Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT V****AA JA RANKASTI TERVEYSASEMAN TOIMINTA!!! (Helsinki)

Vierailija
17.03.2012 |

Minä olen aikoinani aloittanut ehkäisyn käytön näin:

14-v. pillerit

16-v ekäisykapselit x 2 yht 6 vuotta

Ilman ehkäisyä 10/2007-> (tämän jälkeen 1 km ja 2 synnytystä)

03/2011 hormonikierukka, joka tuli itsekseen pois 09/2011, josta lähtien olen syönyt minipillereitä.

Nyt tahtoisin kokeilla kuparikierukkaa, koska hormonit ei sovi mulle. Ne tekee mut ihan raivotautiseksi, mieliala vaihtelee 100 kertaa päivässä ym. kivaa.

Noh, minäpä soitin terveysasemallemme ja kysyin tästä kuparikierukasta, että miten sen saa. Lh sanoi, että hän jättää pyynnön lääkärille ja huomenna on resepti noudettavissa (soitin siis torstaina ja olin hakemassa perjantaina)

Noh, lääkäripä oli mielivaltaisesti päättänyt, että ei kirjoita reseptiä, koska kuparikierukka ei SOVI minulle??!! ILMAN mitään perusteluita. Halusi minut vastaanotollensa keskustelemaan vaihtoehdoista. Ja ensimmäinen vapaa aika oli vasta toukokuun alussa!!!! Haluan näistä pillereistä EROON nyt ja heti kun mahdollista..

Joten käyn yksityisellä asennuttamassa sen ensiviikolla. Ei VITTU tarvii auttaa naista hädässä.

Siis Mitä VITTUA??? Kuparikierukka on ollut vaihtoehtona ehkäisyä mietittäessä raskauksien jälkeen. Sen käytölle ei pitäisi olla MITÄÄN estettä!!!

Oli pakko purkautua, kiitos.

Muilla kokemuksia??

Noh, tästä viisastuneena. Käyn hakemassa sen yksityiseltä. Aivan uskomatonta toimintaa. Eipä tarvii Stadin palveluita käyttää enää ikinä.

Ja anteeksi kirosanat, nyt vaan sieppaa NIIN paljon että JÄRKI lähtee =D

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskeskuksessa. Kyllähän ne tk:n jonot tiedetään. Yksityisellä saa hyvän ja asiantuntevan palvelun gynekolokilta. TK lääkärit on yleislääkäreitä joilla on "vähän" yleistietoa joka saralta. Joutuvat repeämään joka suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä