Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV:n reippaasti ylipainoiset, mitä te olette tänään syöneet?

Vierailija
18.03.2012 |

Minä tähän mennessä



4 pussia Nutrilett-keittoja

2 annosta salaattia (rucola, friseesalaatti, tomaatti, sipuli, paprika, paistetut herkkusienet, kapris, muutama kuutio suolakurkkua. Tuoretta valkosipulia ja mustapippuria sekä omenaviinietikkaa mausteena)

3 hedelmäkarkkia

4 Xylitol-purkkaa



Kaloreita jotain 600, 1 pussi vielä syömättä



2,5l vettä

5dl Pepsi Maxia



BMI 36

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIENI! HAHAHAH

KOURALLINEN



HAHAHA

Vierailija
22/38 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet tässä ketjussa syö itse asiassa todella vähän!



Tossa hoikkisketjussa on paljon enemmän sapuskaa per päivä. Ei kaikilla mutta monella.



Joko toisen ketjun listat ovat tarkempia tai tämän ketjun vastaajat syövät LIIAN VÄHÄN. Jos syö vain pari ateriaa päivässä, se ei välttämättä ole ainakaan laihtumisen kannalta paras vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa että nää ylipäinoiset käyttää sanaa kourallinen aika usein. Ruuan määrän saa kuulostamaan pieneltä jos puhuu kourallisista. "Otin vain kourallisen suolapähkinöitä" :D Se kourallinen voi olla todellisuudessa kuitenkin vaikka 100 grammaa, eli aika paljon...

Huvittavaa :D

Jos ei tarkalleen tiedä grammoissa kuinka paljon jotakin syö. Saisi olla aikamoinen lapiokäsi, että kourallinen olisi sataa grammaa yhtikäs mitään.

Naura vain, mutta minua se auttaa hahmottamaan vähän paljonko syön. Ja käteni on siis keskiverto naisen käsi, sormet vain hieman lyhyen lännät.

Vierailija
24/38 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ OON SYÖNY TÄNÄÄN PIENEN MAKARONILAATIKON

KOURALLISEN SIPSEJÄ

KEVYEN SUKLAAPATUKAN

JNE

Vierailija
25/38 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet tässä ketjussa syö itse asiassa todella vähän!

Tossa hoikkisketjussa on paljon enemmän sapuskaa per päivä. Ei kaikilla mutta monella.

Joko toisen ketjun listat ovat tarkempia tai tämän ketjun vastaajat syövät LIIAN VÄHÄN. Jos syö vain pari ateriaa päivässä, se ei välttämättä ole ainakaan laihtumisen kannalta paras vaihtoehto.

Siitä syystä en varmaan laihdukaan, jo vuoden päivät olen pienellä syömisellä liikkunut 164 cm pituudella 85-90 kg:n väliä. Ruoka ei vain maistu, lääkärillä olen kyllä käynyt asian takia ja ravitsemusterapeuttia tarvitsen.

Vierailija
26/38 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla karkkia ja pepsi maxia ja makeeta..Karkki pois ja maxin tilalle vesi nii rupee paino tippuun..

Mun olis varmaan helpompi vierottautua heroiinista kuin makeasta. Ole onnellinen jos et tiedä tunnetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/38 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta laittanut kuin paljon kahvia ja yhden annoksen tummaa makaroonia ja jauhelihakastiketta.

Vierailija
28/38 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuroa aamulla

illallinen 5 kaalikäärylettä ja runsaasti valkosipuliperunoita ja salaattia valkosipulikastikkeella.



iltapalaksi jälkiuunileipää kaksi juustoa päällä.



Vettä parisen litraa.



En laihduta, tänään nyt oli vaan pienempi ruokaisempi päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/38 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla karkkia ja pepsi maxia ja makeeta..Karkki pois ja maxin tilalle vesi nii rupee paino tippuun..

Mä oon puolet elämästäni taistellut erilaisten syömishäiriöiden kanssa, tässä on menty vaikka mitä läpi anoreksiasta bulimiaan, BEDiin ja ortoreksiaan. Arvaa mikä on aina pysynyt mun mukana? No se helvetin Pepsi Max. En ole sillä koskaan lihonut enkä laihtunut. Oletko vittupää vai ainoastaan todella katkera esimerkiksi siitä, että omat kilosi eivät lähde tai puolisosi ei enää koe vetoa suhun?

Mistä sait, ääliö, päähäsi että tässä ketjussa on edes tarkoitus puhua laihduttamisyrityksistä?

Vierailija
30/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ruisleipää

kinderbueno, suffeli ja puolikas daim patukka

lihapullia ja perunamuusia + porkkanaraaste

yhden pitaleivän jossa jotain pakastekebabia ja salaattia

2 paahtoleipää.



Joo, tänään tuli mörssäiltyä:D BMI 33.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ruisleipää joissa kinkkua

pala savukalaa (ehkä n. 100g jämä jääkaapista)

1 pulla töissä kahvitauolla (kaveri tarjosi sunnuntain kunniaksi)

pari kourallista suolapähkinöitä

pieni siivu lapsilta jäänyttä pizzaa (n. 7cmx10cm)



Ja bmi on kai 32

Vierailija
32/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonnikalasalaatti



uuniperunoita, porkkanaa ja savulohta



rahkaa ja mustaviinimarjoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- iso kuppi kermakahvia, 3 juustovoileipää, 6 keksiä

- 2 jauhelihatortillaa, salaattia, light-cokista

- kourallinen hedelmäaakkosia

- 5 palaa suklaata



Liikuntaa ei yhtään.

En yritäkään laihduttaa, BMI 43

Vierailija
34/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalalla kaksi munaa, kaksi pekonisiivua, pari juustosiivua, iso keko paprikaa, tomaattia ja kurkkua.



Päivälliseksi 100 g pihvi maustevoilla ja uunijuureksia.



Iltapalaksi kreikkalaista jogurttia ja reilusti marjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounas:perunoita, possupataa, maissi-parsakaali-porkkana-seosta, jäävuorisalaatti-meloni-kurkku

Iltapäiväkahvi: kahvia ja suklaakakkua

Kotiintulo: muutama irtokarkki, ehkä 8kpl

Päivällinen:valmissalaattisekoistus(rucola yms) fetaa öljyssä, siemeniä, tomaattia, kurkkua

Iltapala:pari ruisleipä viipaletta, oivariinia ja tuota salaattisekoitusta päällä

Juonut olen light limpsaa litran ja vettä ainakin saman verran.



Jos kotona olisi ollut jotain muuta makeaa kuin nuo 8 irtokarkkia olisin syönyt.

Lisäksi oli tavallinen aamuvuoro töissä eli heräsin klo 5.15 ja limpsa oli jäänyt eilisiltä vierailta ja join sen koska ei ollut muuta makeeta kuin ne irtokarkit, taidan käydä ABC:llä hakemassa jotain makeeta kun nyt muistui mieleen että iltapäivällä teki mieli. Ei vaiskaan.

Vierailija
36/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala: 2 keitettyä munaa, lasi appelsiinimehua ja kuppi teetä

yksi kinder maxi patukka, pepsi maxia



lounas: tonnikalalasagnea pieni pala, kurkkua, vettä, 5 kinder maxi patukkaa. pepsi maxia



välipala:banaani, jugurtti 125g ja puolet lapsen samankokoisesta jugurtista, yksi leipä oivariinilla ja arkijuustolla. pepsi maxia, vettä, teetä. paussi vadelmavälipalapatukka.



päivällinen: yksi leipä oivariinilla, pepsi maxia, teetä, vettä, kurkkua



iltapala: pari palaa lapsen omenasta, pepsi maxia, 4 kinder maxia, 1/4 ainon lakristis jäätelöstä ja 1/4 ainon valkosuklaa jäätelöstä. Ehkä otan viel rivin maraboun minttusuklaasta.



bmi 33.



Vierailija
37/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Vierailija
38/38 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

ja eläisin suklaalla mielellään mut välil pakko syödä muutakin.

Suklaa on ilmeisesti aikamoista terveysruokaa, kun en ole koskaan sairaana! Viimeksi olen ollut sairaana vuonna 2000 keuhkokuumeessa.