Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustaja kuvaili mulle tulevan mieheni hyvin yksityiskohtaisesti...

Vierailija
18.03.2012 |

Ammatin, ulkonäön, lasten lukumäärän, hänen eronsa...sanoi, että tiedän hänet jo. No olenkin tavannut tätä kuivailtua miestä, mutta nyt näyttää siltä, että ei tästä mitään tule. Tai minä kyllä haluaisin, mutta saan kokoajan olla ottamassa yhteyttä. Enkä enää viitsi. Hänellä on niin paljon muuta menoa, ettei aikaa tunnu olevan. Voiskohan ennustajan kertomaan luottaa? Kuinka se tiesi noin tarkasti kuvata miehen. Sanoi vielä, ettei ihan vielä ole suhteen aika, mutta tämä mies on kohtaloni.. Mitä miestä olette??

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen soittanut ennustaja.infon Katariinalle ja tiennyt hyvin.Suurin osa jo toteunut.

Vierailija
22/58 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa soittanut ennustaja.infon Katariinalle ja mm. tiesi tammikuussa kertoa (vuosi sitten) että menen takaisin samaan työpaikkaan keväällä ja jään sinne, no toukokuussa mulle tarjottii kyseistä työpaikkaa ja sillä tiellä oon edelleen :) näin esimerkkinä, lisäksi tiennyt ihmissuhdeasiat yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariina on varmaan hyvä ku täällä kehutaan, vai hups oisko mainos?????? Niinhän nuo muutkin on :D

Vierailija
24/58 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole ainakaan tarvetta mainostaa,kunhan kommentoin edellisen kirjoitusta. Ja kokeilemallahan se selviää :)

Vierailija
25/58 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaja sanoi mummolleni, että voittaa ison summan lotossa. No ei voittanut.

Vierailija
26/58 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2012 klo 13:09"]

älä mieti sitä ennustusta vaan elä päivä kerrallaan. Mutta kävitkö ennustajan luona vai? haluisin tietää missä ja kenen luona :)

[/quote]

En ole ketjun aloittaja, mutta mulle kävi samoin. Soitin ennustajalle(http://www.mandalatarot.fi) ja heitin että haluan tietää kesästä ja rakkaudesta. Hän kertoi mulle pari kuukautta sitten että tapaan miehen joka on ilman merkki horoskoopissa ja tekee  julkista, luovaa työtä. Alkukesällä tapaisin hänet. Noh, mentiin tyttöjen illalle ulos ja siellä sitten tuli vastaan tumma, hyvän näköinen komistus, muusikko ja säveltäjä. Nyt me ollaan suhteessa, mutta en tiedä oikein hänen aatoksista, mitä haluaa, kuulemma aikaa vie, ennenkun aletaan oikeasti olee yhdessä. En malttais odotella enää. 

Pointtina se, et kyllä ne ennustajat vaan tietää. Jokaisella on oikeus uskoa mihin tahtoo, tää oli siis skeptikoille!!!

Vierailija
27/58 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppimerkki oli vaaka!

Vierailija
28/58 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut tyytyväinen Mandalatarotiin. http://www.mandalatarot.fi

Vierailija
29/58 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaminen on humpuukia kuten horoskoopit ja homeopatia. Rationaalinen ihminen viittaa niille kintaalla.

Vierailija
30/58 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tietää hyvän selvännäkijän Helsingin suunnalta?

Vierailija
31/58 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan:

Miehen olisi jo pitänyt tulla elämääsi,, 2014, tänävuonna, vielä on siis toiveille aikaa ja mahdoll. Mies mitä ajattelet on epäröivä, sen vuoksi varovainen päätöksissäänsä. Sinun ite olisi tultava tätä miestä vastaan erill. asioissasi. Älä mainitse miehelle aikeitasi-sitä mitä ennustaja on Sinulle sanonnut keskustelussa. Tuntuu siltä, ettei tämä tuntemasi lies ole sinua varten. Häneltä puuttuu, "tehot" energisyys ja elämän ilo. Kokeile, niin tiedät.

Vierailija
32/58 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jotka etsitte hyvää luotettavaa ennustajaa,niin voin ainakin suositella erästä joka minulle elokuussa kertoi että keväällä syntyy vauva,+tietenkin vaikka mitä muutakin ,kuten muuton jne.Heti syyskuussa sain yllättäen tietää olevani raskaana,toki lapsi oli toivottu mutta ei ihan näin pian sillä esikoisemme on vain 1v.10kk.Kertoi luonteeni joka muuten oli juuri mua itseäni.Mieheni luonne meni myös nappiin.Tämä ainakin on tiennyt meille paljon ja uskon että joillakin voi olla oikea"lahja",mutta on niitä huijareita varmasti enemmän liikkeellä kuin oikeita näkijöitä.Suosittelen tätä.ainiin sarijohanna4 ,ja hotmail.comissa tarkistin vielä että meni oikein. :)Piitu

Vierailija
33/58 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2012 klo 12:00"]palaamme yhteen viimeistään vuonna 2014.Kuulostaa uskomattomalta,jokin kuolema yhdistää meidät uudelleen yhteen.
[/quote]

No, palasitteko yhteen?

Vierailija
34/58 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se mies on sun, mutta myöhemmin.

Vierailija
35/58 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyyttä!!!

Vierailija
36/58 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaamme yhteen viimeistään vuonna 2014.Kuulostaa uskomattomalta,jokin kuolema yhdistää meidät uudelleen yhteen.

Vierailija
37/58 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään ennalta määrättyä kohtaloa, vaan itse luot oman kohtalosi. Ns. ennustajat on usein hyviä ihmisten tuntijoita, ne tarkkailee sitä henkilöä, kenelle ennustaa ja huomaa pienistä merkeistä, jos ennustus kuulostaa siitä ihmisestä oikealta (eli ihminen miettii, että mistä ennustaja voi tämänkin asian tietää...) tai jos se on menossa ihan vikaan, jollon ne muuttaa ennustusta toiseen suntaan jne.

Vierailija
38/58 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori en ymmärtänyt. En antanut ennustajalle kyllä mitään vinkkejä. Kertoi miehestä todella tarkasti, semmoisia asioita, mitä ei voi arvailla.. Siksi olenkin niin kummissani. Haluaisin todella tämän miehen itselleni, mutta näyttää jotenkin toivottomalta. Hän kyllä pitää harvakseltaan yhteyttä.. mutta tapaamisia on niin kovin vaikea järjestää. Ap

Vierailija
39/58 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei aika ole vielä valmis ja kuka tietää, ehkä tienne erkanevat, mutta kohtaatte myöhemmin ja silloin olette molemmat valmiita. Kyllä aika näyttää!

Vierailija
40/58 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi, että ennen kesää olen rakastunut. En jaksais odottaa päivääkään:( ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme