Ennustaja kuvaili mulle tulevan mieheni hyvin yksityiskohtaisesti...
Ammatin, ulkonäön, lasten lukumäärän, hänen eronsa...sanoi, että tiedän hänet jo. No olenkin tavannut tätä kuivailtua miestä, mutta nyt näyttää siltä, että ei tästä mitään tule. Tai minä kyllä haluaisin, mutta saan kokoajan olla ottamassa yhteyttä. Enkä enää viitsi. Hänellä on niin paljon muuta menoa, ettei aikaa tunnu olevan. Voiskohan ennustajan kertomaan luottaa? Kuinka se tiesi noin tarkasti kuvata miehen. Sanoi vielä, ettei ihan vielä ole suhteen aika, mutta tämä mies on kohtaloni.. Mitä miestä olette??
Kommentit (58)
älä mieti sitä ennustusta vaan elä päivä kerrallaan. Mutta kävitkö ennustajan luona vai? haluisin tietää missä ja kenen luona :)
Ap oot täysi torvi. Uskoitko joulupukkiinkin ennen kuin kaverit koulussa kertoivat, ettei sitä ole olemassa?
ENNUSTUKSET OVAT TÄYTTÄ HUUHAATA tuliko tämä nyt selväksi?
vai miksi sulla on tarve syytää rahaa jollekin humpuukimaakarille?
ennustajalla ja olen ennenkin käynyt. Ja on kyllä tiennyt ihan vaikka mitä.. Tiedän, että toiset pitävät ihan huuhaana, siksi en julkisesti tästä kenellekään puhu. Mutta mun kohdalla tämä yksi ennustaja on tiennyt pelottavan paljon asioista. Siksi mä tässä nyt mietinkin, että voiko tämäkin pitää... En viitsi paljastaa ennustajaa.. ap
mä oisin halunnu tietää sen ennustajan, ku haluaisin joskus käydä ennustajalla :) mutta no jaa...
ole mielenterveysongelmainen. Enkä edes mitään ennustajien suurkuluttaja. Kävin nyt ja edellisen kerran puoli vuotta sitten, sitä edellinen väli oli noin 10-v. Ennustaja ennusti Tarot-korteilla ja tavallisilla pelikorteilla. Kädessä tuntui todella voimakas kuumotus, kun hän laski käden käteni päälle. Puhui mun perheestäni ja kodidtani ja asioistani niinkuin vanha tuttu. ap
Ehkä se mies ottaa suhun ite yhteyttä. Et itse ota yhteyttä nyt vähään aikaan ja kai se ottaa suhun yhteyttää jos ottaa.. Ja jos nyt ei oo sen suhteen aika, niin se on sit myöhemmin. Älä kiirehi äläkä huolehdi. Elät vaan päivä kerrallaan.
Voisitko kertoa kuka tämä ennustaja oli?
Etsin luotettavaa ennustajaa, mutta kaikkia hulluja on liikkeellä---
usko, että ollaan edes samasta kaupungista.. Kyllä joka paikassa varmaan on joku hyvä ennustaja. Tämä, missä mä olen käynyt on ihan tunnettu meidän kaupungissa. Saa selville, jos vaikka googlettaa "hyvä ennustaja .....ssa" ap
on ihan ihmeellisiä kokemuksia ennustajasta. Kertoi hyvin tarkasti, mitä tapahtuu. Ennusti eroni, miehen käytöksen, uuden mieheni, ja lapsista tiesi kaiken.
jos sillä miehellä on ero ja ottaa harvakseltaan yhteyttä, niin anna sille aikaa. kun vaan oot rennosti ja etenette sen aikataulussa (jos pystyt) niin lopputulos voi olla parempi. tiedän kokemuksesta. kiirehtiminen ei auta mitään ja miehet vaan stressaantuu.
En taida uskoa tuota sillä hän saattaa olla huijari
Oho! Tosi vanha keskutelu!
No sama se, !
Ei hel..
Kukaan , ei ole Tänäkään päivänä Ennustamaan oikein!
Mun mies piti olla tanssija!
Ammatiltaan , jne.
EI OLE MITÄÄN HE tiennyt!
Ei ole Miestä lainkaan ,
Mun pää hajoo!
Ei kun olen nähnyt hänet usein. EI toistuvasti unessani Tappelevevan minusta !sitten naama jää kummittelee silmiini , ja
Muistuttaa häntä !
😖😡😠💢🤬😱🤬
Mä en kestä!
Helvettiä on ollut mun elämä.
Jos ennustaja niin sanoi ja uskot, niin miksi sun pitäisi koko ajan pitää yhteyttä? Se tapahtuu jos tapahtuu.
kesää hän on siis elämässäni. Voisimpa uskoa. ap