Jos en aio imettää lastani
lainkaan,mitens sitten kun lapsi syntyy,pitääkö antaa ne ensi tipat vai saako se sit jo heti pullomaitoo? Ja tutin?
Kommentit (60)
Ja koska sinä et tiedä minun syitäni siihen niin ole haukkumatta! En minä sentään mikään teini ole joka ei imetä jotta tissit ei nuupahtaisi. Tämä ratkaisu on nimen omaan vauvaani ajatellen tehty!!! -ap
ei hoitajat voi arvostella sinua vaikka et imettäisi.itse imetän (poika4kk)ja siinä on hyvät puolensa minusta se että aina valmis!mut jokainen ite päättää asiasta ja tärkeintähän on että lapsi saa läheisyyttä ja hellyyttä ja häntä rakastetaan:)
itse imetin lastani vasta seuraavana päivänä synnytyksestä(hätäsektio)
ensitipat kannattaa antaa jos vain voit.tutti on hyvä imemis haluun:)
toivotan oikein iloisia hetkiä pienen kanssa:)äläkä turhaan murehdi et mitä hoitajat tai muut ajattelee...
koska tahtoo vetää röökiä kaksi askia päivässä ;)
Vierailija:
Jos et, niin enpä keksi mitään muuta kuin: kasva aikuiseksi ja laita vauvasi tarpeet omien tarpeiden edelle edes muutamaksi kuukaudeksi.
Esim HIV-estää imettämisen, eikö silloin imettämisestä kieltäytyminen ole juuri lapsen etu?? Ei ole välttämättä tässä kyse siitä, mutta tilanne voi olla vastaava.
On olemassa lääkkeitäkin jotka estävät imetyksen. Mistä tiedät vaikka ap olisi joutumassa kemoterapiaan pian synnytyksen jälkeen. Häpeä.
eikä äidinmaidonkorvike ole huono vaihtoehto.minäkin imetän mut tiedän monta ihmistä jotka eivät ole imettäneet ja lapsista kasvaa normaaleja aikuisia:)
Hyvähän se on huudella kun ei tiedä mitään.ap
ja lapseni on erittäin kiltti,eläväinen,ja hyvin kasvava!
mutta sitähän AV:n supermammat ei käsitä missään tilanteessa!
Miten niin ap ei kestä kritiikkiä, ihmeen hyvin on mun mielestä ottanut vastaan teidän " mielipiteenne" joita itse pidätte totuutena...
joo ja parasta vauvalle on perhepeti,sylihoito,kestovaipat,ja kaikki mahollinen luomu!rasittavia nipottajia!eikö vauvanhoito pitäisi olla kivaa,helppoa?
En aio jokaiselle hoitajallekkaan puolustella ja kertoa syitä miksi en imetä enkä tee sitä täälläkään. Siinäpähän laitatte huonoksi äidiksi,itsekkääksi,tupakoitsijaksi miksi vaan jos se teidän oloa helpottaa. -ap
jokaisen henkilökohtainen asia!joillakin vain ei ole muuta elämässä kuin kytätä!
Joten ei uppoa, että vauvan parasta ajatellaan. Ap on vain itsekäs. Ja fyysinen ikä ei kerro mitään aikuisuuden asteesta. Jotkut ei vaan osaa ottaa toisen etua huomioon, ei vaikka kyse olisi omasta vastasyntyneestä vauvasta.
Harvoin näin teinimäisesti kiroilen mutta en voi muuta sanoa kun että voihan vittu mitä akkoja täällä pyörii!
Ap:n kysymykseen voi vastata ihan ilman, että tarvitsee syitä tietää! Hitto kun on taas kyylää porukkaa täällä :(
Vierailija:
Joten ei uppoa, että vauvan parasta ajatellaan. Ap on vain itsekäs. Ja fyysinen ikä ei kerro mitään aikuisuuden asteesta. Jotkut ei vaan osaa ottaa toisen etua huomioon, ei vaikka kyse olisi omasta vastasyntyneestä vauvasta.
sinähän se vasta tässä asiassa ASIANTUNTIJA olet! Hahaa!! Naurattaa niin että tipun tuolilta
olla imettämättä, silloin ei edes niitä ensimmäisiä tippoja vauvalle!!!
Jos et, niin enpä keksi mitään muuta kuin: kasva aikuiseksi ja laita vauvasi tarpeet omien tarpeiden edelle edes muutamaksi kuukaudeksi.