Onko tää Reino Nordin joku tangoprinssi?
Kommentit (650)
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 13:49"]
Reino pistäytyi eilen kahvilla luonani. Hänellä oli asiaa kirkolle, ja kysyi tarvitsenko jotain kaupasta. Sanoin hänelle, että koirani tarvitsee matokuurin. Reino lupasi käydä apteekissa. Niin kävikin, että puolentoista tunnin kuluttua Reino koputti oveeni ja toi lupaamansa lääkkeen.
Reino muuten vei kahvikuppinsa tiskipöydälle ja kehui leipomaani pullaa. Oikein miellyttävä ja hauskannäköinen nuorimies!
[/quote]
Taidat olla vähän iäkkäämpi mamma, kun yli 6-kymppinen mies on sinulle nuori :) Pitäisikö muuten järjestää kansalaiskeräys, että saadaan miehen purukalusto kuntoon? Reinolla taitaa olla enää pari hammasta jäljellä ja nekin ovat ihan mustuneet. Vino nenä ja luiska otsa nyrkkeilyuran jäljiltä ei ehkä niin häiritse, mutta hampaiden puuttuminen on arkinen käytännön ongelma.
[/quote]
Pieni rosoisuus vain komistaa miestä! Kukkakaalikorvat ja aukot hammasrivissä tekevät Reinosta todella persoonallisen näköisen. Hänessä on sellaista dekadenttia charmia.
[/quote]
Juuri sen takia Allu Tuppurainenkin on ollut Reinon yhteydessä, jotta Reino voisi tarvittaessa tuurata häntä. Tuuraaminen on Reinolla verissä. Joskus se mennä kyllä turaamisen puolelle.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 16:31"]
Mulla on tänään treffit Reino Nordinin kanssa!!! Olen ihan täpinöissäni. Tämän ketjun luettuani vain tuntuu, että elämänkokemuksemme eivät välttämättä kohtaa enkä ole välttämättä tarpeeksi monipuolinen Reinolle. Yritin lukea nopeasti pari Wikipedia-artikkelia, että osaisin puhua edes jostain. Voitteko antaa mitään vinkkejä illan varalle? Tapaamme siis kello 20.30 ABC:n parkkipaikalla, josta Reino hakee mut Nissanillaan.
[/quote]
Olen käynyt Reijon kämpillä eikä siellä ollut muuta luettavaa kuin Bilteman kuvasto vuodelta 2009 sekä pino ulosottomieheltä tulleita kirjeitä. Turhaan siis jännität. Ja ne jutut siitä, että Reijo tapaisi lapsiaan joka toinen viikonloppu ovat vahvasti liioiteltuja. Joka toinen vuosi on lähempänä totuutta. Mutta se on myönnettävä, että hänen psoriasiksensa ei ole niin paha kuin puhutaan.
Siis onko tää ketju jonkun mielestä hauska. Luin 3 ekaa sivua eikä naurattanut kertaakaan. Oonko mä jotenkin huumorintajuton?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:34"]
Siis onko tää ketju jonkun mielestä hauska. Luin 3 ekaa sivua eikä naurattanut kertaakaan. Oonko mä jotenkin huumorintajuton?
[/quote]
Voit olla. Mutta kyllä tämä on ihan asiaketju. Ainakaan minä en ole huomannut, että tässä yritettäisiin pelleillä vakavalla aiheella.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:34"]
[/quote]
Voit olla. Mutta kyllä tämä on ihan asiaketju. Ainakaan minä en ole huomannut, että tässä yritettäisiin pelleillä vakavalla aiheella.
[/quote]
Niin mua ärsyttää eniten tollanen huumori, jota itsekin viljelet. Muka hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:35"]
[/quote]
[/quote]
Minusta olisi todella väärin jos Reinolle naurettaisiin. Hän on ihan varmasti yrittänyt aina ihan parhaansa. Ehdotankin että käynnistäisimme kampanjan jolla kerättäisiin vähän joulurahaa Reinolle. Saisi uudet karvanopat Nissaniin ja penkille taljan.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:34"] Siis onko tää ketju jonkun mielestä hauska. Luin 3 ekaa sivua eikä naurattanut kertaakaan. Oonko mä jotenkin huumorintajuton? [/quote] Voit olla. Mutta kyllä tämä on ihan asiaketju. Ainakaan minä en ole huomannut, että tässä yritettäisiin pelleillä vakavalla aiheella. [/quote] Niin mua ärsyttää eniten tollanen huumori, jota itsekin viljelet. Muka hauskaa.
[/quote]
Elämä on lyhyt ja internet laaja. Kannattaa ehkä käyttää aikansa siten, ettei ärsyynny. Tuskin tätä ketjua on perustettu sinun kiusaksesi :)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:35"]
[/quote]
[/quote]
Minusta olisi todella väärin jos Reinolle naurettaisiin. Hän on ihan varmasti yrittänyt aina ihan parhaansa. Ehdotankin että käynnistäisimme kampanjan jolla kerättäisiin vähän joulurahaa Reinolle. Saisi uudet karvanopat Nissaniin ja penkille taljan.
[/quote]
Valtakunnallinen keräys! Olen mukana! Jos rahaa jää yli, niin jouluun sopisi myös sellainen tyylikäs Wunderbaum-himmeli.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:34"] Siis onko tää ketju jonkun mielestä hauska. Luin 3 ekaa sivua eikä naurattanut kertaakaan. Oonko mä jotenkin huumorintajuton? [/quote] Voit olla. Mutta kyllä tämä on ihan asiaketju. Ainakaan minä en ole huomannut, että tässä yritettäisiin pelleillä vakavalla aiheella. [/quote] Niin mua ärsyttää eniten tollanen huumori, jota itsekin viljelet. Muka hauskaa.
[/quote]
Elämä on lyhyt ja internet laaja. Kannattaa ehkä käyttää aikansa siten, ettei ärsyynny. Tuskin tätä ketjua on perustettu sinun kiusaksesi :)
[/quote]
Ei niin, vaan erään toisen kiusaksi. Taisit olla koulukiusaaja nuorempana. :)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:38"]
[/quote]
no mutta kerro sinä jotain hauskaa! Reinokin kaipaisi vähän piristystä, niin välitän vitsisi hänellekin. Odotan innolla!
Reiska on Radio Suomipopin uusi keulakuva. Kuva on liimattu siihen radiolähetinantennin päähän radioaseman katolle.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:38"] [quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:34"] Siis onko tää ketju jonkun mielestä hauska. Luin 3 ekaa sivua eikä naurattanut kertaakaan. Oonko mä jotenkin huumorintajuton? [/quote] Voit olla. Mutta kyllä tämä on ihan asiaketju. Ainakaan minä en ole huomannut, että tässä yritettäisiin pelleillä vakavalla aiheella. [/quote] Niin mua ärsyttää eniten tollanen huumori, jota itsekin viljelet. Muka hauskaa. [/quote] Elämä on lyhyt ja internet laaja. Kannattaa ehkä käyttää aikansa siten, ettei ärsyynny. Tuskin tätä ketjua on perustettu sinun kiusaksesi :) [/quote] Ei niin, vaan erään toisen kiusaksi. Taisit olla koulukiusaaja nuorempana. :)
[/quote]
En ole ap, mutta mielestäni kukaan ei ole kiusannut ketään tässä ketjussa. Mutta palatkaamme päätähteen eli Reino Nordiniin. Miten voi mies näyttää niin komealta? Näittekö, kuinka hän steppasi smokissa ja lauloi duon Armi Aavikon kanssa? Iiiiihana <3
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 20:33"]
Ei helkutarallaa! Katon tota Suomen kauneinta kotia niin enkös nähnyt Reino Nordinin vilahtavan taka-alalla punaisen maton kanssa. Mitä se duunaa? Onko matonasettelijana nykyään vai asuuko ottolapsena tuossa perheessä?
[/quote]
Mä olen kuullut, että Reino näyttelee sitä Suomen kauneimman kodin punaista pyöreää pikkumattoa. Sitä jonka ne omistajat laittaa lempipaikkaansa. Huhu voi hyvinkin pitää paikkansa, Reino on niin taitava, ei hänelle mattona esiintyminen tuota mitään vaikeuksia.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 20:33"]
Ei helkutarallaa! Katon tota Suomen kauneinta kotia niin enkös nähnyt Reino Nordinin vilahtavan taka-alalla punaisen maton kanssa. Mitä se duunaa? Onko matonasettelijana nykyään vai asuuko ottolapsena tuossa perheessä?
[/quote]
Mä olen kuullut, että Reino näyttelee sitä Suomen kauneimman kodin punaista pyöreää pikkumattoa. Sitä jonka ne omistajat laittaa lempipaikkaansa. Huhu voi hyvinkin pitää paikkansa, Reino on niin taitava, ei hänelle mattona esiintyminen tuota mitään vaikeuksia.
[/quote]
Reino on hyvin perehtynyt maton ominaiseen käyttäytymiseen ollessaan vuosikausia Pakistanissa mattokutomossa loimilangan virittäjänä. Eli varmasti hän hyvin hallitsee maton roolin. Vahingossa Reino siellä tuli heitelleeksi niin paljon lentäviä lauseita loimilankoja pidellessään, ja eivätkö ne matot sen piirteen omaksuneet ja alkaneet lentää siellä vaikka ihminen istui päällä.
Suomessa on väestöliiton tilaston mukaan kaksi Reino Nordinia. He ovat syntyneet samana vuonna, mutta heillä on ainakin eri äidit. Isästä ei ole varmuutta.
