Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasvaatko itsesi aina suihkun jälkeen? Mitä erilaisia

Vierailija
20.03.2012 |

rasvoja käytät?

Tuntuu aika operaatiolta joskus, kun voitelee kehon, pistää kasvoseerumit ja rasvat ja silmänympärystuotteet..hiustenhoitoaineista puhumattakaan =)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitäis, koska mulla on tosi kuiva iho. Vauvan saannin myötä ei energia riitä itsestään huolehtimiseen. Mä käytän kookosöljyä, en muuta.

Vierailija
2/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elimistöön imeytyy rasvojen ym. kautta ties miten paljon ja ties mitä moskaa ---> vältän ylimääräistä kuormitusta niin hyvin kun pystyn. Suosin mahdollisimman neutraaleja (ei tuoksuja) pesuaineita, apteekista yleensä ostan. Rasvana käytän kylmäpuristettuja öljyjä, esim. ihan oliiviöljyä, sitä samaa mitä ruuanlaitossakin käytetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muuten iho sinkoutuu irti. On niin kuiva, pakko aina naamanpesunkin jälkeen heti pistää rasvaa tai alkaa kiristää.

Käytän apteekin Aqualan L:ää koko kropalle. En jaksa sätätä minkään kasvovoiteiden kanssa erikseen, tuo voide kun käy kaikkialle ja on parhaaksi todettu. Kesäisin käytän yleensä Humektania, kun en kaipaa niin paksua rasvaa. Ja kalliiksikin se tulisi laittaa tyyriitä rasvoja kasvoille litrakaupalla...

Vierailija
4/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tuoksua ja näyttää hyvältä.

Naisen elimistöön imeytyy rasvojen ym. kautta ties miten paljon ja ties mitä moskaa ---> vältän ylimääräistä kuormitusta niin hyvin kun pystyn. Suosin mahdollisimman neutraaleja (ei tuoksuja) pesuaineita, apteekista yleensä ostan. Rasvana käytän kylmäpuristettuja öljyjä, esim. ihan oliiviöljyä, sitä samaa mitä ruuanlaitossakin käytetään.

Vierailija
5/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaöljyissä on HYI? Mien ne saavat naisen näyttämään ja tuoksumaan pahalta?

Vierailija
6/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans tuli mieleen semmonen tiukka pahan hajuinen täti jolla on flanellipaita. "Minä käytän vain hajusteettomia nestemäisiä pesuaineita" "päpä päpä" :D :D :D

Vierailija
7/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikki on Weledan selluliittiöljy, se tuoksuu niiiin hyvälle.

Vierailija
8/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet etten näytä hyvältä? Meikkaan kevyesti töihin ja juhliin vähän enemmän, laitan hiukset nätisti ja käyn säännöllisesti kampaajalla.

Ja en tuoksun myös hyvältä, käyn joka päivä suihkussa ja käytän myös hajuvettä melkein joka päivä :) Mutta EN haise millekään "trooppiselle suihkugeelille", en pyykinpesu- tai huuhteluaineelle enkä "melonintuoksuiselta" kosteusvoiteelta.

Vierailija
9/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvot, ehkä kerran viikossa sääret kun kuivuvat talvella ja kädet. Muualle ei tarvi vielä rasvauksia. Mulla on kyllä kasvorasvoista aikas arsenaali, kun mun kasvot hyväksyy rasvan vaan 2 viikkoa ja sit pitää vaihtaa kun ei enää tehoa.

Vierailija
10/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa vielä, eli minulla käytössä myös kylmäpuristettua kookosöljyä ja manteliöljyä, mainitsn oliiviöljyn koska sitä löytynee kaikkien kaapeista valmiina, kannattaa kokeilla, tekee ihon ihanan pehmeäksi :)

Vierailija
11/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen raskaana. Aina suihkun jälkeen ihan perusvoiteella. Jos en rasvaa, niin kohta kutittaa selästä ja jalasta ja pohkeesta..

Tän vauvamahan nyt rasvaan joka ilta. Raskausarpia en ole koskaan saanu ja en tiedä onko taika tässä rasvauksessa. No on tai ei, niin en uskalla olla rasvaamattakaan :)

Naamaankin vetelen ihan erisanin voidetta. En osta mitään kalliita voiteita, koska sen tiedän että niissä ei ole erona muu kuin hinta.

Vierailija
12/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista sellainen iso Essex plus rasva. Kasvoihin A-vitamiinivoidetta.

Vierailija
13/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aqualan L sääriin ja käsivarsiin. Kasvoille Avenea tai jotain muuta tuoksutonta. Mielelläni käyttäisin jotain miedon tuoksuista rasvaa, mutta silloin kutian enemmän kuin kokonaan ilman rasvaa.

Vierailija
14/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka suihkun jälkeen Decubalin perinteistä rasvaa. Sääret ja käsivarret kuivuvat.

Vierailija
15/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kroppaan käytössä joku Lumenen koivuntuoksuinen voide ja naamaan jotain perusniveaa. Lisäksi käytän intiimialueille RFSU:n intiimivoidetta mikä estää sisäänkasvaneiden karvojen syntymistä. Tää tuote oli oikeesti löytö...eipä tarvii enää punasista näpyistä kärsiä. :)

Vierailija
16/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho pysyy ihanan pehmeänä ja kimmoisana. Vartaloon Aqualan L tai Body shopin hamppuvoidetta, jalkapohjiin Body shopin jalkavoidetta, käsiin Body shopin hamppukäsivoidetta ja kasvoihin niin ikään hamppuvoidetta.

Vierailija
17/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naaman rasvaan aina, kropppaa silloin kun on kuivia kohtia, ja rasvaan vain ne.

Käytän milloin mitäkin rasvoja, kropan rasvaukseen etenkin vaikka naamarasvan joka ei toiminut tms.

Vierailija
18/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuu asiaa. Iho on ihmisen suurin elin ja sen läpi imeytyvät kemikaalit menevät suoraan verenkiertoon.

Vierailija
19/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaan kuitenkin joskus, saattaa mennä viikkoja ilman. Kun rasvaan, käytän Bodyshopin tuotteita tai kookosöljyä (luomu ja kylmäpuristettu). Joskus myös kylmäpuristettua oliiviöljyä.

Huolehdin sisäisestä rasvauksesta, eli en koskaan ikuna syö margariinia vaan voita ja kylmäpuristettuja öljyjä, avokadoa, pähkinöitä, kalaöljyä jne. Ei ole iho-ongelmia.

Vierailija
20/31 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta