Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustaja kuvaili mulle tulevan mieheni hyvin yksityiskohtaisesti...

Vierailija
18.03.2012 |

Ammatin, ulkonäön, lasten lukumäärän, hänen eronsa...sanoi, että tiedän hänet jo. No olenkin tavannut tätä kuivailtua miestä, mutta nyt näyttää siltä, että ei tästä mitään tule. Tai minä kyllä haluaisin, mutta saan kokoajan olla ottamassa yhteyttä. Enkä enää viitsi. Hänellä on niin paljon muuta menoa, ettei aikaa tunnu olevan. Voiskohan ennustajan kertomaan luottaa? Kuinka se tiesi noin tarkasti kuvata miehen. Sanoi vielä, ettei ihan vielä ole suhteen aika, mutta tämä mies on kohtaloni.. Mitä miestä olette??

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Kävitkö vai soititko kenelle ennustajalle??

Vierailija
2/58 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten ja hän kuvaili tulevan mieheni hyvin tarkkaan ja vuodenajan, jolloin hänet tapaisin. Kuvailu täytti kriteerit, joita muutenkin mieheltä haen, joten sinänsä en ollut yllättynyt.

Muutama kuukausi sitten tapasinkin nykyisen poikaystäväni, vain yhtä piirrettä lukuunottamatta hän täytti Claudian kuvailut. Ja hakemalla en hakenut vastaavaa henkilöä, tutustuttiin kavereiden kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan milloinkaan sekaannu okkultisiin voimiin ja henkivaltoihin käymällä ennustajalla! Uskon sinua siinä että nämä ennustajat todella voivat tietää sun miehestä. Sellainen ennustaja joka pystyy latelemaan yksityiskohtia on todella syvällä henkivaltojen otteessa eikä edes itse ymmärrä oman tilanteensa vakavuutta. Lopeta heti ennustajalla käyminen ja pyydä sitä anteeksi Kristuksen sovituksen perusteella ja kadu sitä. Ota sitten Jeesus sydämmeesi ja rukoile että saisit olla erossa henkivaltojen otteesta. Jos pidät tätä vitsinä niin se on oma valintasi. Mutta tunnet sen kyllä sydämmessäsi jos Jumala Kaikkivaltias Jeesus Kristus haluaa pysäyttää sinut tämän viestini kautta ja kutsua luokseen!

Vierailija
4/58 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Kyllä hyviä/luotettavia selvänäkijöitäkin on. Esim

0700-17130. Olet käyttänyt hänen palvelujaan jo vuosia ja uskoa täytyy, vaikka alussa olin todella skeptinen. Parisuhteessakin olisi vaan pitänyt uskoa, mitä hän sanoi.

Vierailija
5/58 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/58 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattavat tietää. Äiti kävi huvikseen ennustajalla, ei uskonut tarinoita. Toteen kävivät lähes kaikki, myös ennustajan (v. 1938) kuvailema pitkä matka (v. 1957 Ausseihin), lapset jne. Ainoa mikä ei toteutunut oli rikastuminen. Damn!

Vierailija
7/58 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap kulta, älä tuhlaa höpönhöpöön rahojasi! Ei kukaan voi ennustaa tulevaa, se ei vaan ole totta. Aika poistua fantasioista ja astua todellisuuteen sellaisena kuin se (erittäin harhautettavissa olevien) aistiemme kautta meille välittyy. Muusta ei ole todisteita tai edes viitteitä.

Ap:tä ei välttämättä kiinnosta katsoa, mutta jos joku joka ei vielä tiedä niitä tekniikoita, joilla nämä "ennustajat" sumuttavat uhrejaan, suosittelen alkajaisksi Youtubesta videota Debunking Psychics- Derren Brown. En laittanut linkkiä, kun en itsekään tykkää foorumeilta klikkailla ties mitä viruslinkkejä.

Vierailija
8/58 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut ystävältäni tosi mahtavan ennustajan osoitteen ja perjantaina tuli e-mailina tulkinta joka on täysin minulle ja minua(kuvaili luonteeni täysin nappiin),tiesi ihan kaiken .Mummini on saattohoidossa ja hän ei sitä tiennyt ,ja sanoi että hautajaiset näkyisi tulevan tämän vuoden puolella,sekä menneisyydstäni kertoi asian jota ei tiedä kukaan muu kuin minä ,ja miehestäni ja hänen työstään kertoi kuviot joita ei voi kukaan tietää.Olemme säästäneet matkaa varten (Thaikkuihin tammikuussa 2015) ja  ennustaja sanoi tulevana vuonna pitempi matka kauemmas,ja lyhyempi kotimaassa.Meillä oli tarkoitus jo tänä kesänä mennä mieheni sukulaisiin pohjoiseen muttei päästy ,niin me mennään ensi kesänä sitten pitemmäksi aikaa ainakin pariksi viikoksi.Hyvin nähty korteista,ja jos meillä hyvin käy niin saamme vielä perheenlisäystä vuoteen 2017 mennessä!! :) sitä odotellessa .. ;)  jos joku haluaa niin sen osoite on  sarijohanna4@hotmail.com

Vierailija
9/58 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran huvikseni soitin tällaiselle ennustajalle vuosia sitten. Täti kuvaili minua hiljaiseksi peräkamarin tytöksi (olen vilkas ja sosiaalinen karjalainen), ja kertoi, että minun on hankalaa luoda suhteita enkä tule menemään naimisiin koskaan.

Tjoo... takana on pari avoliittoa, yksi pitempi seurustelusuhde, lukuisia panojuttuja nuorempana ja nykyisin olen avioliitossa oleva perheenäiti.

Että melkeen meni kohdilleen.

Vierailija
10/58 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemusta Kaiasta ja Naomi M.?

Vierailija
11/58 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:24"]

Hei jotka etsitte hyvää luotettavaa ennustajaa,niin voin ainakin suositella erästä joka minulle elokuussa kertoi että keväällä syntyy vauva,+tietenkin vaikka mitä muutakin ,kuten muuton jne.Heti syyskuussa sain yllättäen tietää olevani raskaana,toki lapsi oli toivottu mutta ei ihan näin pian sillä esikoisemme on vain 1v.10kk.Kertoi luonteeni joka muuten oli juuri mua itseäni.Mieheni luonne meni myös nappiin.Tämä ainakin on tiennyt meille paljon ja uskon että joillakin voi olla oikea"lahja",mutta on niitä huijareita varmasti enemmän liikkeellä kuin oikeita näkijöitä.Suosittelen tätä.ainiin sarijohanna4 ,ja hotmail.comissa tarkistin vielä että meni oikein. :)Piitu

[/quote]Kerroppa mitä se sanoi sinun ja miehesi luonteeksi?

Vierailija
12/58 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin 20v sitten, ennustaja kuvaili miehen ja sanoi että mulla on 2 miestä. Vaalea ja tumma ja tiedän heti kumpi on oikea. Enkä  mä tajunnut pitkään aikaan ketä tuo toinen mies oli, oli liian lähellä (mun työkaveri), toisesta tiesin jo ettei meistä tule ikinä mitään.

Edelleen ollaan yhdessä ja kaikki meni kuten ennustettiin tulevan talon tonttia myöten!

Vierailija
13/58 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan odotan ja odotan.. en ota yhteyttä häneen;) toivon parasta ja pelkään pahinta. ap

Vierailija
14/58 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko oikeesti? Voiko olla totta?

Vierailija
15/58 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei voisitko kertoa kenen ennustajan luona kävit?

Vierailija
17/58 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soitin 0700 palvelunumeroon ja keskustelin aivan ihanan empaattisen näkijän kanssa, joka ei kyllä itseään ennustajana tituleeraa, vaan visioiana.  Osasi myös yksityiskohtaisesti kertoa monia asioita elämästäni. Kaksi visiota jo toteutunut 3 kk. sisällä ja vielä pitäisi pari pitäisi tapahtua ihan parin kuukauden sisällä. Suunta alkaa jo mennä asiaa kohden. Innolla odotan, kuinka tämän tytön käy. :)  Ja tämä henkilö oli Saaga osoitteessa: toinenulottuvuus.fi

Vierailija
18/58 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ennustajalla n. 25 vuotta sitten. Hän sanoi, että menen naimisiin vaalean miehen kanssa, jonka jo tunnen. Olen ollut 20 vuotta naimisissa tumman miehen kanssa, jota en silloin ollut nähnytkään...

Elämä on seikkailu, miksi edes pitäisi käydä kurkkimassa juonipaljastuksia etukäteen. Minä uskon, että kun ennustus toteutuu, suurin syy on se ennustus, jota ihminen sitten tietoisesti tai alitajuisesti yrittää noudattaa.

Vierailija
19/58 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin, että kun lähdet tästä videosta ja klikkailet oman johdatuksen mukaan, opit ennenpitkää ymmärtämään, että kukaan ei tarvitse ennustajia. itse luot tulevaisuutesi, ennustajat voi vain ennustaa, mihin mahdollisuuksiin tartut. käsittääkseni he siis näkevät todennäköisyyksiä. toisin sanoen; seuraa sydäntäsi, älä kenenkään muun puheita.

Vierailija
20/58 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh.. minkä ihmeen takia tämä sivusto liitti tuon u-kirjaimen tuohon linkkiin?? :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan