kuvan, että ap ei kenties ole ihan sinut sen asian kanssa. Siksi moni ehkä ajatteli, että se vielä kaivelee.

Vierailija
40/56 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on käsitelty mun ja miehen välillä, eli ollaan päätetty että sitä ei vedetä enää riitoihin mukaan eikä sitä vatvota enää. Mun päässä ja muistoissa se kulkee vielä vaikka kuinka kauan, en edes usko että se koskaan häviää. Ajatuksiaan kun ei voi kontrolloida, tekojaan voi. Sori.

Mitä "turha yrittää"? Miksi sä luulet että ihmiset sais jotain kiksejä tästä kommentoimisesta?

Enhän mä millään pahalla sitä sanonut, et mun mielestä et vaikuta siltä että pettäminen on kunnolla käsitelty.