Ei vois vähempää kiinnostaa raskaus- ja vauvajutut.
Ne ajat on takana päin. Kärsikää te unettomista öistä, vaippavuorista, rattaiden työntämisestä loskan keskellä, jatkuvasti pieneksi jäävien vaatteiden uusimisesta, lastenvahtien etsimisestä, ikuisesta siivoamisesta ja ruoan laitosta, uhmakausista yms. yms. yms.
Olen VAPAA, VAPAA, VAPAA!!! :D
Kommentit (9)
...Mä halusin olla
vapaa ja yksin
mut joku sarvipäinen
lisäs siihen -äinen
Musta tuli
vapaa ja yksinäinen
laulaa Chisukin
mutta et näytä kovin kauas päässeeltä, kun vauvapalstalla edelleen viihdyt.
aiheeseen, onneksi itse osaan olla suhtautumatta tähän vaiheeseen noin negatiivisesti.
Ja yksinäinen en ole ollenkaan. Perhe on, mutta vauvat on kasvaneet isoiksi. ;)
ap
alatko mun kirjekaveriks? voisin kertoa sulle toisenlaisesta pikkulapsiperheen elämästä, meillä ei ole yhtä synkkää kuin sinulla oli.
Mun lapset on jo isoja, vanhin muutti syksyllä omilleen. Silti mulla ei ole mikään tunne että vapaa vapaa vapaa. Tuleeko sellaista tunnetta koskaan jos äidiksi on joskus tullut?
Toki ymmärrän että vaipanvaihdot sun muut ei innosta. Ei muakaan kiinnosta niin paljon että itse siihen vielä ryhtyisin. Silti on kiva ja vähän haikeaakin välillä katsella pikkulapsiperheiden arkea. Joskus mä ajattelen että voikun noi nyt osais nauttia, lapset kasvaa niin nopeesti isoksi että ei huomaakaan. Niin ja vauvat on ihania aina :)
Äiti sinä ikuisesti olet ja sinuun kuuluu voida turvata aina. Nih.
mutten silti ymmärrä mistä ap on vapaa? Ei ainakaan äitiydestä, vaikka pikkulapsiaika olisikin ohi.
mutta et näytä kovin kauas päässeeltä, kun vauvapalstalla edelleen viihdyt.