Olenko ainoa, joka ei tajua tuota Jukka-poikaa?
Ihan ok musiikkia tekee joo. Mutta nuo kaikki huumekuviot, pitkä likainen lihuletti ja yleinen epäsiisteys.
Miksi joidenkin ihmisten mielestä on niin hienoa olla tollainen hippi-taiteilija, joka tekee kaikkia hullutuksia? Miksei voi olla normaali aikuinen?
Kommentit (30)
En oo Jukka Pojan meininkiä muuten seuraillut, mutta joskus luin jostain, että niiden tyttölapsi saa rauhassa pissailla sisätiloissa minne tahtoo kissaa leikkiessään.
En oo Jukka Pojan meininkiä muuten seuraillut, mutta joskus luin jostain, että niiden tyttölapsi saa rauhassa pissailla sisätiloissa minne tahtoo kissaa leikkiessään.
Kissathan pissaavat hiekkalaatikkoon.
Kissathan pissaavat hiekkalaatikkoon.
kantaa mihinkään huumejuttuihin; miksi on niin tärkeää olla "normaali aikuinen". MItä se edes tarkoittaa? Olisi tylsää, jos kaikki eläisivät ja olisivat aivan samanlaisesti.
Pidätän oikeuden itselläni olla juuri sellainen persoona kuin haluan, jos se on "normaali aikuinen" ok, jos jotain muuta, sekin on ok.
ap vois tosiaan määritellä sen normaalin aikuisen! Katsotaan, kuinka moni meistä läpäisee seulan.
Mä olen samaa ihmetellyt. Aivan kuin yrittäisi näyttää 15 vuotiaalta, rasvainen letti ja lippis päässä. En mä teidän muiden kaveripiiristä tiedä, mutta mun tuttavissa ei ole yhtäkään tuon näköistä kaveria. Ei sinne päinkään.
Nimittäin se jos me kaikki näytettäis joltain vakuutusvirkailijoilta ja käyttäydyttäis aina täysin korrektisti. Jukka-pojalla sattuu olemaan sellanen duuni, että se voi pukeutua just niinku tykkää ja pitää tukkaakin miten haluaa. Keneltähän se on pois jos se haluaa näyttää tollaselta.
Se pissajuttu on kyl aika ällöttävä. Kissathan on nimenomaan siistejä ja niillä on yleensä yks tietty pissapaikka.
äijää, ällöttävän pössyttelijän näköinen ja oloinen.
tuon näköisenä, niin mielipiteet olisivat aikalailla erilaiset. Kukaan ei varmaan edes myöntäisi kuuntelevansa hänen musiikkiaan.
whitney houston, amy winehouse?
Jukka Poika on aika pieni näiden naisten rinnalla teoisssaan. Näin esimerkiksi.
Musiikkia kuunnellaan musiikin takia, ei sen tekijän takia.
Ei taida sullakaan olla kaikki muumit laaksossa.
elämä on täydellistä aikuisen ihmisen elämää on maailman tylsimpiä. Onneksi mun kaveripiirissä ei ole yhtäkään sellaista. Ei lähellekään. Onneksi siinä on Jukka.
Jukka Poikaa Whtiney Houstoniin. Ja meille kaikille lienee selvää, kenellä on kummallisemmat huumekuviot.
joltain alaikäiselta laitapuolen kulkijalta ei todellakaan tarkoita sitä, että ihminen on tylsä, täydellinen aikuinen.
Hah, vertaatko Houstonin tyyliä tuohon jukkapoikaan?
Ei taida sullakaan olla kaikki muumit laaksossa.
sanoinko että vertasin heidän musiikillista tyyliään? Koitappa ajatella hetken aikaa, niin tiedät mitä ajoin tuolla takaa..
Jos vertaa Houstonin alkuun, niin taitavat olla aika lailla eri viivoilla.
nyt vaan on sattunu av-mamman silmään, kun telkkarissa pyörii mainos.
Aloittaneet musiikin tekemisen jo kohdussa, mutta siinä vaiheessa, kun pääsevät julkisuuteen alkavat vasta merkata jotain.
muuten vikaa olisikaan, mutta turhan paljon siihen liittyy sellaista vetelyyttä ja pelkurimaisuutta. jos jokin asia on vaikea, annetaan vain periksi. Vaikka näennäisesti on mukavaa, oikeasti kynnys mukavuudelle vain kasvaa ja lopulta raivoaa ihan pikkuasioista. Sitten tuo vetelyys yhdistettynä rauhoittaviin aineisiin tekee niistä täysin kelvottomia vätyksiä. Saatanan lellivauvat "kyllästyvät oravanpyörään" tai "eivät halua olla muurahaisia". Vittu, kaikki muutko sitten siitä pyörästä pitävät ja haluavat olla muurahaisia? Jotkut väittävät niin, mutta enemmän on kyse siitä onko ihmisellä kunniaa. Nykypäivänä kunnia ei vaikuta tärkeältä, mutta jos sinua ei kukaan kunnioita niin omillasi olet. Ellei sitten toisen säälin turvin eläminen haittaa, mutta sitten ollaankin jo vajottu maan matosesta ihan ääri luuseriksi.