Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tänne jää koukkuun vaikka
21.03.2012 |
pitäisi siivota. Auttakaa patalaiskaa ryhdistäytymään. Mistä aloitan? Pah.
Kommentit (6)
Mun pitäis kirjottaa gradua, mutta täällä roikun. Miksi? En todellakaan tiedä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ryhdistäydytäänkö kaikki laiskat yhdessä? Vai....
jaksaako sitä...?
Ryhdistäydytään! Minunkin pitäisi lopputyötä tehdä.
Hep! Nyt kaikki pois koneelta! Tai av:lta, jos konetta muuten tarvii!
Alue: Aihe vapaa
Ensin työ, sitten vasta huvi.