Mitä lukee kännykässäsi miehen soittaessa sinulle?
Kommentit (71)
ja työnumerosta kun soittaa niin "Muru työ"
(löytyy osoitekirjasta ensimmäisenä)
pitäis vissiin lisätä tuo ICEkin siihen.
Aika monella tuo ICE, hyvä juttu!!
In case of emergency, kansainvälinen tunnus siitä kenelle soitetaan jos sattuu esim. ulkomailla jotain
Mitä tahansa nimeä käytätte, lisätkää eteen ihmeessä tuo ICE - jos jotain tapahtuu, ammattilaiset löytävät näin helposti läheisenne...
ICE + miehen nimi
että poliisit tpaturman sattuessa eivät ala etsimään mitään nimiä kännykästä vaan soittavat suoraa sille kenen kanssa on viimeksi oltu yhteydessä.
kyllä ne poliisitkin oppii. Turvaan heihin täysin. Terveydenhuoltohenkilökunta osaa jo etsiä.
Levittäkää ICE-sanomaa, helpottaa meidän kaikkien elämää.
terv.tk-lääkäri
tuo aa tietysti siksi että olisi se eka johon esim. vahingossa lukitsematta jäänyt puhelin mun takataskussani soittaa.
eteen,en kyl tiedä miten se muka helpottaa tunnistamista tjn,kun ne av mammat kerto .D
ääni toiminta ei se millään tunnistanut sitä oikeaa nimeä mun lausumana. Asun ulkomailla ja hermostuin sitten siihen ja muutin sen tuoksi.
aa nimi ICE tuo aa tietysti siksi että olisi se eka johon esim. vahingossa lukitsematta jäänyt puhelin mun takataskussani soittaa.
Ei tosta ICE:stä ole tuolla lopussa yhtään mitään hyötyä!
Mä ällöän kaikkea muka romanttista.
Joskus romanttisena hetkenä tullut tallennettua nimi noin. Lapset sitä aina nauraa.