1. luokkalainen nuokkarin discoon?
Meidän poikaa oli luokkakaveri kysynyt discoon.
Käyvät iltapäiväkerhoa nuokkarin tiloissa, siitä kai hoksanneet että sellainen olis.
Mä olen itse käynyt jo ekalla ala-asteen discoissa, eikä mulla siitä mitään traumoja ole :)
Mutta millaista se meno nykyään on?
Kommentit (6)
Meet vaikka ekalla kerralla mukaan vähäksi aikaa jos arveluttaa.
Meidän muksut on olleen diskossa tokalta lähtien aina sillointällöin. Ne on aina olleet esim. 1-3 luokkalaisille tai 4-6 kuudesluokkalaisille. Ikäryhmien mukaan siis.
Ovat olleen kouluntiloissa ja siellä on aina ollut vanhempia vahtimassa ja jotain pikkupurtavaakin tai juomista on voinut halutessa ostaa.
Mun 10-vuotias ei tykännyt olla discossa juurikin sen takia, muuten oli ollut kivaa.
on paljon leikkejä joihin kaikki osallistuvat, sitten tietty se buffet vetää kaikkia. Sellaista sallittua riehumista jonne saavat vanhemmat toki tulla paikalle myös.
Kun "disko" on tarkoitettu tuonikäisille, heidän tarpeensa ovat otettu huomioon. Kaikki tuollainen on ennaltaehkäisevää toimintaa. Lapsille opetetaan, että nuokkari on paikka, jonne voi tulla viihtymään, ettei tarvitse kaduilla luuhata.
Alakoululaisille on tosiaan tarkoitettu, ja tutut aikuiset siellä on, samat ku iltapäiväkerhossa.
Poika siis saa mennä discoon jos vaan vielä haluaa.. :)
ap
Karkinosto ja -syönti tais olla hauskinta.
Täällä nuokkarin discot on vähän vanhemmille (n. 10-v.->).