40v ja naama tirisee rasvaa. Mitä vielä voin kokeilla?
Tuntuu, ettei mikään auta. Kosmetologilla ravannut ja kaikki mahdolliset kokeillut, muttei mikään auta.
Nuorempana ollut todella kaunis, kuulas, ohut, KUIVA iho. Elämäntavat ihan terveelliset. Ei hormonaalista ehkäisyä. Takana 3 raskautta, viimeisimmästä synnytyksestä 6 vuotta. Pituus-paino normaali.
Onko joku vastaavassa tilanteessa ollut löytänyt apua jostakin?
Kommentit (9)
kun olen käyttänyt säännöllisesti ja jatkuvasti Elivo kirkas iho -kapseleita (saa apteekista). Mulla on ollut akneen taipuvainen iho ja näpyt ovat vähentyneet todella paljon. Muutenkin iho on muuttunut kauniimmaksi. Mutta kapseleita ei passaa lopettaa, sillä silloin iho palaa kohta ennalleen. Kokeile, sopisivatko sinulle.
kun olen käyttänyt säännöllisesti ja jatkuvasti Elivo kirkas iho -kapseleita (saa apteekista). Mulla on ollut akneen taipuvainen iho ja näpyt ovat vähentyneet todella paljon. Muutenkin iho on muuttunut kauniimmaksi. Mutta kapseleita ei passaa lopettaa, sillä silloin iho palaa kohta ennalleen. Kokeile, sopisivatko sinulle.
Paista kananmunat siinä, jos kerran niin paljon tirisee...
La Roche-Posayn Effaclar K -voidetta. Kannattaa ainakin kokeilla.
niin etteivät talirauhaset ala riehumaan... Suuntaa antaa se, että nuorena sinulla oli kuiva iho. Kuiva se on varmaankin edelleen, mutta yrittää epätoivoisesti kosteuttaa sisältäpäin.
Oletko kokeillut seerumeita? Tai siis niitä ohuenohuita (ja kalliita) geelimäisiä voiteita? Itse laitan aina ensin kerroksen seerumia (minulla Olay), annan imeytyä, sitten ohuelti rasvaa. Aamulla lisäksi päälle tulee meikkivoide, kiiltelemään taipuvainen naamani pysyy hyvänä koko päivän.
Ap, kosteuta kunnolla ja koko ajan. Kuorintakin auttaa että saat sen kuolleen pintakerroksen pois, kuorinnan jälkeen oikein kunnolla kosteutusta.
Kosteutus ei muuten tarkoita pelkästään rasvaa (öljyä), vaan ainesosia, jotka estävät ihosolun kuivumisen.
Toivottavasti tästä on apua, edes hiukan. :)
pesen aamuin illoin, ip täytyy töissä puhdistaa kasvovedellä, tosi ärsyttävää.