oudointa mitä sinulta on seksin yhteydessä
pyydetty ja oletko suostunut?
Facesitting ja olen ;)
Kommentit (31)
myös niin päin, että mies on ollut naamani päällä ja minä olen ottanut häneltä suihin. Eipäs olla muuten pitkään aikaan tuota harrastettu, voisikin taas... :P Tuossa mies myös laukeaa yleensä kasvoilleni.
Muuta ei kai tule mieleen.
Niin että sä haistelet ja kattelet sen mustaa aukkoa..?
Kaikkiin olen suostunut:
istunut kasvoille
pissannut päälle
päälleni on pissattu
pimppaani on pissattu
olen juonut virtsaa (tämä ei ollut minun juttu)
olen nainut miestä dildolla ja sormilla
pyllyssäni on ollut banaani (ei baarissa mukana ollut :D)
olen nuollut pyllyreikää ja minua on nuoltu
olen pukenut ja meikannut miehen naiseksi
olen antanut ja saanut piiskaa
Terv. perustylsä perheenäiti, joka on kieltäytynyt kolmen kimpasta. Muuta ei nyt muistu mieleen.
halusi että nipistelen hänen nännejään samalla kuin naimme. Kyllä mä sen tein, mutta oli outoa.
Mä olen kanssa ollut tämän tyypin kanssa! Oliko sellainen ihan komea mallipoju? Tai siis oli ainakin 10 vuotta sitten :D
Onkos siinä jotain outoa? tuskin on yksi ja ainoa joka haluaa nipistelyä nänneistä..luulin että lähes kaikki miehet tykkää ja olen myös sitä hyodyntänyt.
halusi että nipistelen hänen nännejään samalla kuin naimme. Kyllä mä sen tein, mutta oli outoa.
Mä olen kanssa ollut tämän tyypin kanssa! Oliko sellainen ihan komea mallipoju? Tai siis oli ainakin 10 vuotta sitten :D
Onkos siinä jotain outoa? tuskin on yksi ja ainoa joka haluaa nipistelyä nänneistä..luulin että lähes kaikki miehet tykkää ja olen myös sitä hyodyntänyt.
luulit että lähes kaikki miehet tykkää nännien nipistelystä?!
Kaikkiin olen suostunut:
istunut kasvoille
pissannut päälle
päälleni on pissattu
pimppaani on pissattu
olen juonut virtsaa (tämä ei ollut minun juttu)
olen nainut miestä dildolla ja sormilla
pyllyssäni on ollut banaani (ei baarissa mukana ollut :D)
olen nuollut pyllyreikää ja minua on nuoltu
olen pukenut ja meikannut miehen naiseksi
olen antanut ja saanut piiskaaTerv. perustylsä perheenäiti, joka on kieltäytynyt kolmen kimpasta. Muuta ei nyt muistu mieleen.
ja kaiken näkösiä tyyppejä sitä maa päällään kantaakin!
puoliakaan tulle edes mieleenikään mitä sitä ihmiset keksiikään!! :O
luulis banaanin kanssa touhuaminen piikikästä,vai kuoritteko sen banaanin?? mut sittenhän se katkeis sisään..
Vaikka katkeasikin, niin varmaan ymmärrät, että tulisihan se ulos kuitenkin...
myös niin päin, että mies on ollut naamani päällä ja minä olen ottanut häneltä suihin. Eipäs olla muuten pitkään aikaan tuota harrastettu, voisikin taas... :P Tuossa mies myös laukeaa yleensä kasvoilleni.
Mies on myös nuollut pyllyreikääni. Olen myös pistänyt sormeni hänen pyllyynsä.
nuorena tuli suostuttua anaaliseksiin, mutta siitä en tykännyt.
roolileikkiä jossa minä olen hänen 12-vuotias pikkusiskonsa.
Jäi se kundi älä vastaa -osastolle.
Kundikaveri ois halunnut mut kanssaan ostoskeskuksen sovituskoppiin verhontaa ja siellä panot vilkkaimpaan kaupankäyntiaikaan, mut mä en suostunut. Sitte jonkinajan päästä erottiinkin.