Liian valmis elämä?
Onko muillakin vähän sellainen tylsä fiilis, että elämä on valmis, kun olette saaneet kaiken mitä olette halunneet? Toki aina voi olla paremmassa kunnossa jne. mutta kaikki isot jutut ovat takana eikä mistään tarvitse päivittäisessä elämässä huolehtia.
Kommentit (6)
En ole saanut elämässä juuri mitään, vaikka olen jo keski-ikäinen. Elämä ei kohdallani ole kunnolla vielä edes alkanutkaan, jos sitä sillä mittarilla mitataan, mitä on saanut tai saavuttanut. Taitaa elämä jäädä varsin keskinkertaiseksi, jos ei ala saada lisää. 😅
Pointti on just se että se ei oo koskaan valmis. Ainakin mä tylsistyn nopeesti sen jälkeen ku oon saavuttanut mun tavoitteen. Muista ettei aina tarvi mennä ylöspäin, myös sivusuunnassa voi liikkua
Itse en ole saavuttanut mitään ja suuria vaikeuksia ollut. Mutta minullakin tarkoitus ryhtyä auttamaan muita saman kokeneita kun olen tarpeeksi noussut.
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut elämässä juuri mitään, vaikka olen jo keski-ikäinen. Elämä ei kohdallani ole kunnolla vielä edes alkanutkaan, jos sitä sillä mittarilla mitataan, mitä on saanut tai saavuttanut. Taitaa elämä jäädä varsin keskinkertaiseksi, jos ei ala saada lisää. 😅
Sama täällä. Elämä ei tunnu vielä edes alkaneen näin keski-iän kolkutellessa. Muut ovat työurissa ja parisuhteissa jo toisilla ja kolmansilla kierroksilla ja perustavat uusperheitä, kun itse alan totutella ajatukseen että oma perhe jää tässä elämässä kokonaan saamatta. Sama juttu työuran kanssa ja kaiken muunkin. Katselen joskus ilmoituksia maalaistaloista ja mietin että olisipa rahaa. Vuokraluukussa asun koko elämäni. Eli en voi samaistua kyllä yhtään ap:n ongelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Aina voi auttaa heikompiosaisia, jos tuntuu että itsellä on asiat liian hyvin.
Siitä voi saada elämäänsä jopa enemmän iloa ja merkitystä kuin siitä jos kaiken jo saaneena lähtee vielä keksimään uusia vielä hienompia tavoitteita.
Ei ole. Aina voi auttaa heikompiosaisia, jos tuntuu että itsellä on asiat liian hyvin.