Mitä lukee kännykässäsi miehen soittaessa sinulle?
Kommentit (71)
aa nimi ICE tuo aa tietysti siksi että olisi se eka johon esim. vahingossa lukitsematta jäänyt puhelin mun takataskussani soittaa.
Ei tosta ICE:stä ole tuolla lopussa yhtään mitään hyötyä!
Luuletko oikeasti että sairaalassa ollaan niin tyhmiä, että jos viimeeksi soitettujen listalla lukee "Mikko-hani ICE1", niin siitä ei tajuta että tuo on se ekaksi soitettava henkilö?
on se kiva ensiapumiehen tietää kenelle eka soitellaan vai mitä?
Se kertoo vain sen että kenelle soitetaan ekana kun makaan teholla tajuttomana! Minusta se on tärkeä tieto sekä minun että perheeni kannalta! Kukin tavallaan jos närästää se ICE niin jättäkää laittamatta :D
aa nimi ICE tuo aa tietysti siksi että olisi se eka johon esim. vahingossa lukitsematta jäänyt puhelin mun takataskussani soittaa.
Ei tosta ICE:stä ole tuolla lopussa yhtään mitään hyötyä!
Luuletko oikeasti että sairaalassa ollaan niin tyhmiä, että jos viimeeksi soitettujen listalla lukee "Mikko-hani ICE1", niin siitä ei tajuta että tuo on se ekaksi soitettava henkilö?
Ei ne katso mitään viimeks soitettujen listaa vaan ne kattoo I:n kohdalta sieltä nimilistasta että onko joku merkattu ICE-koodilla.
vaan pitää löytyä haulla I:n kohdalta puhelinmuistiosta
lähimpään omaiseen! Kuka tietää parhaiten sun veriryhmän tai sairaudet jotka vaikuttavat ensiapuun? ICE ei ole mikään turha merkintä....
lähimpään omaiseen! Kuka tietää parhaiten sun veriryhmän tai sairaudet jotka vaikuttavat ensiapuun? ICE ei ole mikään turha merkintä....
Veriryhmä kyllä määritetään sairaalassa eikä uskota mitään puolisoja vaikka kuinka väittäisivät sen tietävänsä. Samoin sairaudet löytyy ihan sairaalan rekisteristä.
kuka saa ekana tietää sun makaavan teholla tai ruumispussissa niin jätä ihmeessä ICE pois. Me muut saadaan se laittaa eikä kai ole sun ongelmas :D
Kyllä ne ensihoitajat aina soittaa heti omaiselle ja kyselee. Satun tietämään kun mieheni on siinä ammatissa.
yritän pelastaa ihmisen henkeä tai joutuisin korjaamaan ruumiin pois niin tykkäisin tietää kuka on se lähin omainen...mut kukin tavallaan. Mun puhelimessa mieheni nimen kohdalla on ICE enkä sitä pois ota...
Veriryhmä myös ja jos ei ole, se selvitetää. Ei tod. uskota miehen sanoja, että kultsi on A+...
Kyse on ihmishengestä, ei sitä vastuuta sysätä hanipuppelille...
mut jos joku kokee sen liian vaikeaksi sinne laittaa niin jättäköön vaan pois :) ei se ambulanssimiesten/naisten ongelma tosiaan ole.
rekisterissä ollenkaan ja varmasti vie aikaa selvitellä lähiomainen. Jos on sulle liian vaikeaa se sinne laittaa niin älä ihmeessä laita. Anna muiden toimia järkevästi kun siihen kykenevät!
että eis eillä kyllä mitään lähiomaisia ole merkitty kaikille...eikä ne siellä ambulanssissa ehdi heti selaamaan rekistereitä kyl ne ihan puhelinta katsoo jos joku fiksu sen koodin sinne on laittanut....
Ambulanssi kun tulee paikalle, niin siinä pyritään pelastamaan/elvyttämään ja toimittamaan potilas hoitoon. Kyllä ne siellä sairaalassa sitten aika nopeasti katsoo tiedoista, kuka mun lähiomainen on ja soittaa sille. Oletan myös, että jossain pahassa auto-onnettomuudessa tms. puhelin on aika entinen.
http://www.xxonkforia.net/yabbse/index.php?topic=7788.0
JA OPETTELE LAITTAMAAN NE KOLME KIRJAINTA SE ON HELPPOA!
kannattaa tutustua alaan ennen kuin kommentoi...
siitähän tuli valtakunnallinen ohjekin muutama vuosi sitten. Onko liian vaikeaa vai mikä on ongelma? En tajua...
Miten se mun hengen pelastamista nopeuttaa, että miehelle soitetaan heti? Rakkausko mut pelastaa? Minä haluan, että mua hoidetaan, eikä etsitä mitään ICE-numeroita kännykästä. Kyllä se jossain vaiheessa varmasti selviää, kuka olen ja kenelle pitää ilmoittaa,.