Olenko ainoa, joka ei tajua tuota Jukka-poikaa?
Ihan ok musiikkia tekee joo. Mutta nuo kaikki huumekuviot, pitkä likainen lihuletti ja yleinen epäsiisteys.
Miksi joidenkin ihmisten mielestä on niin hienoa olla tollainen hippi-taiteilija, joka tekee kaikkia hullutuksia? Miksei voi olla normaali aikuinen?
Kommentit (30)
Niinhän ne kaikki musiikkipiireissä sanovat. Aloittaneet musiikin tekemisen jo kohdussa, mutta siinä vaiheessa, kun pääsevät julkisuuteen alkavat vasta merkata jotain.
että Jukka Pojan ura on ollut vuosikymmeniä kestävä, mutta kyllä mä olen Soul Captain Bandista kuullut jo vuonna 1999 tai 2000, ja Jokaiselle tulta -levyn ostin kun se ilmestyi vuonna 2001.
Tämä vaan siksi, että monella näyttää olevan se käsitys, että Jukka Poika on ihan uransa alussa.
Jos vertaa Houstonin alkuun, niin taitavat olla aika lailla eri viivoilla.
12vuotta tehny musiikkia.
Musa on ihan tuubaa ja Poika itse ihan ihme hiihtäjä. Ihan täys turhake.
joltain alaikäiselta laitapuolen kulkijalta ei todellakaan tarkoita sitä, että ihminen on tylsä, täydellinen aikuinen.
jos ihminen on sellainen, kuin haluaa oikeasti olla, eikä rasitu turhaan niistä, joilla on jatkuvasti joku mielipide toisten olemisista ja tekemisistä, niin sopii mun pirtaan. Mä en mitenkään kärsi siitä, että mulle tärkeä ihminen ei leikkaa tai pese tukkaansa jonkun normin mukaan ja haluaa käyttää lippalakkia keikoilla. Jos sellaiset asiat muodostuu jollekin ongelmaksi, niin se on mulle merkki siitä, että ko. henkilö pitää kiertää kaukaa.
on ok kasvattaa ja käyttää kannabista. siksipä ei kyseinen artisti nappaa yhtään, on mielestäni jopa todella epämiellyttävän oloinen. Kierrä mut kaukaa, aivan sama.
Mä olen samaa ihmetellyt. Aivan kuin yrittäisi näyttää 15 vuotiaalta, rasvainen letti ja lippis päässä. En mä teidän muiden kaveripiiristä tiedä, mutta mun tuttavissa ei ole yhtäkään tuon näköistä kaveria. Ei sinne päinkään.
mutta siistimmältä Jukka Poika näyttää kaikesta huolimatta moniin muihin rastafareihin verrattuna.
Toisessa yleisöpuheenvuorossa huomautettiin, että STM:n kosteusvauriotyöryhmän 67-sivuisessa muistiossa "Kosteusvauriot työpaikoilla" sanotaan viimeisellä sivulla, että "Tällöin henkilön sairastuminen johtuu altistumisesta kosteus- tai homevaurioituneessa rakennuksessa esiintyville mikrobeille, eikä henkilölle voida osoittaa sellaisia tiloja, joissa hän pystyisi työskentelemään. Tilanne johtaa yksilötasolla helposti ongelmiin. Tällaiset tapaukset työllistävät työsuojelupiirejä, mutta työsuojelupiirien tehtävänä ei kuitenkaan ole ajaa kenenkään yksittäistä asiaa". Ilmeisesti työsuojelupiirit toimivat eri tavoin eri alueilla, puhuja totesi. Työsuojelupiireille riittää, jos työnantaja ilmoittaa korjanneensa talon, jolloin pöytäkirjaan saadaan merkintä.
joltain alaikäiselta laitapuolen kulkijalta ei todellakaan tarkoita sitä, että ihminen on tylsä, täydellinen aikuinen.
jos ihminen on sellainen, kuin haluaa oikeasti olla, eikä rasitu turhaan niistä, joilla on jatkuvasti joku mielipide toisten olemisista ja tekemisistä, niin sopii mun pirtaan. Mä en mitenkään kärsi siitä, että mulle tärkeä ihminen ei leikkaa tai pese tukkaansa jonkun normin mukaan ja haluaa käyttää lippalakkia keikoilla. Jos sellaiset asiat muodostuu jollekin ongelmaksi, niin se on mulle merkki siitä, että ko. henkilö pitää kiertää kaukaa.
on ok kasvattaa ja käyttää kannabista. siksipä ei kyseinen artisti nappaa yhtään, on mielestäni jopa todella epämiellyttävän oloinen. Kierrä mut kaukaa, aivan sama.
mutta mun mielestä on erikoista, että on tarve sanoa se ääneen (tai siis tässä tapauksessa kirjoittaa) ja tehdä se vielä jokseenkin havleksen. Ihan kun täällä nyt ei olisi tilaa kaikille. Mutta juuri tämän ilmiön takia tämä palsta on ihan kamalan ahdistava ja muistin taas, miksi minun pitää lähteä ihan johonkin muualle NYT. Aurinkoista sunnuntaita!
En oo Jukka Pojan meininkiä muuten seuraillut, mutta joskus luin jostain, että niiden tyttölapsi saa rauhassa pissailla sisätiloissa minne tahtoo kissaa leikkiessään.
Siteerataan niin tietäväisinä lehtijuttuja joiden pointti on tahallaan ymmärretty ihan väärin.
Olen niin vanhanaikainen että KUUNTELEN musiikkia, en katso sitä. Ihan turhaat väsäävät videoitaan, ei ole aikomustakaan niitä katsella. Vähät välitän mitä sen esittäjästä esittäjästä puhutaan, jos on hyvä biisi niin sitten on hyvä. Haittaaks se?