Itselleni kävi niin, että olin sopinut Reino Nordinin kanssa tapaamisen lokakuun alussa erääseen kittiläläiseen kahvilaan, jossa pari tuntia odoteltuani päätin soittaa hänelle. Kysyin numerotiedustelusta hänen numeronsa, johon sitten soitinkin. Reino Nordin väitti, ettei muistanut sopineensa kanssani mitään tapaamista. Hän tuli kuitenkin paikalle vajaan tunnin kuluttua. Ihastuminen oli ilmeisen molemminpuolista ja vakuutan, että olisin ihastunut yhtä syvästi, vaikka Reinolla ei olisi ollut omaa helikopteria ja henkivartijaa, jotka Reino oli jättänyt jonnekin kirkon taakse. Valitettavasti Reinon piti kuitenkin lähteä melko pian, sillä hänellä oli jokin puolustusvoimien kanssa sovittu keikka Murmanskin satamassa. Hän lupasi kuitenkin ottaa yhteyttä heti palattuaan.
Toinen Reino Nordin lähetti nyt alkuviikosta, jossa hän kertoi olleensa auto-onnettomuudessa matkalla Kittilään ja maanneensa koomassa useita viikkoja. Hän oli pahoillaan ja kysyi, voisimmeko tavata joskus myöhemmin. Kiitin soitosta mahdollisimman kolealla äänellä ja ilmoitin, että vauvapalstalla oli päätetty, että hän on valehtelija ja että hänen ei kannattaisi enää jatkaa typerien juttujen keksimistä.
Kerron tästä vain siksi, että osaisitte olla varuillanne!!!
536 korjaa: toinen Reino siis soitti tällä viikolla!
Terve vaan kaikki! Ajattelin nyt jakaa oman muistoni Reino Nordinista, kun sain linkin tähän keskusteluun.
Nuorena kun olin kummitätini luona kesät ja hän lähetti minut aina Kuopion kauppahalliin ostoksille, niin hän aina sanoi, että osta niitä Nordinin Reinon talkkunoita, koska ne ovat parhaita. Ne olivat kuulemma Nordinien aitassa jollain erityisellä tavalla kuivatettuja ja niissä olikin sellainen erikoinen kardemummainen tuoksu, joka korostui piimän kanssa nautittaessa. Saakohan niitä enää mistään?
Kummitätini nimi oli Anna-Liisa. Terveisiä vaan kaikille, jotka tunnistavat!
Lähetin fanikirjeen Reinolle ja kysyin, kumpi on oikein "Diggaan häntä" vai "Diggaan hänestä". No ei ole tullut mitään vastausta suuntaan eikä toiseen. Kuinkakohan kauan kannattaa vielä odottaa? Saatteko yleensä nopeasti vastauksen fanikirjeisiin?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 21:25"]
Lähetin fanikirjeen Reinolle ja kysyin, kumpi on oikein "Diggaan häntä" vai "Diggaan hänestä". No ei ole tullut mitään vastausta suuntaan eikä toiseen. Kuinkakohan kauan kannattaa vielä odottaa? Saatteko yleensä nopeasti vastauksen fanikirjeisiin?
[/quote]
Reino on vanhan liiton mies, tuskin hän ymmärtää kirjeestäsi hölkäsen pöläystä. Pelkää varmaan että joku luulee homoksi. Turha sitä vastausta on odottaa. Lähetä sen sijaan kaunis joulukortti, poroilla ja pukeilla. Semmoisesta kotoisasta tunnelmasta Reino pitää ja tuohan se muistojakin. Pertin kanssa tekivät keskimäärin kaksisataa pukkikeikkaa aattoiltaisin niin 1960, 1970 kuin 1980 luvulla. Ajoivat loppuun pari Saabia ja yhden poron.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 13:49"]
Reino pistäytyi eilen kahvilla luonani. Hänellä oli asiaa kirkolle, ja kysyi tarvitsenko jotain kaupasta. Sanoin hänelle, että koirani tarvitsee matokuurin. Reino lupasi käydä apteekissa. Niin kävikin, että puolentoista tunnin kuluttua Reino koputti oveeni ja toi lupaamansa lääkkeen.
Reino muuten vei kahvikuppinsa tiskipöydälle ja kehui leipomaani pullaa. Oikein miellyttävä ja hauskannäköinen nuorimies!
[/quote]
Taidat olla vähän iäkkäämpi mamma, kun yli 6-kymppinen mies on sinulle nuori :) Pitäisikö muuten järjestää kansalaiskeräys, että saadaan miehen purukalusto kuntoon? Reinolla taitaa olla enää pari hammasta jäljellä ja nekin ovat ihan mustuneet. Vino nenä ja luiska otsa nyrkkeilyuran jäljiltä ei ehkä niin häiritse, mutta hampaiden puuttuminen on arkinen käytännön ongelma.
[/quote]
Pieni rosoisuus vain komistaa miestä! Kukkakaalikorvat ja aukot hammasrivissä tekevät Reinosta todella persoonallisen näköisen. Hänessä on sellaista dekadenttia charmia.