Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilu viikon ryyppyputki takana. Nyt kauheita pelkotiloja, sydän hakkaa,

Vierailija
18.03.2012 |

tärisyttää, vuoroin hiki, vuoroin kylmä. Ei pysty nukkumaan. Mikä avuksi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit krampata. Hakeudu heti päihdelääkärille, hän auttaa katkaisemaan. Jatko on itsesi päätettävissä.

Vierailija
2/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ollut mitään otettavaa tänään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä lopetella kerralla, loipparit auttaa. Mutta niitäkään ei sitten liikaa

Vierailija
4/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullo päivässä?

Vierailija
5/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuohon auta kuin aika, pahoittelen. Itse kokeneena ja takuulla läksyni oppineena voin sanoa. Muista juoda vettä, syödä kunnolla ja napsia vitamiinit ja mineraalit.

Vierailija
6/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tänään menet ja ostat muutaman oluen tai siiderin, huomenna ostat pari vähemmän ja ylihuomenna vielä vähemmän, kunnes voit jättää kokonaan, sillä et varmasti halua juoppohulluuskohtausta!

Eli pienennä määriä, älä kerrasta lopeta.

Vierailija
7/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varovasti. Ei lopetusta seinään, jos kramppitaustaa. Varo myös ettei korjaussarjasta tule virityssarja. Lääkkeistä bentsoja, mieluusti siis ilman alkoa, jos on. B vitamiinia reiluja annoksia. KAto että on tiamiinia.

Vierailija
8/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök

Vierailija
9/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök

jos ei halua auttaa????

Itsellä sama ongelma ja pelottaa!

Vierailija
10/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekáa pari siideriä jos se sitten lieventää. Ei ole kokemusta.

Vierailija
11/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök

jos ei halua auttaa????

ja ei voi sanoa kuin yök. Ei lopu ikinä, jos ei itse lopeta, silloin on turha ruikuttaa kun tuntuu pahalta. Se pitäisi ajatella jo ennen sitä putken aloitusta ja pyytä sitä apua silloin!

Vierailija
12/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök

jos ei halua auttaa????

ja ei voi sanoa kuin yök. Ei lopu ikinä, jos ei itse lopeta, silloin on turha ruikuttaa kun tuntuu pahalta. Se pitäisi ajatella jo ennen sitä putken aloitusta ja pyytä sitä apua silloin!

Vierailija
13/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sille vaan tuu paha mieli. Katotaan ens tilipäivänä sitten taas.

Vierailija
14/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUISTA tämä tunne ja olotilasi, paina se mieleesi kunnolla. Ja kun seuraavan kerran tekee mieli alkoholia niin palauta tämä hirveä tunnetilasi mieleesi!!!

Vierailija
15/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiilloittele kruunujas paremmassa ketjussa, oh, eipä sun taso niihin riitäkään...

kyynel

Vierailija
16/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiilloittele kruunujas paremmassa ketjussa, oh, eipä sun taso niihin riitäkään...

kyynel

Oon tuhlannu tollaseen ällötykseen viisi vuotta elämästäni, mun nuoruudesta ja muistan kyllä elävästi nuo avunpyyntö hetket kun yöllä herätään sätkähtäen kaikkeen ja pitäisi päästä kainaloon nukkumaan vaikka on ensin viikon käyttäytynyt kuin sika.

Edelleen turha itkeä silloin kun on paha olo vaan jos oikeasti apua haluaa niin sitä pyydetään jo ennen putken aloitusta.

Vierailija
17/18 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyynel

Oon tuhlannu tollaseen ällötykseen viisi vuotta elämästäni, mun nuoruudesta ja muistan kyllä elävästi nuo avunpyyntö hetket kun yöllä herätään sätkähtäen kaikkeen ja pitäisi päästä kainaloon nukkumaan vaikka on ensin viikon käyttäytynyt kuin sika.

Edelleen turha itkeä silloin kun on paha olo vaan jos oikeasti apua haluaa niin sitä pyydetään jo ennen putken aloitusta.

Helvettiäkö autoit sitten viisi vuotta jos susta itsestäs siinä tuli noin katkera vaan? Olisit lähtenyt aiemmin! Mutta ei, kun piti kuvitella olevansa jotenkin parempi ihminen...

Sen ainoan kerran kun tällainen aloitus kerää kannustavia ja asiallisia kommentteja niin eiköhän sun pitänyt kolostas esiin kaivautua ja tulla tilittämään itse aiheuttamias traumoja. Häpeä!

Vierailija
18/18 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen aikanaan juonu maksimissaan 5 päivänä viikossa joku n. 12-olutta/päivä ja krapulat ei ole olleet kamalan kammottavia, kun ei ole sentään juonut päivittäin sen enempää. mutta jos juo esim. vkonloppuna (pe-la) lavan kaljaa niin krapulatkin on paljon pahemmat..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi