AV:n reippaasti ylipainoiset, mitä te olette tänään syöneet?
Minä tähän mennessä
4 pussia Nutrilett-keittoja
2 annosta salaattia (rucola, friseesalaatti, tomaatti, sipuli, paprika, paistetut herkkusienet, kapris, muutama kuutio suolakurkkua. Tuoretta valkosipulia ja mustapippuria sekä omenaviinietikkaa mausteena)
3 hedelmäkarkkia
4 Xylitol-purkkaa
Kaloreita jotain 600, 1 pussi vielä syömättä
2,5l vettä
5dl Pepsi Maxia
BMI 36
Kommentit (38)
Aika monet tässä ketjussa syö itse asiassa todella vähän!
Tossa hoikkisketjussa on paljon enemmän sapuskaa per päivä. Ei kaikilla mutta monella.
Joko toisen ketjun listat ovat tarkempia tai tämän ketjun vastaajat syövät LIIAN VÄHÄN. Jos syö vain pari ateriaa päivässä, se ei välttämättä ole ainakaan laihtumisen kannalta paras vaihtoehto.
Mua huvittaa että nää ylipäinoiset käyttää sanaa kourallinen aika usein. Ruuan määrän saa kuulostamaan pieneltä jos puhuu kourallisista. "Otin vain kourallisen suolapähkinöitä" :D Se kourallinen voi olla todellisuudessa kuitenkin vaikka 100 grammaa, eli aika paljon...
Huvittavaa :D
Jos ei tarkalleen tiedä grammoissa kuinka paljon jotakin syö. Saisi olla aikamoinen lapiokäsi, että kourallinen olisi sataa grammaa yhtikäs mitään.
Naura vain, mutta minua se auttaa hahmottamaan vähän paljonko syön. Ja käteni on siis keskiverto naisen käsi, sormet vain hieman lyhyen lännät.
MÄ OON SYÖNY TÄNÄÄN PIENEN MAKARONILAATIKON
KOURALLISEN SIPSEJÄ
KEVYEN SUKLAAPATUKAN
JNE
Aika monet tässä ketjussa syö itse asiassa todella vähän!
Tossa hoikkisketjussa on paljon enemmän sapuskaa per päivä. Ei kaikilla mutta monella.
Joko toisen ketjun listat ovat tarkempia tai tämän ketjun vastaajat syövät LIIAN VÄHÄN. Jos syö vain pari ateriaa päivässä, se ei välttämättä ole ainakaan laihtumisen kannalta paras vaihtoehto.
Siitä syystä en varmaan laihdukaan, jo vuoden päivät olen pienellä syömisellä liikkunut 164 cm pituudella 85-90 kg:n väliä. Ruoka ei vain maistu, lääkärillä olen kyllä käynyt asian takia ja ravitsemusterapeuttia tarvitsen.
Kaikilla karkkia ja pepsi maxia ja makeeta..Karkki pois ja maxin tilalle vesi nii rupee paino tippuun..
Mun olis varmaan helpompi vierottautua heroiinista kuin makeasta. Ole onnellinen jos et tiedä tunnetta.
muuta laittanut kuin paljon kahvia ja yhden annoksen tummaa makaroonia ja jauhelihakastiketta.
puuroa aamulla
illallinen 5 kaalikäärylettä ja runsaasti valkosipuliperunoita ja salaattia valkosipulikastikkeella.
iltapalaksi jälkiuunileipää kaksi juustoa päällä.
Vettä parisen litraa.
En laihduta, tänään nyt oli vaan pienempi ruokaisempi päivä.
Kaikilla karkkia ja pepsi maxia ja makeeta..Karkki pois ja maxin tilalle vesi nii rupee paino tippuun..
Mä oon puolet elämästäni taistellut erilaisten syömishäiriöiden kanssa, tässä on menty vaikka mitä läpi anoreksiasta bulimiaan, BEDiin ja ortoreksiaan. Arvaa mikä on aina pysynyt mun mukana? No se helvetin Pepsi Max. En ole sillä koskaan lihonut enkä laihtunut. Oletko vittupää vai ainoastaan todella katkera esimerkiksi siitä, että omat kilosi eivät lähde tai puolisosi ei enää koe vetoa suhun?
Mistä sait, ääliö, päähäsi että tässä ketjussa on edes tarkoitus puhua laihduttamisyrityksistä?
2 ruisleipää
kinderbueno, suffeli ja puolikas daim patukka
lihapullia ja perunamuusia + porkkanaraaste
yhden pitaleivän jossa jotain pakastekebabia ja salaattia
2 paahtoleipää.
Joo, tänään tuli mörssäiltyä:D BMI 33.
4 ruisleipää joissa kinkkua
pala savukalaa (ehkä n. 100g jämä jääkaapista)
1 pulla töissä kahvitauolla (kaveri tarjosi sunnuntain kunniaksi)
pari kourallista suolapähkinöitä
pieni siivu lapsilta jäänyttä pizzaa (n. 7cmx10cm)
Ja bmi on kai 32
tonnikalasalaatti
uuniperunoita, porkkanaa ja savulohta
rahkaa ja mustaviinimarjoja
- iso kuppi kermakahvia, 3 juustovoileipää, 6 keksiä
- 2 jauhelihatortillaa, salaattia, light-cokista
- kourallinen hedelmäaakkosia
- 5 palaa suklaata
Liikuntaa ei yhtään.
En yritäkään laihduttaa, BMI 43
Aamupalalla kaksi munaa, kaksi pekonisiivua, pari juustosiivua, iso keko paprikaa, tomaattia ja kurkkua.
Päivälliseksi 100 g pihvi maustevoilla ja uunijuureksia.
Iltapalaksi kreikkalaista jogurttia ja reilusti marjoja.
Lounas:perunoita, possupataa, maissi-parsakaali-porkkana-seosta, jäävuorisalaatti-meloni-kurkku
Iltapäiväkahvi: kahvia ja suklaakakkua
Kotiintulo: muutama irtokarkki, ehkä 8kpl
Päivällinen:valmissalaattisekoistus(rucola yms) fetaa öljyssä, siemeniä, tomaattia, kurkkua
Iltapala:pari ruisleipä viipaletta, oivariinia ja tuota salaattisekoitusta päällä
Juonut olen light limpsaa litran ja vettä ainakin saman verran.
Jos kotona olisi ollut jotain muuta makeaa kuin nuo 8 irtokarkkia olisin syönyt.
Lisäksi oli tavallinen aamuvuoro töissä eli heräsin klo 5.15 ja limpsa oli jäänyt eilisiltä vierailta ja join sen koska ei ollut muuta makeeta kuin ne irtokarkit, taidan käydä ABC:llä hakemassa jotain makeeta kun nyt muistui mieleen että iltapäivällä teki mieli. Ei vaiskaan.
aamupala: 2 keitettyä munaa, lasi appelsiinimehua ja kuppi teetä
yksi kinder maxi patukka, pepsi maxia
lounas: tonnikalalasagnea pieni pala, kurkkua, vettä, 5 kinder maxi patukkaa. pepsi maxia
välipala:banaani, jugurtti 125g ja puolet lapsen samankokoisesta jugurtista, yksi leipä oivariinilla ja arkijuustolla. pepsi maxia, vettä, teetä. paussi vadelmavälipalapatukka.
päivällinen: yksi leipä oivariinilla, pepsi maxia, teetä, vettä, kurkkua
iltapala: pari palaa lapsen omenasta, pepsi maxia, 4 kinder maxia, 1/4 ainon lakristis jäätelöstä ja 1/4 ainon valkosuklaa jäätelöstä. Ehkä otan viel rivin maraboun minttusuklaasta.
bmi 33.
Yök.
ja eläisin suklaalla mielellään mut välil pakko syödä muutakin.
Suklaa on ilmeisesti aikamoista terveysruokaa, kun en ole koskaan sairaana! Viimeksi olen ollut sairaana vuonna 2000 keuhkokuumeessa.
PIENI! HAHAHAH
KOURALLINEN
HAHAHA