Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain juuri tietää (työyhteisöasiaa)

Vierailija
13.03.2012 |

että mun uusin esimies (palveluala) ei puhu mitään asioita suoraan. Mun työkaveri sai tietää saavansa potkut toiselta työntekijältä, joka on meidän esimiehen tyttären poikaystävä. Tämä työntekijä on vasta aloittanut ja ei vielä osaa hommia ja miinuksena oli sekoillut työvuorojen kanssa ja myöhästellytkin pari kertaa. Kuitenkin ihmettelen, miksi tuollaisia asioita ei ole hänen kanssaan selvitetty suoraan. On myös ihan mahdollista, että hän ei ole meille sopiva henkilö mutta tyrmistyttää, että hänen kanssaan ei ole asioita selvitetty suoraan.

Mun edellinen pomo oli suorapuheinen olennaisissa asioissa ja oikeasti jaksoin silloin tosi hyvin, koska luotin mun edelliseen esimieheen. Seläntakana puhuminen on normaalia tiettyyn pisteeseen asti. Nyt vaan tuli sellainen olo, että mitään asioita ei koskaan tulla puhumaan tai selvittämään suoraan tuolla. Hurjaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrot tuon ja myös sen että edellisen kanssa oli niin helppoa ko hän oli avoin ja suorapuheinen.

Vierailija
2/2 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielähän ei mitään ole kohdistunut minuun. Voi olla, että voin tuolla jatkaakin, jään nyt seurailemaan, kuinka tilanne kehittyy.

Minulla siis pitäisi olla hyvä syy vaihtaa paikkaa, jos menisin puhumaan sille esimiehen esimiehelle. Silloin pitäisi jo olla huonot välit tms. Pelkkä juttelu olisi turhaa, koska eihän tuo esimieheni tule tuosta muuttumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla