Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lukee kännykässäsi miehen soittaessa sinulle?

Vierailija
17.03.2012 |

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan osaa sitä omaan puhelimeensa laittaa?

Vierailija
42/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se helpottaa ensihoitajienkin työtä ja on kaikille helpompaa ja sujuvampaa niin. Muistan minäkin miten siitä taannoin tuli suositus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähimpään omaiseen! Kuka tietää parhaiten sun veriryhmän tai sairaudet jotka vaikuttavat ensiapuun? ICE ei ole mikään turha merkintä....

Veriryhmä kyllä määritetään sairaalassa eikä uskota mitään puolisoja vaikka kuinka väittäisivät sen tietävänsä. Samoin sairaudet löytyy ihan sairaalan rekisteristä.

jos te kiukuttelijat tarkoitatte tätä tekstiä, niin minä kirjoitin tuon että veriryhmä määritetään sairaalassa jne.

On mullakin se ICE siellä puhelimessa, mutta tarkoitin tuolla sitä että ei sitä sen takia siellä pidetä että soittavat ja kysyvät veriryhmää! Ei ne laita kenellekään verta minkään puolison muisteleman veriryhmän mukaan.

Vierailija
44/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aa nimi ICE tuo aa tietysti siksi että olisi se eka johon esim. vahingossa lukitsematta jäänyt puhelin mun takataskussani soittaa.

Ei tosta ICE:stä ole tuolla lopussa yhtään mitään hyötyä!

Luuletko oikeasti että sairaalassa ollaan niin tyhmiä, että jos viimeeksi soitettujen listalla lukee "Mikko-hani ICE1", niin siitä ei tajuta että tuo on se ekaksi soitettava henkilö?

Ei ne katso mitään viimeks soitettujen listaa vaan ne kattoo I:n kohdalta sieltä nimilistasta että onko joku merkattu ICE-koodilla.

selaa osoitekirjaa I:n kohdalta, niin se latoo siihen kaikki sillä kirjaimella alkavat etu- ja sukunimet. Ooh! Eli kun mun puhelimessa lukee vaikka Kalle ICE, niin se löytyy kyllä sieltä I:n alta. En tiedä sitten, miten antiikkisiä puhelimia teillä muilla on... Vaikka toisaalta omassa puhelimessani on pääsykoodi, eikä sieltä kyllä mitään puhelinnumeroita selata, vaikka makaisin kuinka tajuttomana missä. Mutta luotan siihen, että henkilökunta osaa löytää mun lähiomaisten yhteystiedot muutenkin. Lisäksi mulla on aina mukaa olevissa lompakossa JA kalenterissa tiedot, joissa lukee, että olen perusterve, eikä minulla ole allergioita. Veriryhmätiedolla ne ei tosiaan tee siinä vaiheessa yhtään mitään.

Vierailija
45/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut niin aina alusta alkaen eli kohta 14 vuotta. Enkä vaihda :)

Vierailija
46/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami-kulta

Vierailija
47/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nimi

Vierailija
48/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukee minulle Kulta ja miehellä Rakas, ja taidetaan laittaa nyt ne ICetkin siihen etee, hyvä kun muistutitte.

Vierailija
49/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa nimeä käytätte, lisätkää eteen ihmeessä tuo ICE - jos jotain tapahtuu, ammattilaiset löytävät näin helposti läheisenne... ICE + miehen nimi

Suomessa tuota ICE:a ei oikeastaan tarvita. Mitään haittaakaan siitä ei tietysti ole, mutta meillä on niin kattavat tiedostot, että lähiomainen/-omaiset saadaan yhtä nopeasti kiinni, oli tuota merkkiä tai ei.

Lisäksi muutaman kerran on käynyt vähän ikävästi, että onnettomuuden uhrille on jäänyt(unohtunut) tuo ICE-merkintä sellaisen nimen yhteyteen, jonka kanssa uhri ei ole enää tekemisissä (ex-kumppani). Siitä on sitten seurannut ongelmia salassapitoasioiden suhteen.

Vierailija
50/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka saa ekana tietää sun makaavan teholla tai ruumispussissa niin jätä ihmeessä ICE pois. Me muut saadaan se laittaa eikä kai ole sun ongelmas :D Kyllä ne ensihoitajat aina soittaa heti omaiselle ja kyselee. Satun tietämään kun mieheni on siinä ammatissa.

Aika ammattitaidoton mies sinulla :)

Ensihoitajat eivät todellakaan soittele omaisille. Kyllä ne ovat aivan muut (ammattitaitoiset, koulutetut)tahot, jotka onnettomuusuutisia omaisille vievät.

Verensiirrossa käytetään yleisiä,kaikille sopivia veriä. Ei niitä aleta hätääntyneiden omaisten kanssa arpomaan.

Hei,ainoastaan oikeita faktoja kehiin nyt, kenellekään ei ole eduksi, että levitellään tieoa, joka ei pidä paikkaansa.

Älkää sokeasti vaan uskoko kaikkea, mitä netin keskustelupalstoilla sanotaa. Moni "asiantuntija" tai sellaisen vaimo ei oikeasti ole sitä.

Vierailija
51/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aa nimi ICE tuo aa tietysti siksi että olisi se eka johon esim. vahingossa lukitsematta jäänyt puhelin mun takataskussani soittaa.

Ei tosta ICE:stä ole tuolla lopussa yhtään mitään hyötyä!

Luuletko oikeasti että sairaalassa ollaan niin tyhmiä, että jos viimeeksi soitettujen listalla lukee "Mikko-hani ICE1", niin siitä ei tajuta että tuo on se ekaksi soitettava henkilö?

jonkun Hanimikon perusteella ei tosiaankaan aleta soittelemaan kenellekään. Sairalalla on omat tapansa identifioida henkilö. Se ei tapahdu puhelutietoja selaamalla ja lempinimiä arvailemalla. :)

Vierailija
52/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku asiantuntija puuttui peliin. Täälllä teinitytöt esittävät tosina omia draamajuttujaan.

Vierailija
53/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku asiantuntija puuttui peliin. Täälllä teinitytöt esittävät tosina omia draamajuttujaan.

on tullut katottua liikaa teho-osastoa telkkarista!

Vierailija
54/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ensihoitajat ja pelastushenkilöstö ohittavat puhelimen lukituskoodin, jotta pääsevät katsomaan osoitekirjaa?

Onko ambulansseissa mukana jonkinlaiset erikoislaitteet, joilla tiedot saadaan suoraan luettua puhelimen muistista tai SIM kortilta? SIM-kortin vaihtokaan toiseen puhelimeen ei auta PIN-koodin vaatimisen vuoksi.

Vierailija
55/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos mun mies olisi nimeltään Martti, niin

Masa

Vierailija
56/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kiva ensiapumiehen tietää kenelle eka soitellaan vai mitä?

Ensiapumiehet kenellekään omaisille soita! Omaisiin otetaan yhteys sitten sairaalassa. Tai polisiit selvittävät omaiset ja ottavat yhteyttä, jos olet kuollut...

Vierailija
57/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelin on sellanen ettei sillä kukaan pääse mihinkään soittamaan. Se pyytää heti pääsykoodia ja jos se ei ole tiedossa, onnistuu puhelimesta soitto vain hätänumeroon.

Ei siis mulle mitään hyötyä vaikka lähiomaisten nimen edessä olis ICE:(

Vierailija
58/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä oli apua, kun puhelin jäi kauppaan.

Soittivat kaupasta Aviomiehen numeroon ( :

Vierailija
59/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICE HILJAA

Vierailija
60/71 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi