Miten teille selvisi miehen uskottomuus?
Uskottomien miesten selitys-ketjusta tuli mieleeni, että millä tavalla teille on selvinnyt että mies pettää? Oletteko edes koskaan saaneet vedenpitäviä todisteita, vai onko teille riittänyt eropäätökseen epäilyttävät tekstiviestit miehen kännykässä?
Mun mieheni kännykästä löytyi naiselle lähetetty viesti että "Ikävä sua", ja naiselta oli myös (toisessa yhteydessä) tullut miehelleni viesti että "en voi ollenkaan luottaa suhun". Mieheni mukaan kysessä on vain vanha ystävä. Mistä saisin varmuuden?
Kommentit (30)
kerran miehen koneen - vastasin siinä toisessakin ketjussa. No, privaattimeili auki ja sehän riitti. Lähetin sieltä omaan meiliini mehukkaimmat viestit (videoita, tapaamisehdotuksia jne) ja odotan nyt hetkeä jolloin vedän ukkoni munista hirteen
kai mies nyt heti näkee, että kyseiset viestit on forwardattu eteenpäin sinun meiliisi. Mitä odottamista tässä nyt enää on?
ja roskiksesta lähetetyt viestit! En kai mä niin tyhmä ole. Eli ei todellakaan näe mitään tapahtumia koneeltaan.
eikö melkein kaikissa sähköpostiohjelmissa viestin statusikoni muutu jos viestiä on manipuloitu, esim. luettu/lukematon, viestiin vastattu, viesti lähetetty eteenpäin? Ja sitten kun statusikonin päällä pitää hiirtä, näkyy esim. että "vastasit viestiin 20/03/2012", vaikka se vastausviesti olisikin poistettu? Sori jos tää menee hiustenhalkomiseksi.
mutta onneksi ei ole ihan viimeisimpiä viestejä. Toivottavasti ei huomaa ja jos huomaa niin so what keskustelun paikka kuitenkin edessä
toisen omaisuuteen kajoaminen on täysin ymmärrettävää kun toinen valehtelee patologisesti ja haluat todisteita. Muutoinhan roikut löysässä hirressä mahdollisesti vuosia. Toinen varastaa arvokasta elinaikaasi sillä ethän sinä ole suostunut tällaiseen parisuhteeseen, se perustuu valheelle ja kuka haluaa elää valhettä? Elämä menee hukkaan!
Vieläkin todisteita etsimässä
epäilen kovasti, sillä miehellä on salaperäisiä menoja ja puheluita. Ei kuitenkaan kysyttäessä myönnä mitään vaan sanoo että olen hänen elämänsä rakkaus eikä haluaisi pilata suhdettamme pettämisellä.
Epätietoisuus on raastavaa.
Sain klamydian ja itselläni ei ollut muita. Hän yritti kieltää ensin, mutta myönsi lopulta kun itkin vessassa kirvelyn määrää.
Avomies petti, kun olin 19v ja hän 26. Kodissamme tuoksui vieras parfyymi vessassa. Kun huomasin sen, hän tunnusti suhteen naiseen, josta oli aiemmin puhunut mielenkiintoisena työkaverina. Oli kertonut firman uudenvuodenjuhlistakin, joissa kuulemma vain oli ollut mukava keskustelua. He menivät sittemmin naimisiin ja saivat 2 tyttöä, että oli se oikea rakkaus sitten...
Suurin osa vain sulkee silmänsä selviltä merkeiltä, eikä halua huomata niitä. En usko, että mies pystyy esittämään aitoa kiinnostusta, välittämistä ja läheisyyttä, jos hänellä on samanaikaisesti toinen suhde.
Kissa nostetaan pöydälle ja keskustellaan. Järkevä ihminen huomaa merkit uskottomuudesta ilman, että urkkii toisen viestit.
Suhde oli jatkunut puolisen vuotta, ja suurin piirtein koko ajan mies oli käyttäytynyt hiukan oudosti. Sit kun meiltä loppui seksi, mä tajusin. Koska parisuhde perustuu vapaaehtoisuuteen, me erottiin.
Mä en ymmärrä enkä hyväksy puolison kännykän tai tietsikan ratsaamista.
ÖÖh, miten huomaa?? Mun exä ei käyttäytyny mitenkään oudosti, ei viestitelly/s-postitellu, ei ollu mitään uusia menoja, ei ruennut panostamaan ulkonäköön entisestä poikkeavasti, seksiä ja läheisyyttä oli ihan kuin ennenkin..
En tiedä kauanko mies oli puuhiaan jatkanu ja kuinka kauan olisi jatkanut, ellei sen naisen exmies olisi soittanut mulle ja sanonut että tiedätkös mitä äijäsi puuhaa... Miten mun olisi pitänyt huomata, kun MITÄÄN merkkejä ei ollut olemassa..?
mieheni facebook viestejä..jossa mieheni kirjoitti vanhalle koulukaverilleen että sillä on ikävä sitä...mut ei siinä mun mielestä ollut mitään kummallista, kai nyt kaveria voi olla ikävä..
Kaikki muut lauseet olivat TÄYSIN normaaleita keskustelussa,kuten, mitä kuuluu,mitä opiskelee nykyään..blaablaa...
Täysin uskollinen tuo ukko on. Sen tiedän.
Enemmänkin se viesti minkä on saanut,että nainen ei tiedä voiko luottaa?..se kuulostaa oudolta
Vaikka tää nyt onkin vuosia vanha ketju niin pakko jakaa miehen typeryys:
Lähetin jonkun ihan tavallisen whatsapp-viestin tyyliin "tuotko samalla hammastahnaa" ja sain vastauksen "ai meinaatko ettet muka saa mulla seisomaan". Totesin ihan kaikessa rauhassa että nyt tais tulla vastaus väärään keskusteluun. Selitykset oli päätähuimaavia. Sitten tää älykkö noin viikkoa myöhemmin lähetti mulle kuvan alastomasta itsestään.
Mies on todella yksityinen ja en koskaan edes käytä hänen työtietokonettaan kysymättä, vaikka se olisi auki vieressä. Kerran oli jättänyt epähuomiossa kännykän toiseen huoneeseen ja kuulin sen piippaavan. Lähdin viemään sitä miehelle ja samalla ruutuun tuli tekstiviesti näkyviin. Vaikken sitä tarkoituksella lukenut, koska oletin sen olevan joku työjuttu, niin silmiin pisti sellaista materiaalia, että ei tarvinnut ihmetellä. Kysyin asiasta mieheltä, joka tunnusti seksisuhteen ja lopetti sen.
ÖÖh, miten huomaa?? Mun exä ei käyttäytyny mitenkään oudosti, ei viestitelly/s-postitellu, ei ollu mitään uusia menoja, ei ruennut panostamaan ulkonäköön entisestä poikkeavasti, seksiä ja läheisyyttä oli ihan kuin ennenkin..
En tiedä kauanko mies oli puuhiaan jatkanu ja kuinka kauan olisi jatkanut, ellei sen naisen exmies olisi soittanut mulle ja sanonut että tiedätkös mitä äijäsi puuhaa... Miten mun olisi pitänyt huomata, kun MITÄÄN merkkejä ei ollut olemassa..?